Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Bondepigen

Til TS...

Jeg kan godt forstå, hvis du efterhånden er træt af tråden, men så bed om at få den låst... Folk vil jo blive ved med at kommentere, så længe der bliver skrevet i den, selv om den efterhånden er blevet ret så uddebatteret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

Darling<3

Karo skriver:

Men du gætter jo ikke. Du skriver direkte hvem det er og hvordan man kan se hvem hun er. Ikke iorden.

Nope, det er ikke mig der fortæller hvordan eller hvor man kan se det. Læs den dog igen, og også gerne hele denne tråd..

Anmeld

28. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Jamen jeg lufter lige lidt ud så hehe..

Jeg sad (den anden dag) og skimtede mavebilleder, holder musen hen over et billed, og frem kommer et navn .. (så langt så godt)

Jeg klikker på billedet, og bliver smidt ind i en anonym tråd, her er der nogle damer, som skriver - uhhh spændene hvem du er, og i den dur, jeg HAR set navnet og skriver --- Det er ???? Tillykke med maven

Lige efter er der nogle andre som fortæller hvordan man kan se navnet, og hvor. men da jeg er den første, som offentliggøre det, er jeg også den slemme :/

Mange, inklusiv mig selv, synes at det er unfair, men må leve med den smukke røde boks i 7 dage

HAR prøvet at "forsvare" mig selv..

Hehe, det var også en meget hyggelig og fredelig anholdelse

Jeg må ørligt sige at denne efter min mening også var under bæltestedet, respektløst jah. Hun skrev jo anonym af en grund, Jeg læste selv tråden og så du havde afsløret hende. Jeg blev faktisk ldit gal på vedkommendes vegne. For hvis det var mig selv ville jeg blive virkelig'virkelig ked af det.

Også selvom du bare gættede. ! - Istedet burde du, som andre skriver, have ignoreret det og holdt det for dig selv, eller have skrevet PB til hende om at man kan se hendes navn ved at gøre sådan og sådan.

SÅ synes det er helt berettiget at du har fået en advarsel. - Jeg har dog ikke anmeldt det, men rystede da lige på hovedet en gang eller to. De andre ahr jo ikke forstå dit gætteri, og forklare jo så hvordan man kan se det, de holdte i det mindste mund med navnet.

Nå men skidt pyt, du ved jo selv det var forkert, og angre.

Men derudover har jeg ikke oplevet noget pis med dig.   TVÆRTIMOD!!!! Nyder at læse dine indlæg og synes ofte du kommer med støttende ord.

Og, tak for ærligheden. HA' en god weekend.

Anmeld

28. maj 2011

hilma

KWL skriver:

Jeg synes bare det er nok - og mener når i skriver "Var det alt" at det lyder hånligt.

var skam ikke ment håneligt det er da dejligt at "systemet" går ind og sørger for en sober tone

Anmeld

30. maj 2011

mortilnoahogmelina

Jeg synes nu du virker som en rigtig rar person , jeg har snakket en del med dig .. og du har ikk gjort mig noget ..

Anmeld

30. maj 2011

sandorff

du har kun provokeret mig èn gang, der skarev jeg et response til dig...

læste noget mere du havde skrevet og blev endnu mere provokeret. jeg valgte at lade være med at læse mere på den debat, da, som jeg også skrev, ikke var "sundt" for mig

meldte dig dog ikke nogle steder...

ellers er jeg ikke stødt på nogle af dine kommentar eller indlæg der har været sindsoprivende på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.