Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Anette&Sophia

Honnie's Wife:) skriver:

Godaften baby-brugere.

Jeg er nu efterhånden blevet "kontaktet" af STAFF flere gange, pga NOGLE anmelder mine tråde/indlæg..

Derfor vil jeg gerne fortælle hvem jeg ER, og IKKE er - - -

Jeg er meget ærlig, har meget humor og ikke bange for diskutioner..

Jeg skriver som jeg ville sige det, men da I ikke aner hvem jeg er IRL, har i ikke nogle chancer for at se dette..
Jeg er IKKE en kælling, og de ting jeg skriver, skriver jeg ikke for at være - - PROVOKERENDE - NEDLADENDE - RESPEKTLØS - IRRITERENDE eller et dumt SVIN...

Jeg er træt af jeres opfattelse af mig, da den er helt forkert!!

HVIS I falder over noget, som I ikke bryder jer om, så spørg mig gerne om, hvordan det skal forståes, da jeg ellers ikke har nogle chancer for at forsvare min skrivestil.. !

MVH Sabrina - som faktisk er sk*de flink, overfor ALLE, også selvom i ikke tror det..

det er tit svært at ane folks mening ved at læse det, istedet for at høre det. - jeg syntes på ingen måde at jeg er blevet stødt af dig, eller har mærket negative "vibrationer" fra dig. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Aves.

wamse skriver:

Jeg synes det er flot, at du her forsøger at vise hvem du er.

Jeg er så en af dem, som sagtens ville kunne anmelde et indlæg fra dig, hvis jeg mente at den overskred retningslinjerne her inde.

Jeg har ingen anelse om, jeg på noget tidspunkt har anmeldt et af dine indlæg, da jeg ikke ser på, hvem der har svaret, men jeg ser på svaret i stedet for. 

Jeg tror ikke at dit indlæg her, vil ændre mit syn på at anmelde. Jeg ser det som afsenderens ansvar for, hvordan budskabet udformes.

Enig...og så kan jeg ikke se det handler om hvordan man er irl...man skabes herinde som en person på nettet og hvis man skriver uden lige at tænke over at det kun er det skrevne og ikke andet der kommer til modtager, så vil mange indlæg opfattes negativt.

Så ja, jeg er enig og jeg anmelder også og uden at se på hvem der har skrevet men ud fra hvordan der skrives...det kan bare ikke være rigtigt at man ikke kan skrive på en pæn måde til andre...og det er netop med til at gøre baby.dk fantastisk, det tolereres ikke og så får man en advarsel.

Og så skal man jo huske at det ikke er dem der anmelder der bestemmer der skal advarsel på¨det er staff og de opfordrer det at man anmelder de grimme indlæg netop for at tage alt det skidt inden det bliver noget rigtig lort..

Anmeld

28. maj 2011

Corn

Wimmie skriver:

Jeg vil så også være ærlig og sige at jeg bestemt ikke er én af de der har fået et særlig godt indtryk af dig herinde (har dog aldrig anmeldt dig). Jeg synes du har nogle ret uheldige (og til tider ret barnlige) måder at formulere dig på, og flere gang har du nærmest lydt stolt over at indrømme at du gerne overtræder loven og er ligeglad med love og regler.

Så hvordan du selv mener du er, er jo slet ikke sikkert svarer til andres opfattelse af dig herinde - som du selv siger, så kender vi dig jo kun på skrift, og det er jo så også alt hvad vi har at gå efter, og hvis nogen mener at du er gået over stregen og dermed anmelder dig, så er der jo nok en grund til det - og hvis Staff så går videre med det, så må der jo være hold i sagen/sagerne.

Du er da sikkert nok en god veninde over for dem der kender dig personligt, men du kan jo ikke klandre folk herinde for at have en bestemt opfattelse - vi kan jo kun have den opfattelse af dig udfra de signaler og udtalelser som du selv udsender.

Anmeld

28. maj 2011

Aves.

Wimmie skriver:

Jeg vil så også være ærlig og sige at jeg bestemt ikke er én af de der har fået et særlig godt indtryk af dig herinde (har dog aldrig anmeldt dig). Jeg synes du har nogle ret uheldige (og til tider ret barnlige) måder at formulere dig på, og flere gang har du nærmest lydt stolt over at indrømme at du gerne overtræder loven og er ligeglad med love og regler.

Så hvordan du selv mener du er, er jo slet ikke sikkert svarer til andres opfattelse af dig herinde - som du selv siger, så kender vi dig jo kun på skrift, og det er jo så også alt hvad vi har at gå efter, og hvis nogen mener at du er gået over stregen og dermed anmelder dig, så er der jo nok en grund til det - og hvis Staff så går videre med det, så må der jo være hold i sagen/sagerne.

