Sådan er jeg/ er jeg ikke !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Jeg har slet ikke fulgt så meget med desværre. Men der er vel en grund til at TS har gjort som hun har..

Jeg synes bare det er forkert at anmelde..

HONEY ER SØD!

Takker musen <3

Man skulle tro at du gik op og ned af mig hele tiden, bliver nemlig kaldt Honey, af alle jeg kender herovre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

hilma

du er sej! og nu må jeg simpelthen se nogle af dine indlæg

vender tilbage muhahahaahaha

Anmeld

27. maj 2011

MissGeoh

Honnie's Wife:) skriver:

Takker musen <3

Man skulle tro at du gik op og ned af mig hele tiden, bliver nemlig kaldt Honey, af alle jeg kender herovre

Var så lidt.. 

Jamen du hedder jo honey her os..

Anmeld

27. maj 2011

hilma

hilma skriver:

du er sej! og nu må jeg simpelthen se nogle af dine indlæg

vender tilbage muhahahaahaha

dammit! kan ikke se dine indlæg, men når de dukker op igen vil jeg gerne læse dem

Anmeld

27. maj 2011

Frøken J.

Altså jeg vil da være ærlig at sige, at jeg har haft dig på nakken et par gange, da jeg startede herinde. Bed mig ikke komme med konkrete eksempler, for det er ved at være længe siden, og jeg kan ikke huske hvad det var, kan bare huske at du var ret grov uden nogen specifik årsag. Jeg har ikke oplevet det siden, og har da også hyggesludret med dig i tråde, men så tror jeg bare du skal tænke over, hvordan du formulerer dig, hvis det ikke er groft ment Det er dejligt du siger, at sådan er du ikke, det er bare sådan du formulerer dig, men måske har du også selv et ansvar for, hvordan folk opfatter dine svar? Hvis du oplever, at folk gentagende gange opfatter dine svar som nedladende, provokerende og grove, når det ikke var din mening, var det måske i hvert fald værd at tænke en ekstra gang over, hvordan du skriver tingene Og hvis du ikke mener det er dit ansvar hvordan folk opfatter det du skriver, så må du jo gå i den anden grøft og leve med, at folk opfatter dig forkert.

Det var som sagt bare lige min oplevelse, som jeg håber du ikke tager forkert. Nu bragte du det jo selv op. Som sagt er det noget tid siden jeg har oplevet det, men jeg kan da i hvert fald huske dig for det  

Anmeld

27. maj 2011

Lou87

Godaften baby-brugere.

Jeg er nu efterhånden blevet "kontaktet" af STAFF flere gange, pga NOGLE anmelder mine tråde/indlæg..

Derfor vil jeg gerne fortælle hvem jeg ER, og IKKE er - - -

Jeg er meget ærlig, har meget humor og ikke bange for diskutioner..

Jeg skriver som jeg ville sige det, men da I ikke aner hvem jeg er IRL, har i ikke nogle chancer for at se dette..
Jeg er IKKE en kælling, og de ting jeg skriver, skriver jeg ikke for at være - - PROVOKERENDE - NEDLADENDE - RESPEKTLØS - IRRITERENDE eller et dumt SVIN...

Jeg er træt af jeres opfattelse af mig, da den er helt forkert!!

HVIS I falder over noget, som I ikke bryder jer om, så spørg mig gerne om, hvordan det skal forståes, da jeg ellers ikke har nogle chancer for at forsvare min skrivestil.. !

MVH Sabrina - som faktisk er sk*de flink, overfor ALLE, også selvom i ikke tror det..

Anmeld

27. maj 2011

A&F

Var ikke klar over, at nogen har anmeldt dine indlæg.

Synes du virker så åben og ærlig. Flot af dig, at beskrive hvem du er.

Anmeld

27. maj 2011

Vial

Godaften baby-brugere.

Jeg er nu efterhånden blevet "kontaktet" af STAFF flere gange, pga NOGLE anmelder mine tråde/indlæg..

Derfor vil jeg gerne fortælle hvem jeg ER, og IKKE er - - -

Jeg er meget ærlig, har meget humor og ikke bange for diskutioner..

Jeg skriver som jeg ville sige det, men da I ikke aner hvem jeg er IRL, har i ikke nogle chancer for at se dette..
Jeg er IKKE en kælling, og de ting jeg skriver, skriver jeg ikke for at være - - PROVOKERENDE - NEDLADENDE - RESPEKTLØS - IRRITERENDE eller et dumt SVIN...

Jeg er træt af jeres opfattelse af mig, da den er helt forkert!!

HVIS I falder over noget, som I ikke bryder jer om, så spørg mig gerne om, hvordan det skal forståes, da jeg ellers ikke har nogle chancer for at forsvare min skrivestil.. !

MVH Sabrina - som faktisk er sk*de flink, overfor ALLE, også selvom i ikke tror det..

Sjovt, du skriver det.

Jeg sidder altid tilbage og griner stort eller smiler, når jeg læser dine indlæg. De er så bund ærlige, lige ud af posen og lidt Ama'r! (er selv derfra).

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

MissGeoh skriver:

Var så lidt.. 

Jamen du hedder jo honey her os..

Årh baby, det varmer mit hjerte!!

Anmeld

27. maj 2011

Darling<3

hilma skriver:

dammit! kan ikke se dine indlæg, men når de dukker op igen vil jeg gerne læse dem

For DIN skyld, går jeg ind og laver alt på min profil synlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.