Caroline86 skriver:
JOOOOV 
spam spam spam!!!
Ork okay, når du presser sådan, kan du da lige få et par goodies ;)
*Da jeg ligger på fødestuen, (som er på tvillingestuen, da der skal være en del folk med når jeg ENDELIG får veer og skal føde)
Nåh men så kommer JM, og siger jeg skal havde drop, da jeg ikke må få mad/væske pga. forøget risiko for AKS. Hun begynder så at lægge nålen ind, da hun har prøvet 13 gange, kommer den endelig ind, men i det hun vender sig om ryger den ud igen, hun ringer så efter en narkosespl. som skal lægge den, spl. kommer, efter 4 forsøg lykkes det hende endelig, at få den lagt.... Lige indtil hun vende sig om, så flyver den (og jeg mener virkelig FLYVER) ud af min hånd, og rammer hende på ryggen, de bliver der ening om at det nok skal være narkoselægen, der skal lægge den ;)
Da han langt om længe kommer, får han den lagt, efter en del forsøg, men samtidig bliver der sagt AKS, så der er pludselig mange folk på stuen, og den her lille splejs af en portør, kommer ind af døren og er sådan en rigtig "Lars-smart-i fart"....
Nåh men det går jo så rimeligt hurtigt, med at trille igennem gangene... Da ham den splejset portør køre ind på opr.-stuen, køre han min seng direkte ind i bordet med div. redskaber, så de flyver rundt og selvf. lander på gulvet (og der grinede jeg så meget at jeg tissede i bukserne
Tror faktisk jeg var i chock over hvad der skete)
Da ham narkoselægen så skulle lægge spinalblokaden, og det bare ikke lykkes... Siger han til mig: Jamen du skal bøje dig ned til dine tæer; hvor jeg halvt rejser mig og siger til ham: hvad fanden tror du selv... Hvis du havde en tønde på din vom, ville du så måske kunne nå dine tæer.
Han prøvede så igen, hvor det stadig ikke ville lykkes, siger han IGEN, du skal bøje dig ned til dine tæer: Der blev jeg altså en smule træt af ham og sagde: Hvad fanden, hvis du havde fulgt ordenligt med i time om spinalblokade, kunne det være du kunne finde ud af dit job

Nåh men da jeg så havde været oppe ved M på NEO, og skal køres ned på barselsstuen, kommer den samme splejset portør... Han køre så endnu engang galt med mig, han vælger at køre ind i dørekarmen, i den side af sengen, hvor tisseposen fra kateret hænger, så posen ryger ned i fodende, og ja mit kateter bliver jo nærmest fløet ud... Se det gjorde virkeli Niller-nuller-naller
LÆREDOM: Kør ALDRIG med en splejset portør!!!
Da vi kommer til min fødselsdag (som jeg så alligevel holdt på sygehuset;) er jeg blevet overflyttet til patienshotellet, og M er på intensiv-NEO, da jeg så kommer om morgen, og går ind på hendes stue er hun VÆK (der ligger et meget dårligt barn på hendes plads) jeg skriger helt vildt, og spl kommer løbende og roligt fortæller mig at M er flyttet på den almindelig NEO. Da hun så følger mig derned, står der 3 splér omkring M´s kuvøse og synger fødselsdagssang for mig... Altså det var jo overhovede ikke morsomt på det tidspunkt, men i dag, er det faktisk morsomt at tænke på, mig stå totalt opløst i snot og tåre, og så står der 3 fremmede damer og synger...