Du er da sikkert nok en god veninde over for dem der kender dig personligt, men du kan jo ikke klandre folk herinde for at have en bestemt opfattelse - vi kan jo kun have den opfattelse af dig udfra de signaler og udtalelser som du selv udsender.

Anmeld

28. maj 2011

eElak

SpunkenJo skriver:

Jeg er bare helt enig i det med at man som afsender har et ansvar, men som modtager har man mindst et ligeså stort ansvar

Til TS: stærkt gået

Jeg vil dog påstå at hovedansvaret ligger da hos afsenderen.. Det er jo denne som ønsker at få sit budskab ud.. 

Hvis afsenderen har gennemtænkt det som de sender ud, jamen jo så må modtageren også godt huske på at det altså kun er sproget vi kan se her... Vi kan jo ikke se mimikken og kropssproget, som jo er alpha omega i forhold til at få det rette budskab.. 

Derfor skal man som afsender være EKSTRA påpasselig med det man skriver - inden man trykker på den fine grønne knap  :-)

Men pointen er fanget i at du mener at modtageren selvfølgelig også har et ansvar.. det er bare graden af dette jeg er uenig i ;-) 

Anmeld

28. maj 2011

SpunkenJo

KaLee skriver:

Jeg vil dog påstå at hovedansvaret ligger da hos afsenderen.. Det er jo denne som ønsker at få sit budskab ud.. 

Hvis afsenderen har gennemtænkt det som de sender ud, jamen jo så må modtageren også godt huske på at det altså kun er sproget vi kan se her... Vi kan jo ikke se mimikken og kropssproget, som jo er alpha omega i forhold til at få det rette budskab.. 

Derfor skal man som afsender være EKSTRA påpasselig med det man skriver - inden man trykker på den fine grønne knap  :-)

Men pointen er fanget i at du mener at modtageren selvfølgelig også har et ansvar.. det er bare graden af dette jeg er uenig i ;-) 

Det jeg mener med det er, at ofte læser modtageren det de gerne vil se, fremfor at forsøge at forstå budskabet afsenderen forsøger at sende.

Selvom aæting står lysende klart, vil der altid være nogen som ikke vil se.

Derfor har man som modtager også et stort ansvar!!!

Men heæt sikkert, afsenderen er den første "ansvarlige", og bærer derfor naturligvis hovedansvaret. (lige indtil modtageren begynder at formulere sig på bagrund af indlægget, og så har rollerbe vendt, hvorfor jeh her på siden mener at begge bærer et (næsten) ligeså stort amsvar)

Jo

Anmeld

28. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Honnie's Wife:) skriver:

Godaften baby-brugere.

Jeg er nu efterhånden blevet "kontaktet" af STAFF flere gange, pga NOGLE anmelder mine tråde/indlæg..

Derfor vil jeg gerne fortælle hvem jeg ER, og IKKE er - - -

Jeg er meget ærlig, har meget humor og ikke bange for diskutioner..

Jeg skriver som jeg ville sige det, men da I ikke aner hvem jeg er IRL, har i ikke nogle chancer for at se dette..
Jeg er IKKE en kælling, og de ting jeg skriver, skriver jeg ikke for at være - - PROVOKERENDE - NEDLADENDE - RESPEKTLØS - IRRITERENDE eller et dumt SVIN...

Jeg er træt af jeres opfattelse af mig, da den er helt forkert!!

HVIS I falder over noget, som I ikke bryder jer om, så spørg mig gerne om, hvordan det skal forståes, da jeg ellers ikke har nogle chancer for at forsvare min skrivestil.. !

MVH Sabrina - som faktisk er sk*de flink, overfor ALLE, også selvom i ikke tror det..

Jeg mindes ikke at du skulle være slem...  

Anmeld

28. maj 2011

Darling<3

Kan nu se at denne tråd har været en del oppe.

Jer som ikke forstå meningen med denne tråd - spring dog over den.!

Den er ikke skabt for at skabe endnu mere splid, men for at åbne jeres øjne, og indse, at jeg skriver som jeg snakker, og der ligger intet ondt bag.. !

Sabrina

Anmeld

28. maj 2011

Sphynxlover

Årrrrhh ha - hvor er folk dog latterligt nærtagende altså

vi er kun mennesker og mennesker kan fejle - så er det vel bare at sige undskyld hvis det er det der skal til og så komme videre i stedet for det her 1.B. pjat

Anmeld

28. maj 2011

Darling<3

Sophie26 skriver:

Årrrrhh ha - hvor er folk dog latterligt nærtagende altså

vi er kun mennesker og mennesker kan fejle - så er det vel bare at sige undskyld hvis det er det der skal til og så komme videre i stedet for det her 1.B. pjat

Enig, men mange er virkelig uenige..

Vil faktisk hellere gå i 1.A

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.