Hvor meget slik, chokolade, kage spiser i i løbet af en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.737 visninger
99 svar
0 synes godt om
25. maj 2011

Faith

Jeg spiser alt for meget. Skal virkelig til at have hold på det.

Elsker chokolade! Spiser det faktisk hver dag. Kan blive i helt dårligt humør hvis ikke vi har noget i huset.

Har før prøvet at erstatte det med gulerødder, ananas, nødder osv. men det er bare ikke det samme.

Hvor mange søde sager spiser i ca i løbet af en uge? Er det hver dag? Og hvad spiser i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Moar2011

smillaluna skriver:

Elsker chokolade! Spiser det faktisk hver dag. Kan blive i helt dårligt humør hvis ikke vi har noget i huset.

Har før prøvet at erstatte det med gulerødder, ananas, nødder osv. men det er bare ikke det samme.

Hvor mange søde sager spiser i ca i løbet af en uge? Er det hver dag? Og hvad spiser i?

Chips og cola er noget der er godt herhjemme aaalt for meget endda..

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

I løbet af en uge, kan jeg i ny og næ godt spise lidt chokolade, sådan når jeg lige kommer forbi det... men ellers røre jeg det ikke... Selvom vi har et kæmpe slikskab... 

Anmeld

25. maj 2011

twinny

hver dag...  jeg kan ikke lade vær.. som du siger gulerødder osv. er bare ikk det samme...

Anmeld

25. maj 2011

TheLittleOne

Kage, kage og kage... Nam nam nam Har spist det i hele min graviditet... Men nu er det forhåbentlig snart slut, når bebs kommer ud

Anmeld

25. maj 2011

L.J.L

smillaluna skriver:

åhh hvor jeg dog kender den dårlige samvittighed du sidder med lige nu

Jeg er ligesom dig, jeg spiser chokolade dagligt, hvis det ikke er tilgængeligt, så smutter jeg i kiosken! Nogle dage springer jeg chokoladen over men så er der helt sikkert noget andet sødt der ryger ned!

Men det er altså min luksus, så jeg orker simpelthen ikke at have dårlig samvittighed over det!

Anmeld

25. maj 2011

L-Mortil3

Puha, ALT for meget, har ikke rigtig tal på det

Er selvudnævnt colaholiker, og drikker måske en hel liter om dagen Foruden det eeeeeelsker jeg micropops og chips Dem kan jeg godt spise både hver og hveranden dag...

Det varer ikke længe før jeg vokser til dobbelt størrelse!!

- Så er jeg siden lillebror kom til verden blevet afhængig af Netto's kopnudler, sådan en om dagen MÅ jeg have (eller det er vist det eneste rigtige mad jeg får).. Det er det , der lige er tid til

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Mira0911 skriver:

I løbet af en uge, kan jeg i ny og næ godt spise lidt chokolade, sådan når jeg lige kommer forbi det... men ellers røre jeg det ikke... Selvom vi har et kæmpe slikskab... 

Hvor er du sej! Hvad erstatter du det med? Eller har du bare ikke trangen?

Anmeld

25. maj 2011

Mira0911

smillaluna skriver:

Hvor er du sej! Hvad erstatter du det med? Eller har du bare ikke trangen?

Jeg har bare ikke trangen til det...  Spiser tit frugt og især agurk... 

Anmeld

25. maj 2011

Vial

Årh, det er jo lige mit ømme punkt.

Jeg bliver også i dårligt humør, hvis jeg ikke har noget chokolade eller slik/kage at se frem til efter en lang HÅRD dag.

Prøver at droppe det. Har i perioder spist det hver aften. Nu prøver jeg at holde mig til 2-3 dage om ugen. Det går okay.

I aften er der ikke noget, og jeg er da også helt depri over det! Har lyst til bare at give efter, købe ind og være glad! Problemet er bare, at jeg bliver trist og led ved mig selv bagefter.

Så halvdelen af døgnet glæder jeg mig til chokolade. Den anden halvdel ærger jeg mig over, det jeg HAR ædt.. DUMT!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.