Altså jeg vil da være ærlig at sige, at jeg har haft dig på nakken et par gange, da jeg startede herinde. Bed mig ikke komme med konkrete eksempler, for det er ved at være længe siden, og jeg kan ikke huske hvad det var, kan bare huske at du var ret grov uden nogen specifik årsag. Jeg har ikke oplevet det siden, og har da også hyggesludret med dig i tråde, men så tror jeg bare du skal tænke over, hvordan du formulerer dig, hvis det ikke er groft ment
Det er dejligt du siger, at sådan er du ikke, det er bare sådan du formulerer dig, men måske har du også selv et ansvar for, hvordan folk opfatter dine svar? Hvis du oplever, at folk gentagende gange opfatter dine svar som nedladende, provokerende og grove, når det ikke var din mening, var det måske i hvert fald værd at tænke en ekstra gang over, hvordan du skriver tingene
Og hvis du ikke mener det er dit ansvar hvordan folk opfatter det du skriver, så må du jo gå i den anden grøft og leve med, at folk opfatter dig forkert.
Det var som sagt bare lige min oplevelse, som jeg håber du ikke tager forkert. Nu bragte du det jo selv op. Som sagt er det noget tid siden jeg har oplevet det, men jeg kan da i hvert fald huske dig for det
Anmeld