fantastiske fødsels udtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Nalle

Caroline86 skriver:

ja, man kan undre sig over at nogen gør det frivilligt mere end én gang meeen... de fleste af os ender jo alligevel med det

Ja, min anden fødsel var også en drømmefødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Findusinde

Da jeg et døgn efter at vandet var gået, og 20 timer med veer uden der var sket noget som helst blev Laura jo taget ved AKS.. jordmoderen og Thomas har forladt stuen med laura og jeg ligger og bliver hæftet sammen.. Vrælende og overrumplet af følelser... Lægen kigger over til mig og spørg... "hvordan går det med dig" Jeg svare... Jeg har det fint tak, hvad med dig?

Lægen mente jeg havde lidt for meget overskud trods det jeg vrælede som en besat....

Anmeld

19. maj 2011

Mig med maven

Både min mand og jeg, var blevet drillet noget, op til fødslen, da jeg har et, tja hvad kan man sige, havnearbejder sprog. Jeg mener ikke noget med det, men kan godt komme til at bruge et grimt ord eller jo på en dag. Og dette ved vores nærmeste, som selvfølgelig havde sagt at jeg ville gå amok under fødslen. Men overraskende nok, sagde jeg slet ikke noget. Men...

Jeg fik vedrop. Som jo selvfølgelig sidder fast i armen, min kæreste læner sig ind over sengen, for at nusse og kysse mig, og kommer derfor til at hive lidt i droppet, hvilket jo på ingen måde gør ondt i forhold til en fødsel, men det var nok til at jeg kogte over.

"THOMAS, HVIS DU IKKE FJERNER DIG NU, BRÆKKER JEG ARMENE PÅ DIG!"

Alle på stuen måtte vende sig om og grine, og nu synes jeg også det er virkelig sjovt. Jeg ved ikke hvor jeg fik det fra, for har aldrig sagt noget lign, og kunne heller ikke finde på det!

Anmeld

19. maj 2011

Isabella_mor

jeg sagde da jeg kom ind på operationsstuen at 

jeg var modsat 7/11. jeg var alt andet end åben.!!

jeg sagde også på et tidspunkt i ve helvede at jeg meget hellere ville sætte pluk op ( pluk er i netto alle vores standartvarer der kommer på paller og det tager altid 100 år i min verden og jeg hader det, men det ville jeg altså hellere end at ligge der )

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Hej tøser

Sidder lige her og ser en gammel udseendelse af DUM og for så lige lyst til at videregive et udtryk til Jer og samtidig bede om Jeres

Fødende kvinde (det er jo ligegyldigt hvem hun er) ligger med udvidelsesveer og udbryder "av, det her gør altså mere ondt end at få taget sin mødom"

Ja, det håber jeg da virkelig også det gør!! HAHAHA...

Hvad har I sagt af sjove ting? (jeg kan huske vi har haft en lign tråd før, men kan ikke finde den)...

Jeg har desværre ikke rigtigt nogen, da jeg fik kejsersnit, og der er man vist ikke så morsom Meeeen, jeg fik da vrisset godt og grundigt af den kære læge (som vi kender privat) da han sagde "I havde bestilt en dreng, ik'!?" for det havde vi bestemt ikke

Hahaha smukke. Det er kun dig der kan komme i tanke om sådan en tråd, hehe. 

Anmeld

19. maj 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hahaha smukke. Det er kun dig der kan komme i tanke om sådan en tråd, hehe. 

skal da have lidt underholdning her midt i opgaven hæhæhæ

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

skal da have lidt underholdning her midt i opgaven hæhæhæ

Hehe selvfølgelig 

Anmeld

19. maj 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hehe selvfølgelig 

Laura spurgte efter dig i går!?

hun er blevet helt skrap til dit navn nu!!!

Anmeld

19. maj 2011

Baby_girl2011

kan huske da jeg havde presser veer med min datter og var i gang med at presse hende ud havde jeg bet om en kejsersnit fordi det gjorde lidt meget ondt. 

Og jeg kan os huske at jeg havde sagt til min mor, som os var med til fødslen at hvis hun var rødhåret blev hun sendt tilbage hvor hun kom fra.. 

fik fremstammet alt det under presser veer.. 

Anmeld

19. maj 2011

JustinsMoar

Kan ikke huske ret meget fra min fødsel.

Jeg ankom på sygehuset kl. 19.35 og Justin er født kl. 22.14 ved akut kejsersnit!

Alting gik meget hurtigt..

- Men hold op nogle konge-citater her er..
Jeg ELSKER også den kommentar fra DUM "Det her gør jo mere ondt end at miste sin mødom" ..... Hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.