madpakker-hvad sker for forældrer??!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.424 visninger
174 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

A.

Har oplevet flere gang at børnene i min drenges bh har vilde ting i sin madpakke en dag  var det en drang som haft pølsemix med og idag sidder en og guffer pizza det kan man ikke tillade at give sit barn i madpakke hva tænker de på?? eller er det bare mig som er sippet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

wamse

Jeg kan sagtens finde på at give min datter et stykke hjemmelavet pizza med i børnehaven, kan slet ikke se et problem i det. Hun får altid grøntsager med også.

Anmeld

27. maj 2011

E.J.mor.

hej

øhhh.....ved ik om du er sippet,men forældre er jo forskellige hvor meget de går op i sund kost osv jo.

men ja li det du nævner der,hmm det bør de nok ik liiii ha med

Anmeld

27. maj 2011

Ryberg

umiddelbart ville jeg sige at det er for usundt at give med i børnehave...

men samtidig, hvis jeg stod med Lasse og han spurgte mig rigtig pænt om han ikke godt måtte få det med, så ville jeg måske have svært ved at sige nej? men ville måske kun give lidt med og så sundt ved siden af hvis du forstår..

Anmeld

27. maj 2011

A.

wamse skriver:

Jeg kan sagtens finde på at give min datter et stykke hjemmelavet pizza med i børnehaven, kan slet ikke se et problem i det. Hun får altid grøntsager med også.

ja men det er så stor forskel på hjemmelavet pizza og en fra pizzeria i mine øjne

Anmeld

27. maj 2011

A.

KittyGirl skriver:

umiddelbart ville jeg sige at det er for usundt at give med i børnehave...

men samtidig, hvis jeg stod med Lasse og han spurgte mig rigtig pænt om han ikke godt måtte få det med, så ville jeg måske have svært ved at sige nej? men ville måske kun give lidt med og så sundt ved siden af hvis du forstår..

kan godt forstår havad du mener man kan jo sagtens lave sund hjemmelavet pizza men lige frem pommefrites og pizza fra pizzeria er lige i overkanten..

Anmeld

27. maj 2011

Pia.

A. skriver:

Har oplevet flere gang at børnene i min drenges bh har vilde ting i sin madpakke en dag  var det en drang som haft pølsemix med og idag sidder en og guffer pizza det kan man ikke tillade at give sit barn i madpakke hva tænker de på?? eller er det bare mig som er sippet?

ja jeg syntes du er sippet... nu spurgte du selv he he... Nu får min mindste i børnehaven ikke madpakke med da de får mad der over... Men jeg kan da godt finde på at lave pizza en aften og så får ungerne det med i madpakken dagen efter og de ELSKER det ... pittabrød eller pastasalat med skinke eller pølser kan jeg også finde på at give dem med... Jeg gad ikke selv sidde dag ud og dag ind med 3 kedelige halve stykker rugbrød ....

Knus Pia...

Anmeld

27. maj 2011

musse1

wamse skriver:

seriøst jeg syns nogle bhvs kostpolitik er til at brække sig over. har diskuteret med min drengs bhv om det.

de m¨å godt ha rester med fra aftensmad dagen før. vil sige hvis man vil give sit barn pandekager,pølsehorn, pizza, lyse boller med pålæg med hverdag må de gerne det, men de må ik ha lidt alm yougurt med, som jeg mener da er sundere.

de må kun ha frugt og grønt med til eftermiddag

Anmeld

27. maj 2011

hilma

forældre er forskellige, men det betyder altså ikke at de er ringe forældre hvis de tillader sig at give sit barn pizza med, ingen af os ved om de nu spiser sundt derhjemme kan ærligt talt ikke se problematikken medmindre de får non stop junk med, og der er jeg sikker på at pædagogerne havde taget en snak med forældrenene, hvilket også kan være pædagogens rolle/ansvar og ikke din

har selv arbejdet i forskellige inst. hvor der er kostpolitik, men det er altså forældrene der hovedsageligt selv bestemmer institutionen kan gøre sit for at mindske sukkerindtagelse f.eks. men det er nu forældrenes job at fortsætte det. og nogle er for det og andre har en anden holdning

Anmeld

27. maj 2011

A.

Pia. skriver:

ja jeg syntes du er sippet... nu spurgte du selv he he... Nu får min mindste i børnehaven ikke madpakke med da de får mad der over... Men jeg kan da godt finde på at lave pizza en aften og så får ungerne det med i madpakken dagen efter og de ELSKER det ... pittabrød eller pastasalat med skinke eller pølser kan jeg også finde på at give dem med... Jeg gad ikke selv sidde dag ud og dag ind med 3 kedelige halve stykker rugbrød ....

Knus Pia...

hehe pia men jeg snakker ikke om hjemmelavet mad  som jeg skrev det er en pizza som man bestiller og pølsemix fra en grill bar mi ndrang får skam også pølser pastasalat osv men ikke lige en mad bra en grillbar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.