Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Darling<3

rikkeas skriver:

totalt awesome, at du mander dig op og giver folk besked. respekt

Tak, det tog også sin tid

Var faktisk ret sikker på at få høvl for denne tråd, men tænkte - f*ck it, jeg tager chancen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

hilma

Honnie's Wife:) skriver:

Jamen jeg lufter lige lidt ud så hehe..

Jeg sad (den anden dag) og skimtede mavebilleder, holder musen hen over et billed, og frem kommer et navn .. (så langt så godt)

Jeg klikker på billedet, og bliver smidt ind i en anonym tråd, her er der nogle damer, som skriver - uhhh spændene hvem du er, og i den dur, jeg HAR set navnet og skriver --- Det er ???? Tillykke med maven

Lige efter er der nogle andre som fortæller hvordan man kan se navnet, og hvor. men da jeg er den første, som offentliggøre det, er jeg også den slemme :/

Mange, inklusiv mig selv, synes at det er unfair, men må leve med den smukke røde boks i 7 dage

HAR prøvet at "forsvare" mig selv..

Hehe, det var også en meget hyggelig og fredelig anholdelse

christ, is that all??? troede jeg lige at det var grundet racisme eller sådan noget ... men yes så er der countdown til den røde kant smutter igen 

haha har prøvet noget i samme stil men bare totalt mega mere pinligt!  fik et pænt brev fra politiet at jeg ku søge en rimelig god erstatning, lod dog være..

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Hehe du er tosset..

Jaeh, med dig hi hi..

Vil jo bare gerne have at FOLK får den rigtige opfattelse af mig, så de ikke "hænger" sig i misforstået ord..

Anmeld

27. maj 2011

MissGeoh

Jaeh, med dig hi hi..

Vil jo bare gerne have at FOLK får den rigtige opfattelse af mig, så de ikke "hænger" sig i misforstået ord..

forstår jeg skam godt..

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

hilma skriver:

christ, is that all??? troede jeg lige at det var grundet racisme eller sådan noget ... men yes så er der countdown til den røde kant smutter igen 

haha har prøvet noget i samme stil men bare totalt mega mere pinligt!  fik et pænt brev fra politiet at jeg ku søge en rimelig god erstatning, lod dog være..

Yes sir, det var DET..  Er selvfølgelig ked af at jeg skrev hvem hun var, men kan bare ikke gøre noget ved det nu..

Meen, hvis man gættede hvem hun var/er, så ville hun ikke sige ja, så der er lidt kluder i kagedåserne

Nooo, send mig lige en PB, vil da gerne høre hvad du har været "inde" for, hehe.. Din bandit   <3

Uhh, jeg mangler stadig at søge min, vil sgu have min erstatning

Anmeld

27. maj 2011

KWL

Hvis nu du er blevet kontaktet af staff nogle gange, var det så ikke på tide at kigge på din måde at sige tingene på.

Jeg ville i hvertfald kigge lidt indad og måske dæmpe min lyst til at være lidt fremme i skoene, hvis det var mig.

Jeg forstår ikke hvorfor at du helt bevidst bliver ved med at køre rundt i en anomym tråd hvor der klart bliver fortalt at ano gerne vil være ano til hun har fået fortalt verden at hun er gravid.

Det synes jeg ikke er god tone og helt klart en anmodning værd. Hvad ville du dog opnå med det??

Kristine - der er lidt tvivlende på hvad du vil med denne tråd.

Anmeld

27. maj 2011

hilma

Yes sir, det var DET..  Er selvfølgelig ked af at jeg skrev hvem hun var, men kan bare ikke gøre noget ved det nu..

Meen, hvis man gættede hvem hun var/er, så ville hun ikke sige ja, så der er lidt kluder i kagedåserne

Nooo, send mig lige en PB, vil da gerne høre hvad du har været "inde" for, hehe.. Din bandit   <3

Uhh, jeg mangler stadig at søge min, vil sgu have min erstatning

will do hahaha så søg for dussen

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

hilma skriver:

will do hahaha så søg for dussen

Får min dejlige mand til at ordne det for mig, han ved mere om regler og rettigheder, end jeg gør

Så må jeg jo "betale" ham for det hehe..

Anmeld

27. maj 2011

Bondepigen

Jamen jeg lufter lige lidt ud så hehe..

Jeg sad (den anden dag) og skimtede mavebilleder, holder musen hen over et billed, og frem kommer et navn .. (så langt så godt)

Jeg klikker på billedet, og bliver smidt ind i en anonym tråd, her er der nogle damer, som skriver - uhhh spændene hvem du er, og i den dur, jeg HAR set navnet og skriver --- Det er ???? Tillykke med maven

Lige efter er der nogle andre som fortæller hvordan man kan se navnet, og hvor. men da jeg er den første, som offentliggøre det, er jeg også den slemme :/

Mange, inklusiv mig selv, synes at det er unfair, men må leve med den smukke røde boks i 7 dage

HAR prøvet at "forsvare" mig selv..

Hehe, det var også en meget hyggelig og fredelig anholdelse

Altså jeg har ikke noget imod dig eller dine indlæg, for jeg har ikke lige lagt mærke til noget negativt...

Måske har jeg bare ikke læst dem

Men lige denne her, hvor du nævner en brugers navn, som ønsker at være anonym, der synes jeg da at en advarsel er ok. Det må du da osse indrømme, der ikke er det smarteste. Hvis du laver en anonym tråd, forventer du vel heller ikke at folk begynder at gætte på hvem du er...

At du så rent faktisk kunne se hvem det var ved at køre musen hen over billedet, det gør jo ingen forskel. Du burde måske have skrevet en PB til pågældende, om at man faktisk kunne se hvem hun var, i stedet for at røbe det til alle!!

Anmeld

27. maj 2011

KWL

hilma skriver:

Er det alt?? Hvad mener du?? Er det ikke nok??

Jeg mener det er da en stor ting og kan da have meget betydning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.