Hvor meget slik, chokolade, kage spiser i i løbet af en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Faith

Albertesmor skriver:

NADA, ZERO NUL TING  pudser lige glorien

Ej hvor er du nederen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

slettet_7530

smillaluna skriver:

Ej hvor er du nederen

Hi hi men jeg har det fantastisk og havde i denne uge smidt 0,4 kg på trods af mens hvor jeg plejer at tage 2 kilo på

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Lauritz skriver:

Ja, hvis så det bare var sundt

Nu vil jeg gå ind og tage et ordentligt stykke af den super lækre banan, chokolade-kanel kage jeg bagte i eftermiddags, MUMS  -Og sætte mig til rette i sofaen, der kommer de unge mødres drøm-finalen lige om lidt

Anmeld

25. maj 2011

SaNiNa

Det er meget meget lidt eller mand kan godt spise popcorn rimelig tit.

Men ellers så har vi ikke sådan noget i huset for så spiser vi det bare.

Har sådan en sød tand og tandlægen mener ikke det hjælper at fjerne den

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Albertesmor skriver:

Hi hi men jeg har det fantastisk og havde i denne uge smidt 0,4 kg på trods af mens hvor jeg plejer at tage 2 kilo på

Fantastisk!. Ville dø for at have din viljestyrke.

Anmeld

25. maj 2011

Faith

KaMa skriver:

Årh, det er jo lige mit ømme punkt.

Jeg bliver også i dårligt humør, hvis jeg ikke har noget chokolade eller slik/kage at se frem til efter en lang HÅRD dag.

Prøver at droppe det. Har i perioder spist det hver aften. Nu prøver jeg at holde mig til 2-3 dage om ugen. Det går okay.

I aften er der ikke noget, og jeg er da også helt depri over det! Har lyst til bare at give efter, købe ind og være glad! Problemet er bare, at jeg bliver trist og led ved mig selv bagefter.

Så halvdelen af døgnet glæder jeg mig til chokolade. Den anden halvdel ærger jeg mig over, det jeg HAR ædt.. DUMT!

Åh det lyder bekendt... Den der glæde når man putter et lækkert stykke chokolade i kurven. Og så kvalmen og leden ved sig selv bagefter. Øv øv øv!

Anmeld

25. maj 2011

Isabella_mor

MEGEt.. jeg får nok noget snoller indenbord hver dag.!! men jeg er heller ikke tyk og mener selv at jeg kan tåle det.. men en dag er det også slut  

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Sanne og Nicklas skriver:

Det er meget meget lidt eller mand kan godt spise popcorn rimelig tit.

Men ellers så har vi ikke sådan noget i huset for så spiser vi det bare.

Har sådan en sød tand og tandlægen mener ikke det hjælper at fjerne den

Ha ha, ja gid man dog kunne fjerne den søde tand... Jeg er bare bange for at jeg har mere end en af slagsen

Anmeld

25. maj 2011

L-Mortil3

smillaluna skriver:

Ej Line det er dælme ikke sundt.... Du skal da have noget ordentligt mad osse. Det er lige før jeg har lyst til at komme og fylde din fryser med lækre ting du bare lige kan tage op og varme. Man er ingenting uden et solidt aftenmåltid.

Jeg burde jo også bare ligge den bette trold, og så kaste noget i næbet, men for søren en hyyyylen uden lige, så kopnudlerne kan laves med en hånd og spises med den samme... Nu er han da næsten 3 mdr, så nu burde det da snart lysne forude! Mitzie har haft mig til frokost mange dage snart, så fik man da en dejlig rugbrød, for søren som man kan komme til at elske en simpel rugbrødsmad

Anmeld

25. maj 2011

TheLittleOne

Er det så kage du selv bager, eller tager du den nemme løsning og smutter forbi bageren?

Jamen jeg har spist marzerintærte- Staves??? og det er gerne en hel af gangen og så også bageren

Ellers så bare jeg selv, hele tiden Kæresten er ret træt af det  hvilket jeg ikke kan forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.