Honnie's Wife:) skriver:
Jamen jeg lufter lige lidt ud så
hehe..
Jeg sad (den anden dag) og skimtede mavebilleder, holder musen hen over et billed, og frem kommer et navn .. (så langt så godt)
Jeg klikker på billedet, og bliver smidt ind i en anonym tråd, her er der nogle damer, som skriver - uhhh spændene hvem du er, og i den dur, jeg HAR set navnet og skriver --- Det er ????
Tillykke med maven
Lige efter er der nogle andre som fortæller hvordan man kan se navnet, og hvor. men da jeg er den første, som offentliggøre det, er jeg også den slemme :/
Mange, inklusiv mig selv, synes at det er unfair, men må leve med den smukke røde boks i 7 dage 
HAR prøvet at "forsvare" mig selv..
Hehe, det var også en meget hyggelig og fredelig anholdelse
Altså jeg har ikke noget imod dig eller dine indlæg, for jeg har ikke lige lagt mærke til noget negativt...
Måske har jeg bare ikke læst dem

Men lige denne her, hvor du nævner en brugers navn, som ønsker at være anonym, der synes jeg da at en advarsel er ok. Det må du da osse indrømme, der ikke er det smarteste. Hvis du laver en anonym tråd, forventer du vel heller ikke at folk begynder at gætte på hvem du er...
At du så rent faktisk kunne se hvem det var ved at køre musen hen over billedet, det gør jo ingen forskel. Du burde måske have skrevet en PB til pågældende, om at man faktisk kunne se hvem hun var, i stedet for at røbe det til alle!!