Hvor meget slik, chokolade, kage spiser i i løbet af en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Siljes Mor

Puha... Jamen jeg er helt sikkert sukker afhængig. Jeg drikker ca 2 liter pepsi max om dagen. Ved siden af har jeg lavet mig et bette slik skab, som helst ikke må være tomt. Der er ikke speciele tidspunkter jeg spiser slik..jeg går ligesom bare og hapser lidt indimellem hver dag.

Min kæreste syntes jeg skulle prøve med 1 ugentlig slik dag (ligesom børn) hehe. Den gik også i ca. 4 dage, indtil min krop bare skreg efter sukkeret. Jeg fik det virkelig ringe, og havde det meget underligt. Kl. 10.30 bad jeg så min kæreste tage chokolade med hjem, fra gåturen med hunden. Det blev en æske toffefe - stavekontrol ?) jeg åd alle på nær 3, og jeg fik det straks meget bedre igen.

Siden har jeg så fået købt ind, så der er lidt af hapse af igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

TineA

smillaluna skriver:

Jeg spiser alt for meget. Skal virkelig til at have hold på det.

Elsker chokolade! Spiser det faktisk hver dag. Kan blive i helt dårligt humør hvis ikke vi har noget i huset.

Har før prøvet at erstatte det med gulerødder, ananas, nødder osv. men det er bare ikke det samme.

Hvor mange søde sager spiser i ca i løbet af en uge? Er det hver dag? Og hvad spiser i?

INTET

Anmeld

25. maj 2011

slettet_7530

Siljes Mor skriver:

Puha... Jamen jeg er helt sikkert sukker afhængig. Jeg drikker ca 2 liter pepsi max om dagen. Ved siden af har jeg lavet mig et bette slik skab, som helst ikke må være tomt. Der er ikke speciele tidspunkter jeg spiser slik..jeg går ligesom bare og hapser lidt indimellem hver dag.

Min kæreste syntes jeg skulle prøve med 1 ugentlig slik dag (ligesom børn) hehe. Den gik også i ca. 4 dage, indtil min krop bare skreg efter sukkeret. Jeg fik det virkelig ringe, og havde det meget underligt. Kl. 10.30 bad jeg så min kæreste tage chokolade med hjem, fra gåturen med hunden. Det blev en æske toffefe - stavekontrol ?) jeg åd alle på nær 3, og jeg fik det straks meget bedre igen.

Siden har jeg så fået købt ind, så der er lidt af hapse af igen.

Det tager ca 7 dage for kroppen at afgifte den for sukker

Anmeld

25. maj 2011

MinNoah

Jeg spiser slik eller chips HVER aften Går helt i panik hvis vi ikke har noget snoller i huset en aften.... Det er frygteligt!!

Men tilgengæld drikker jeg stort set aldrig sodavand ;-) Men kun vand - og indimellem saft.

Anmeld

25. maj 2011

Ina33

smillaluna skriver:

Jeg spiser alt for meget. Skal virkelig til at have hold på det.

Elsker chokolade! Spiser det faktisk hver dag. Kan blive i helt dårligt humør hvis ikke vi har noget i huset.

Har før prøvet at erstatte det med gulerødder, ananas, nødder osv. men det er bare ikke det samme.

Hvor mange søde sager spiser i ca i løbet af en uge? Er det hver dag? Og hvad spiser i?

Jeg kan kun sige alt, alt, alt for meget.....

Jeg spiser søde sager HVER dag, jeg kan slet ikke lade være.

Lad mig tænke en uge tilbage - bum bum hmm ja altså jeg spiser vel hvad der svarer til 2 flødeboller om dagen eller noget i den stil. I går spiste jeg en flødebolle og et par stykker slik. I dag skal jeg have karameller og en flødebolle. Pssst jeg ELSKER flødeboller - især summerbird. I hverdagen er det dog de billige fra Rema den står på.

Konklusionen må være at jeg spiser for meget søde sager, men alligevel når jeg tænker tilbage så er det måske ikke så overdrevet igen...

Jeg spiser ikke frugt, så det kan jeg ikkke erstatte med.

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

smillaluna skriver:

Ha ha, ja gid man dog kunne fjerne den søde tand... Jeg er bare bange for at jeg har mere end en af slagsen

Er også ret sikker på at det er hele mit tandsæt der er problemer med så.

Men her forsvinder trængen efter en periode, men den kommer hurtig tilbage hvis jeg får noget sødt et par dage.

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Line&Liam&Lillebror skriver:

Jeg burde jo også bare ligge den bette trold, og så kaste noget i næbet, men for søren en hyyyylen uden lige, så kopnudlerne kan laves med en hånd og spises med den samme... Nu er han da næsten 3 mdr, så nu burde det da snart lysne forude! Mitzie har haft mig til frokost mange dage snart, så fik man da en dejlig rugbrød, for søren som man kan komme til at elske en simpel rugbrødsmad

Jeg har heldigvis en mand der elsker at lave mad. Her den anden dag fyldte han fryseren med hakkebøffer, karbonader og lasagne. Så er det bare lige at tage det op om morgenen og så bare i ovnen med det om aftenen. Super nemt!

Ja en rugbrødsmad er dælme ikke af vejen!

Anmeld

25. maj 2011

Tvillingemor80

For meget

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Loppe skriver:

Jeg kan kun sige alt, alt, alt for meget.....

Jeg spiser søde sager HVER dag, jeg kan slet ikke lade være.

Lad mig tænke en uge tilbage - bum bum hmm ja altså jeg spiser vel hvad der svarer til 2 flødeboller om dagen eller noget i den stil. I går spiste jeg en flødebolle og et par stykker slik. I dag skal jeg have karameller og en flødebolle. Pssst jeg ELSKER flødeboller - især summerbird. I hverdagen er det dog de billige fra Rema den står på.

Konklusionen må være at jeg spiser for meget søde sager, men alligevel når jeg tænker tilbage så er det måske ikke så overdrevet igen...

Jeg spiser ikke frugt, så det kan jeg ikkke erstatte med.

Uh ha de der flødeboller fra Summerbird... Gudespise!

Anmeld

25. maj 2011

Faith

MinNoah skriver:

Jeg spiser slik eller chips HVER aften Går helt i panik hvis vi ikke har noget snoller i huset en aften.... Det er frygteligt!!

Men tilgengæld drikker jeg stort set aldrig sodavand ;-) Men kun vand - og indimellem saft.

Jeg drikker rigtig meget sodavand! Men det er cola zero, og der er i det mindste ingen sukker i. Men tror det er mindst lige så usundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.