madpakker-hvad sker for forældrer??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2011

slettet_7530

Jeg kan da også sagtens finde på at give mine piger et stykke pizza med, hvis vi har fået det aftenen før og der er raster.

Hvordan er det mere usundt end chesedippers, rød spegepølse eller leverpostej?

Jeg er også lidt lost her  om det eret stykke hjlavet pizza elelr fra pizzeria, jeg kan ikke helt se forskellen.

Jeg kan slet ikke forstå man gider gå op i hvad andre børn har med helt ærligt.

Så erklære mig enig med dig.

Men jeg undrer mig så over hvordn man som forældre overhovdet ved havd de andre har med i madapakken og at børnene så specifikt ved at det er fra grill eller pizzeria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

A.

Mette+Mathias skriver:

Det kunne jo tænkes at forældrene havde givet det med som "lidt lækkert" til frokosten, de kan jo ikke vide at barnet vælger at spise det først - og så allerede kl. 9.

ja sådan tænkte jeg også men det var kun pizza i madpakken andet har han ikke fået med

Anmeld

27. maj 2011

A.

Albertesmor skriver:

Går du så meget op i hvad de andre har med at du spørger om det?? og hvor ved du iøvrigt fra at det er fra pizzaria??  synes det er en underlig ting at gå op i, undskyld mig

nok fordi jeg er ikke blind og kan se forskellen på hjemmelavet pizza og på en som er købt og det er lidt svært at går forbi et barn kl 9 om morgenen som sidder og spiser pizza som den eneste i børnehave man kan ikke udgår at se det

Anmeld

27. maj 2011

Anne85

Jeg kunne sagtens finde på at give Kristian et stykke hjemmelavet pizza med i børnehave... Og jeg vil vove at påstå at vi lever meget sundt... En pizza lavet af fylding skel og med parmaskine, fedtfattig ost og grønsager på er i mine øjne helt ok. Så længe der også er andet med i madpakken.

Generelt synes jeg det må være op til forældrene selv at beslutte hvad deres barn må spise

Anmeld

27. maj 2011

A.

Mi skriver:

Jeg kan da også sagtens finde på at give mine piger et stykke pizza med, hvis vi har fået det aftenen før og der er raster.

Hvordan er det mere usundt end chesedippers, rød spegepølse eller leverpostej?

nu vil jeg mener at ingen af dele er vild sunde men det er sørme forskel på leverpostaj og pizza da i hvertfaldt i mine øjne

Anmeld

27. maj 2011

Aves.

A. skriver:

Har oplevet flere gang at børnene i min drenges bh har vilde ting i sin madpakke en dag  var det en drang som haft pølsemix med og idag sidder en og guffer pizza det kan man ikke tillade at give sit barn i madpakke hva tænker de på?? eller er det bare mig som er sippet?

Jeg ved ikke om du er sippet...men synes du er fordømmende, ingen kender historien bag denne ret mad..måske vil han ikke spise noget for tiden, måske havde han ønsket at få dette mad med og fik så lov, måske har der været sygdom hjemme, stress, eller noget andet der har gjort der ikke lige var andet mad at give med...vi har alle vores grunde til at gøre som vi gør og at dømme andre uden at have viden om noget som helst, det synes jeg er rigtog ærgerligt og en smule sørgeligt.

Ingen børn dør af at få noget usund mad ind imellem....

Anmeld

27. maj 2011

A.

Albertesmor skriver:

Jeg er også lidt lost her  om det eret stykke hjlavet pizza elelr fra pizzeria, jeg kan ikke helt se forskellen.

Men jeg undrer mig så over hvordn man som forældre overhovdet ved havd de andre har med i madapakken og at børnene så specifikt ved at det er fra grill eller pizzeria

ja nok fordi man kan se hvad de spiser og man er ikke dum og så kan man se at det er grill mad de har fået da..

Anmeld

27. maj 2011

Maja88

Pia. skriver:

man kan da sagtens lave sunde pizza'er - jeg har en opskrift med en rigtig god grov bund og så får mine børn altid grøntsager med ved siden Regner ikke med at det er hver dag ....

Ud over det så har de altså også fået med fra den lokale pizzamand - min den store elsker salat pizza og er der et stykke tilbage får han det med dagen efter...

deler du????

Anmeld

27. maj 2011

A.

Anne85 skriver:

Jeg kunne sagtens finde på at give Kristian et stykke hjemmelavet pizza med i børnehave... Og jeg vil vove at påstå at vi lever meget sundt... En pizza lavet af fylding skel og med parmaskine, fedtfattig ost og grønsager på er i mine øjne helt ok. Så længe der også er andet med i madpakken.

Generelt synes jeg det må være op til forældrene selv at beslutte hvad deres barn må spise

jeg har da heller ikke noget imod hjemmelavet pizza i madpakken så lang det er hjemmelavet

Anmeld

27. maj 2011

Aves.

Albertesmor skriver:

Helt enig...og så kan jeg heller ikek forstå det der hysteri omkring rugbrød, der er andet der er lige så godt, feks rester fra aftensmaden....

Og mine unger elsker at få pizza eller andre rester med og de får det glad og gerne..jeg anede ikke engang at det ikke var noget man "måtte" eller som er forkert...om de får det aften eller til middag hvad er forskellen, bare de får mad..

Er godt nok træt af den der jeg ved bedst og de andre gør noget forkert, mentalitet som hersker herinde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.