smillaluna skriver:
Jeg spiser alt for meget
. Skal virkelig til at have hold på det.
Elsker chokolade! Spiser det faktisk hver dag. Kan blive i helt dårligt humør hvis ikke vi har noget i huset.
Har før prøvet at erstatte det med gulerødder, ananas, nødder osv. men det er bare ikke det samme.
Hvor mange søde sager spiser i ca i løbet af en uge? Er det hver dag? Og hvad spiser i?
Åhh den med chokolade kan jeg godt "huske"... 
Jeg kunne godt li det i forvejen men fik vildt trang til chokolade i slutningen af min graviditet og den hang desværre lidt ved bagefter også... Men da vægten så steg... og jeg ligesom dig lagde mærke til jeg faktisk blev sur / irritabel hvis ikk det var i huset.......Ja så tænkte jeg... NÆÆÆÆH NEJJJ !!! Det skulle ikk styre mig !!! (og da slet ikk vægten, puha) Jeg synes faktisk det var lidt skræmmende man blev sur osv
Men det er jo kroppen der er styret af sukkeret.. Desværre! ... Så ja.. jeg meldte mig ind hos DDV fra den ene uge til den anden og fik lidt styr på det igen.
(og har da nu tabt mig 4,6 kg siden sidst i marts... )
Men ja chokolade og chips... og cola (uden sukker dog) er bare lige mig
Så hvis jeg kunne uden og tage på og min krop blev skør, ja så spiste jeg det hver dag... Men ellers er det nu en gang om ugen, måske små ting en enkelt gang mere i ny og næ.
Anmeld