Hvor meget slik, chokolade, kage spiser i i løbet af en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Sildefisk

Her har den stået på ALT for meget cola Og aften snoller i form af chokolade.

Har ikke været overdrevne mængder men var træt af at jeg bare skulle have noget hver dag så jeg har nu ikke drukket cola i en måned og spiser kun en lille stykke chokolade, kage eller hvad der ellers er på bordet i weekenden.

Jeg træner udover det nu 3x ugenligt

Så indtil videre er der røget 3 kg af, mangler 7-10 kg før jeg er ved min drømme vægt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2011

Vidunderligeunger

Line&Liam&Lillebror skriver:

Puha, ALT for meget, har ikke rigtig tal på det

Er selvudnævnt colaholiker, og drikker måske en hel liter om dagen Foruden det eeeeeelsker jeg micropops og chips Dem kan jeg godt spise både hver og hveranden dag...

Det varer ikke længe før jeg vokser til dobbelt størrelse!!

- Så er jeg siden lillebror kom til verden blevet afhængig af Netto's kopnudler, sådan en om dagen MÅ jeg have (eller det er vist det eneste rigtige mad jeg får).. Det er det , der lige er tid til

line!! det er da ik særlig lækkert.. tænk på at jo sundere du spiser, jo sundere er Milans mad jo også pt.. kunne være han blev mæt længere tid af gangen hvis du droppede de tomme kalorier og puttere SUNDT mad i skrutten.. ja det var en løftet pegefinger!! Jeg kommer og laver om på dine madvaner hvis du får hage som da Liam var 6 mdr ( det sagde du selv du havde i dag)

huuuuuugs from meeeee 

Anmeld

2. juni 2011

L-Mortil3

line!! det er da ik særlig lækkert.. tænk på at jo sundere du spiser, jo sundere er Milans mad jo også pt.. kunne være han blev mæt længere tid af gangen hvis du droppede de tomme kalorier og puttere SUNDT mad i skrutten.. ja det var en løftet pegefinger!! Jeg kommer og laver om på dine madvaner hvis du får hage som da Liam var 6 mdr ( det sagde du selv du havde i dag)

huuuuuugs from meeeee 

FNIS! Ja gør endelig det
Det værste er jo alt man VED hvad der er godt, det er ikke sværere at lave end andet, og det smager jo bedre... Hvorfor spiser og drikker man så alt det junk?

XOXOXOXO HUGS and KISSES

Anmeld

2. juni 2011

Vidunderligeunger

FNIS! Ja gør endelig det
Det værste er jo alt man VED hvad der er godt, det er ikke sværere at lave end andet, og det smager jo bedre... Hvorfor spiser og drikker man så alt det junk?

XOXOXOXO HUGS and KISSES

fordi det er blevet en (dårlig) vane, et mønster som skal brydes! det tager ni dage at bryde et mønster.. så er man godt igang

Anmeld

2. juni 2011

-Sigrid-

Inden jeg blev gravid... Aaalt for meget  Sådan virkelig-virkelig meget for meget.

Nu; i den sidste uges tid har jeg spist bolcher efter jeg har kastet op og 1½ træstame - men de var store. Og en halv l regulær Cola. Og sunlollys, men jeg kaster altid op lige efter 

Anmeld

2. juni 2011

L-Mortil3

MAJ*MOR skriver:

fordi det er blevet en (dårlig) vane, et mønster som skal brydes! det tager ni dage at bryde et mønster.. så er man godt igang

Så kan jeg banke mig på hovedet imens Var det ikke det du sagde der hjalp

Anmeld

2. juni 2011

Vidunderligeunger

Så kan jeg banke mig på hovedet imens Var det ikke det du sagde der hjalp

muhahah.. neej! smid dine chips herud, så sender jeg frugt og grønt retur cola - ud! brug vandhanen

Anmeld

2. juni 2011

L-Mortil3

MAJ*MOR skriver:

muhahah.. neej! smid dine chips herud, så sender jeg frugt og grønt retur cola - ud! brug vandhanen

Iiiih! Vi kan aftale at når jeg har spist chipsene køber jeg ikke flere... men Colaen... puha den kommer vi til at wresle om!

Anmeld

2. juni 2011

Vidunderligeunger

Iiiih! Vi kan aftale at når jeg har spist chipsene køber jeg ikke flere... men Colaen... puha den kommer vi til at wresle om!

jeg det gider jeg ik.. enten eller.. jeg tabte mig fire kilo på 4 uger, ved at skære ALT usundt fra i den periode. var jeg blevet ved kunne det jo ha resulteret i et håndtagsfrit kropsbygning..

Anmeld

2. juni 2011

MariaJ

Alt for meget. Jeg har simpelthen fået så dårlige vaner efter vi har fået Johanna. Tidligere levede jeg ret sundt og holdt det også gennem det meste af graviditeten, men kombinationen af evigt søvnunderskud og lidt for meget tid til bare at gå hjemme og pille i køkkenskabene fik desværre grundlagt en forfærdelig chokoladetrang, der er svær at komme af med igen. De sidste mange måneder har jeg spist chokolade eller slik hver dag . Nu skal der dog andre boller på suppen, og den sidste uge har jeg spist totalt TO stykker chokolade - og det ene var et jeg blev budt på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.