fantastiske fødsels udtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

quar20

første gang var skrækkelig så der var ikke noge "sjove" kommentarer andet end at da en MANDLIG overlægen fortæller mig at jeg skal slappe HELT af og høre hvad min JM fortæller mig - ( da ligger jeg ned mens han undersøger mig - han vil sætte den der elektrode på Tinos hoved ) - Jeg rejser mig halvt op og skriger ham direkte ind i hovedet : DU ER MAND - HAR DU PRØVET AT FØDE - GODT SÅ LUKKER DU BARE OG LADER MIG PASSE MIT JOB JEG HAR GANG I HER...!! Stakkels læge. Han blev så stille så stille og jeg undskyldte pænt bagefter..

Anden gang var KOMISK..!! på 2 timer efter vandet blev taget har jeg åbnet mig 9½cm. Liam er ved at vende sig, så jeg skal op på alle 4 og vrikke ham helt ned, også støttede JM Liams hoved..!! Har MONSTER pressetrang, og pludselig tager jeg mig selv i at bide i briksen Vender hoveder efter en vee og spørger JM. Duuu Heidi' hva koster sådan en fødebriks?   Både mand og JM og ass. var færdige af grin..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

K&S

quar20 skriver:

første gang var skrækkelig så der var ikke noge "sjove" kommentarer andet end at da en MANDLIG overlægen fortæller mig at jeg skal slappe HELT af og høre hvad min JM fortæller mig - ( da ligger jeg ned mens han undersøger mig - han vil sætte den der elektrode på Tinos hoved ) - Jeg rejser mig halvt op og skriger ham direkte ind i hovedet : DU ER MAND - HAR DU PRØVET AT FØDE - GODT SÅ LUKKER DU BARE OG LADER MIG PASSE MIT JOB JEG HAR GANG I HER...!! Stakkels læge. Han blev så stille så stille og jeg undskyldte pænt bagefter..

Anden gang var KOMISK..!! på 2 timer efter vandet blev taget har jeg åbnet mig 9½cm. Liam er ved at vende sig, så jeg skal op på alle 4 og vrikke ham helt ned, også støttede JM Liams hoved..!! Har MONSTER pressetrang, og pludselig tager jeg mig selv i at bide i briksen Vender hoveder efter en vee og spørger JM. Duuu Heidi' hva koster sådan en fødebriks?   Både mand og JM og ass. var færdige af grin..!!

Anmeld

19. maj 2011

quar20

K&S skriver:

ja lige i øjeblikket ku jeg absolut ikke grine sammen med dem - men det ku jeg bagefter For dælen jeg syntes det var skægt..!! : D EFTERFØLGENDE

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

Laura spurgte efter dig i går!?

hun er blevet helt skrap til dit navn nu!!!

SERIØST??? ÅRHHHHHHHHH!!! SMELTE!!! 

Anmeld

19. maj 2011

Caroline86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

SERIØST??? ÅRHHHHHHHHH!!! SMELTE!!! 

ja da det kommer lige engang imellem

Anmeld

19. maj 2011

FamilenStorm

Under en presseve får jeg råbt til min mor som også var med " Mor, du smasker!!!"

Og dette er hos en bekendt:

Konen ligger på FG og har de vildeste veer.. Man er med.. Efter et par timer hvor konen har bidt de vildeste veer i sig, tager manden sig til til maven og spørger om de har lidt smertestillende han kan få, da han altså har lidt ondt i maven ;-)

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Caroline86 skriver:

ja da det kommer lige engang imellem

Årh 

Anmeld

19. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Jeg sagde noget med " Jeg føler jeg skal SKIDE, ej undskyld det siger man ikke" midt under at jeg skulle presse min baby ud og lå i smerte-helede! Tænk at jeg kunne sige midt under en fødsel med ALLE de smerter at, ej jeg må jo ikke bande ! Det har de sku da hørt massssser af gange

Anmeld

19. maj 2011

Corn

Under min første fødsel, havde vi en Falck-elev med til fødslen, og da min mand er brandmand, så snakkede de vældig...

Da det begyndte at være tid til babys ankomst, råbte jeg irriteret til manden: OG SÅ ER DET VIST HER DER SKER!!!!

Anmeld

19. maj 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Og så er der jo os bare det med at jeg er en bestemt dame og siger min mening, og folk havde nok regnet med at jeg udbrød i skrig og skrål, som mange jo gør, og skææælder ud, meeen under begge fødsler sagde jeg IKKE EN LYD, koncentredede mig bare inde i mig selv, i mit eget lille smerte helvede, så alle har været godt inponeret, og har stort set haft "hele familien med" til mine fødsler, ej men i hvert fald har vi været en 6 stykker, synes bare det er hyggeligt og have nogle med, datteren skulle os have været med til lille søsters fødsel, meen hun sov og fik lov til at sove til hun vågnede dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.