Elmer&Amy skriver:
+ gør vi som forældre det til pædagogernes ansvar forsvinder der dyrbar tid for ungerne som i forvejen er sparet utrolig godt væk...
Men der er jo desværre institutioner hvor de mener det er deres ansvar,...bare det at de fjerner mad fra børnene, jeg var blevet stik hamrende rasende....
Nu har mine børn gået i forskellige børnehaver, den ene meget ekstram og en der var helt modsat og jeg er slet ikke i tvivl om hvor jeg helst så mine børn være og hvor jeg mente de fik et naturligt forhold til mad, sundt som usundt.
Udover det, så tror jeg slet ikke på man fanger de familier hvor der virkelig er problemer med kosten og der tror jeg tit der er andre problematikker også...de familier fortsætter også trods retningslinjer med at give samme ensidige usunde mad med..
jeg tror ikke løsningen er forbud...og hvis det endelig er sådan, så må det være en diætist og ikke en S**** pædagog som går ind og rådgiver om hvad der er go og hvad der er no...pædagoger er slet ikke kompetente til netop det...det hører ikke med til deres udd.
Anmeld