Hvor meget slik, chokolade, kage spiser i i løbet af en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

FrkT

smillaluna skriver:

Cola Zero!!!!! Love it... Og drikker sindssygt meget af det. Det skulle efter sigende være kræftfremkaldende

Jeps, men det har jeg hørt om alle de kendte cola-mærker, både indenfor Coca Cola og Pepsi.... så det tager jeg mig ikke så meget af. At solarier er kræftfremkaldende tager jeg mig rigtig meget af, og går aldrig i sådan et.... men alt muligt andet tænker jeg ikke det vilde over - livet kan sq også blive så surt at leve, hvis man hele tiden skal tænke hvad det man propper i munden eller på sig nu kan resultere i.... hehe.

Men ja, det er den dejligste cola.... kunne ikke lide den i starten, men i det sidste 1½ årstid har det været den jeg har ELSKET.... den er skøn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Faith

FrkT skriver:

Jeps, men det har jeg hørt om alle de kendte cola-mærker, både indenfor Coca Cola og Pepsi.... så det tager jeg mig ikke så meget af. At solarier er kræftfremkaldende tager jeg mig rigtig meget af, og går aldrig i sådan et.... men alt muligt andet tænker jeg ikke det vilde over - livet kan sq også blive så surt at leve, hvis man hele tiden skal tænke hvad det man propper i munden eller på sig nu kan resultere i.... hehe.

Men ja, det er den dejligste cola.... kunne ikke lide den i starten, men i det sidste 1½ årstid har det været den jeg har ELSKET.... den er skøn!

Enig! Jeg går heller aldrig i solarie. Tør simpelthen ikke mere. Da jeg var yngre gik jeg i sol 2-3 gange om ugen... Jeg lignede sku en krøllet karklud.

Jeg brød mig heller ikke om cola zero i starten, men pludselig en dag var jeg hooked... Sidder faktisk med en zero på dåse lige nu

Anmeld

25. maj 2011

FrkT

smillaluna skriver:

Enig! Jeg går heller aldrig i solarie. Tør simpelthen ikke mere. Da jeg var yngre gik jeg i sol 2-3 gange om ugen... Jeg lignede sku en krøllet karklud.

Jeg brød mig heller ikke om cola zero i starten, men pludselig en dag var jeg hooked... Sidder faktisk med en zero på dåse lige nu

Åhhh du er heldig..... jeg har ikke fået siden i lørdags.... uhhhh det er længe siden! Får det nok på lørdag igen, hvis jeg er heldig.... jubiii.

Det er underligt som man kan ændre smag.... jeg kunne i mange år bedst lide Coca Cola Light... så Pepsi Max... så almindelig Coca Cola og så Coca Cola Zero... skørt!

Anmeld

25. maj 2011

birthee

Jeg har forresten aftalt med manden at fremover køber jeg en ½ liter cola til weekenden... så har jeg den og når den er tom, er det det... så må jeg se om det kan holde...

Anmeld

25. maj 2011

Maria.

Vi vælger hver èn ting om fredagen at snolle med.. Det er dèt!! Ellers spiser vi en masse frugt og grønt i hverdagen.. Det har også gjort at min søn til en hver tid vil vælge en skål vindruer frem for en skål slik, hvis de stod ved siden af hinannden

Anmeld

25. maj 2011

Faith

birthee skriver:

Jeg har forresten aftalt med manden at fremover køber jeg en ½ liter cola til weekenden... så har jeg den og når den er tom, er det det... så må jeg se om det kan holde...

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Maria. skriver:

Vi vælger hver èn ting om fredagen at snollemed.. Det er dèt!! Ellers spiser vi en masse frugt og grønt i hverdagen.. Det har også gjort at min søn til en hver tid vil vælge en skål vindruer frem for en skål slik, hvis de stod ved siden af hinannden

Anmeld

25. maj 2011

JuelZ

smillaluna skriver:

Jeg spiser alt for meget. Skal virkelig til at have hold på det.

Elsker chokolade! Spiser det faktisk hver dag. Kan blive i helt dårligt humør hvis ikke vi har noget i huset.

Har før prøvet at erstatte det med gulerødder, ananas, nødder osv. men det er bare ikke det samme.

Hvor mange søde sager spiser i ca i løbet af en uge? Er det hver dag? Og hvad spiser i?

ALT for meget.. vi køber ind hverdag :::. chips, chokolade, vingummi, og sodavand.
vi har spist det inden imorgen, og imorgen starter det forfra....

SPØRG MIG LIGE OM HVOR FLOVT DET ER !!! ...

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

smillaluna skriver:

Jeg spiser alt for meget. Skal virkelig til at have hold på det.

Elsker chokolade! Spiser det faktisk hver dag. Kan blive i helt dårligt humør hvis ikke vi har noget i huset.

Har før prøvet at erstatte det med gulerødder, ananas, nødder osv. men det er bare ikke det samme.

Hvor mange søde sager spiser i ca i løbet af en uge? Er det hver dag? Og hvad spiser i?

Havde du spurgt mig sidste uge havde jeg sagt, at jeg fik noget sødt hver anden dag ca. eller sådan. Men vi er begyndt at leve sundere fra denne uge, og pt. har jeg ikke indtaget hverken slik, chokolade eller noget lignende. Har ikke haft lyst, jeg får halsbrand af det  

Anmeld

25. maj 2011

Fenja09

Herhjemme spiser vi ikke slik, chips eller andet hver dag. Vi har dog næsten altid sodavand i køleskabet, men forbruget er blevet meget mindre efter jeg fandt ud af at jeg er gravid. Elsker cola og har altid gjort det, men ønsker ikke at vores bebs får sukkerchok

Min kæreste elsker chokolade og ville gerne spise det hver dag, men det dur bare ikke - selvom han løbetræner og dyrker div. andet i løbet af ugen.

MEN, vi spiser også usundt og har en dag om ugen hvor vi spiser det vi gerne vil - livet skal heller ikke blive for surt og der skal være plads til det hele

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.