Hvor meget slik, chokolade, kage spiser i i løbet af en uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2011

Faith

Tina-Hansen skriver:

ALT for meget.. vi køber ind hverdag :::. chips, chokolade, vingummi, og sodavand.
vi har spist det inden imorgen, og imorgen starter det forfra....

SPØRG MIG LIGE OM HVOR FLOVT DET ER !!! ...

Respekt for din ærlighed

Jeg køber selv søde sager hver dag. Tør slet ikke at begynde at regne sammen på hvor mange penge jeg bruger på sukker hver måned. For de penge ku jeg få en masse lækre ting til mine drenge. Shame on me

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

Faith

Secrets skriver:

Havde du spurgt mig sidste uge havde jeg sagt, at jeg fik noget sødt hver anden dag ca. eller sådan. Men vi er begyndt at leve sundere fra denne uge, og pt. har jeg ikke indtaget hverken slik, chokolade eller noget lignende. Har ikke haft lyst, jeg får halsbrand af det  

Åh ja, halsbrand.

Har et fif til dig... De der drikkecultura er super gode mod halsbrand! Nøj jeg drak mange af dem under min graviditet.

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

smillaluna skriver:

Åh ja, halsbrand.

Har et fif til dig... De der drikkecultura er super gode mod halsbrand! Nøj jeg drak mange af dem under min graviditet.

Dem vil jeg se på  Pt har jeg en del gavn af mælk, men det hjælper desværre mindre og mindre!

Anmeld

25. maj 2011

Faith

Secrets skriver:

Dem vil jeg se på  Pt har jeg en del gavn af mælk, men det hjælper desværre mindre og mindre!

Har du prøvet Gaviscon i flydende form? Det er et mirakelmiddel! Og det er IKKE skadeligt for babyen. Det kan købes i håndkøb på apoteket. Det smager afskyeligt, men det er virkelig virksomt.

Anmeld

25. maj 2011

Vivian87

Albertesmor skriver:

Det tager ca 7 dage for kroppen at afgifte den for sukker

Ihh, så har min diætist sgu taget røven på mig, hun sagde 4 uger til mig..

Anmeld

25. maj 2011

slettet_7530

Ihh, så har min diætist sgu taget røven på mig, hun sagde 4 uger til mig..

1 uge hvor kroppen higer efter sukker og hovedpinen og irritabilitet er hverdag, tager ca 1 uge.

Anmeld

25. maj 2011

JuelZ

smillaluna skriver:

Respekt for din ærlighed

Jeg køber selv søde sager hver dag. Tør slet ikke at begynde at regne sammen på hvor mange penge jeg bruger på sukker hver måned. For de penge ku jeg få en masse lækre ting til mine drenge. Shame on me

shame on me too

synes virkelig jeg er klam xD ... hehe især når det som regel er mig der spiser det meste

Anmeld

25. maj 2011

B&J

Inden jeg kom på slankekur så spise vi hygge slik hver lørdag

Anmeld

25. maj 2011

Frøken J.

smillaluna skriver:

Har du prøvet Gaviscon i flydende form? Det er et mirakelmiddel! Og det er IKKE skadeligt for babyen. Det kan købes i håndkøb på apoteket. Det smager afskyeligt, men det er virkelig virksomt.

Nej, ikke endnu! Tænkte jeg lige ville kontakte lægen og spørge hvad hun bedst kunne anbefale, hvis det blev værre, men lige nu har jeg næsten vænnet mig til det. Hehe

Anmeld

25. maj 2011

Vivian87

Albertesmor skriver:

1 uge hvor kroppen higer efter sukker og hovedpinen og irritabilitet er hverdag, tager ca 1 uge.

Det er jeg lidt træt af hun ikke har fortalt mig.. Jeg har ikke begivet mig ud i det netop fordi jeg sys 4 uger var heelt uoverskueligt! :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.