Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.394 visninger
105 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Darling<3

Godaften baby-brugere.

Jeg er nu efterhånden blevet "kontaktet" af STAFF flere gange, pga NOGLE anmelder mine tråde/indlæg..

Derfor vil jeg gerne fortælle hvem jeg ER, og IKKE er - - -

Jeg er meget ærlig, har meget humor og ikke bange for diskutioner..

Jeg skriver som jeg ville sige det, men da I ikke aner hvem jeg er IRL, har i ikke nogle chancer for at se dette..
Jeg er IKKE en kælling, og de ting jeg skriver, skriver jeg ikke for at være - - PROVOKERENDE - NEDLADENDE - RESPEKTLØS - IRRITERENDE eller et dumt SVIN...

Jeg er træt af jeres opfattelse af mig, da den er helt forkert!!

HVIS I falder over noget, som I ikke bryder jer om, så spørg mig gerne om, hvordan det skal forståes, da jeg ellers ikke har nogle chancer for at forsvare min skrivestil.. !

MVH Sabrina - som faktisk er sk*de flink, overfor ALLE, også selvom i ikke tror det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

MissGeoh

Alle kan vel være en kælling, men jeg synes du er raar! 

Anmeld

27. maj 2011

anynom

Honnie's Wife:) skriver:

Godaften baby-brugere.

Jeg er nu efterhånden blevet "kontaktet" af STAFF flere gange, pga NOGLE anmelder mine tråde/indlæg..

Jeg skriver som jeg ville sige det, men da I ikke aner hvem jeg er IRL, har i ikke nogle chancer for at se dette..
Jeg er IKKE en kælling, og de ting jeg skriver, skriver jeg ikke for at være - - PROVOKERENDE - NEDLADENDE - RESPEKTLØS - IRRITERENDE eller et dumt SVIN...

HVIS I falder over noget, som I ikke bryder jer om, så spørg mig gerne om, hvordan det skal forståes, da jeg ellers ikke har nogle chancer for at forsvare min skrivestil.. !

MVH Sabrina - som faktisk er sk*de flink, overfor ALLE, også selvom i ikke tror det..

Det er så svært på et forum hvor næsten ingen kender hinanden at vide hvad personen bag ordene egentlig mener. Tror folk er meget hurtigt ude til at melde folk, "bare fordi".

Har set nogle af dine svar og har aldrig følt mig stødt =)

Anmeld

27. maj 2011

hvinanden

Alle kunne nok godt blive bedre til at læse andres indlæg så positivt som muligt. Det er MEGET svært at skrive uden at blive misforstået, for hvis ikke det bliver læst positivt hjælper det ikke en pind

Jeg vil desuden skrive mig bag øret at du er ganske ok

Anmeld

27. maj 2011

Enayia

Det har jeg nu aldrig lagt mærke til. Men nu sidder jeg heller ikke og læser hvert enkelt ord herinde. Men ja nogle kan godt sidde og finde ting der kan tages ilde op.

Anmeld

27. maj 2011

Rikkeas

totalt awesome, at du mander dig op og giver folk besked. respekt

Anmeld

27. maj 2011

lisesp83

Tror nu heller ikke, at du er en kælling

Anmeld

27. maj 2011

lisesp83

rikkeas skriver:

totalt awesome, at du mander dig op og giver folk besked. respekt

Enig..

Anmeld

27. maj 2011

eElak

Halløjsa... 

Ja du er faktisk ikke så stor en kælling i det virkelige liv :-P

Ej jeg kan godt forstå at du synes det er træls at få advarsler konstant.. Men det gyldne i at færdes på nettet er jo kommunikationen.. Du skal virkelig gennemtænke det du skriver, inden du poster på - netop for at DU sikrer at DU får det rette budskab ud.. 

En ting er at nogle folk opfatter ting anderledes end andre, og "er mere sarte" i forhold til hvad man bør skrive.. Men du er som afsender ansvarlig for at du får formuleret dig på en måde så modtageren (alle os andre fjolser) får det korrekte budskab af det du skriver :-)

Men ok - f.eks. ved følelsesladede emner, så er der støj på linien pga følelser i klemme - og det må man også tage højde for..

Håber du kunne bruge ovenstående til et eller andet... Er lidt skadet af at have skrevet "speciale" om skriftlig kommunikation ;-) 

Anmeld

27. maj 2011

lukasmor

Honnie's Wife:) skriver:

Godaften baby-brugere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.