madpakker-hvad sker for forældrer??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2011

<3

malenes skriver:

ej helt ærlig

jeg ville sku blive mega tosset vis der kom en ande forælder hennd til mig i min søns børnehave og sagde til mig at min søns madpakke ikke var" børnevenlig" madpakke bare fordi han har pissa med enagn imellem

det sker nemlig også at min søn enten får et stykke pizza(hjemmelavet) med i hans madpakke også ostehaps med da han elsker ostehaps eller rosiner

og kan ikke se det forkerte i at børn engang imellem har lidt lækkkert med i madkassen isted for altid en flad rugbrødsmad

og så er  det heller ikke andres forælder problem hvad min søn får med i madkassen

BARE MIN MENING

og i nogle børnehaver laver de jo også både pizze/børger eller pasta og kødsauce på en maddag det gør de i min søns børnehave ca hver 2 mdr

Jeg synes at alle har ret til deres mening. Og hvis hun reagerer jamen så reagér ordentligt og snak med de rette personer, de faste pædagoger, modsat andre forældre eller herinde

Og i min søns bvh. snakker de om hvorvidt der er for meget mayonaise med i madpk. sådan er det så forskelligt fra sted til sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Miss T

mette-mus skriver:

Måske man skulle feje foran egen dør i første omgang -heksejagten er i hvert falde usmagelig efter min mening.

Og man kan sagtens være uenig med andre mennesker uden at skulle føre den tone.

Der er ingen der udøver heksejagt, vi ytre blot vores mening, som A, selv har bedt om, at vi bestemt ikke er enige, nogle af os, kan vel ikke komme som et chok.

Anmeld

29. maj 2011

tinasmor

med mindre forældrene overtræder de relger der er fastsat i bh (f.eks ingen slik og sukker) så vil jeg ikke blande mig i hvad andre børn får med i madpakken. De fleste forældre er jo heldigvis meget dygtige til ikke at give deres børn direkte underærnering og måske får drengen så noget sundt og indholdsrigt til aftensmad.

Der er altid forskel på hvad folk giver. Nogle giver deres barn saftevand fra de er 1 år nogle får det aldrig. Nogle får fredagsslik mens andre får friske frugter, nogle børn er undervægtige og har brug for alt den mad de kan få (om det så er et stykke pizza) osv osv. Jeg kender ikke folks grunde til at give hvad de giver, men i bund og grund, med mindre der er tale om at barnet bliver misrygtet pga sin mad, så koncentrere jeg mig om hvad jeg synes er rigtig for MIT barn.

Anmeld

29. maj 2011

A.

Miss T skriver:

Der er ingen der udøver heksejagt, vi ytre blot vores mening, som A, selv har bedt om, at vi bestemt ikke er enige, nogle af os, kan vel ikke komme som et chok.

sevfølgeligt er  det ikke en chok ellers vi ldet ikke være en debat jo men de ter forskel på at være uenig og angribe andre som en af brugere gør og så indrømmer hun det selv at det er kun derfor hun har  svaret

Anmeld

29. maj 2011

A.

tinasmor skriver:

med mindre forældrene overtræder de relger der er fastsat i bh (f.eks ingen slik og sukker) så vil jeg ikke blande mig i hvad andre børn får med i madpakken. De fleste forældre er jo heldigvis meget dygtige til ikke at give deres børn direkte underærnering og måske får drengen så noget sundt og indholdsrigt til aftensmad.

Der er altid forskel på hvad folk giver. Nogle giver deres barn saftevand fra de er 1 år nogle får det aldrig. Nogle får fredagsslik mens andre får friske frugter, nogle børn er undervægtige og har brug for alt den mad de kan få (om det så er et stykke pizza) osv osv. Jeg kender ikke folks grunde til at give hvad de giver, men i bund og grund, med mindre der er tale om at barnet bliver misrygtet pga sin mad, så koncentrere jeg mig om hvad jeg synes er rigtig for MIT barn.

ja men de er nemlig det gør ud på at vi har en kostpolitik hvor det står sort på hvid at sådan ting må børnene ikke ha´med i madpakke derfor undrer jeg mig at det kommer alligevel med i madpakker gang på gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.