fantastiske fødsels udtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

TbCp

Marita skriver:

Efter jeg endelig fik presset bassens store hoved ud kom der en hvilepause hvor der var totalt ro og vi alle lå og kiggede på det lille hoved inden næste ve. Da udbrød min mand: "skat, du har et hoved i begge ender!" og jeg, jordemoder og sygeplejerske brast i latter! Så kom endnu en presseve og sønnike var ude, men den har vi grint noget ad 

Hahahahahahahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

TbCp

Mig med maven skriver:

Både min mand og jeg, var blevet drillet noget, op til fødslen, da jeg har et, tja hvad kan man sige, havnearbejder sprog. Jeg mener ikke noget med det, men kan godt komme til at bruge et grimt ord eller jo på en dag. Og dette ved vores nærmeste, som selvfølgelig havde sagt at jeg ville gå amok under fødslen. Men overraskende nok, sagde jeg slet ikke noget. Men...

Jeg fik vedrop. Som jo selvfølgelig sidder fast i armen, min kæreste læner sig ind over sengen, for at nusse og kysse mig, og kommer derfor til at hive lidt i droppet, hvilket jo på ingen måde gør ondt i forhold til en fødsel, men det var nok til at jeg kogte over.

"THOMAS, HVIS DU IKKE FJERNER DIG NU, BRÆKKER JEG ARMENE PÅ DIG!"

Alle på stuen måtte vende sig om og grine, og nu synes jeg også det er virkelig sjovt. Jeg ved ikke hvor jeg fik det fra, for har aldrig sagt noget lign, og kunne heller ikke finde på det!

Hahahahahaha

Anmeld

19. maj 2011

Magsen

tror jeg sagde lidt forskelligt.. ''Skat, hvordan har din mormor dog frivilligt fået 16 børn ?!?!? 

''åååååååh hvor ville jeg bare ønske at det var et sims spil det her, så jeg kunne spole forbi de lorte veer ''

og MOR hvorfor græder DU dog ?!? det er da mig der har ondt ? hehe

Anmeld

19. maj 2011

Shibby

Jeg spørger jm:

"Er hovedet ude????

Jm svare:

Nej.

Jeg svare:

"pis!!"

Derefter bander jeg lidt over puden.

Kunne have kvalt mikkels far da jordmoderen siger 10-15 veer mere så er den ude. 10-15 meter spørger idioten  Klaphat man. Jeg er ikke engang 161 hvor fandme skulle de 10-15 meter så dukke op fra

Anmeld

19. maj 2011

lykkekevin

hehe det er da lidt sjovt her..

første gang sagde jeg ikke rigtig noget og tror den f*** læge skulle være glad for jeg ikke kunne stå på mine ben for sur ja (fik smit i hovedet at selv om jeg var fed kunne jeg jo godt rejse mig op)

og havde lige fået lagt eip og var total lam i min ben.. tror nok lige jeg fik kigget ondt og hun sagde ikke mere til mig rasten af tiden

2 gang var hurtig og hård veer ud i et og jeg sagde så giv mig dog lige en pause tak.. lige læst igår kl 16 40 stod der aktivfødsel 3 cm åben kl 16 50 måtte prasse 10 cm åben så 7 cm på 10 min av av forstår ski godt det har gjort ondt

Anmeld

19. maj 2011

Magsen

Marita skriver:

Efter jeg endelig fik presset bassens store hoved ud kom der en hvilepause hvor der var totalt ro og vi alle lå og kiggede på det lille hoved inden næste ve. Da udbrød min mand: "skat, du har et hoved i begge ender!" og jeg, jordemoder og sygeplejerske brast i latter! Så kom endnu en presseve og sønnike var ude, men den har vi grint noget ad 

HAHAHAHAHAHHAHA  tak for et GODT grin 

Anmeld

19. maj 2011

Mi

Det er kommer ud ved en fødset er typisk også lidt større end det som kommer ind ved sex

Jeg anede ikke hvad jeg skulle sige eller gøre ved min første fødsel, men så kom jeg i tanke om at jeg havde hørt en anden kvinde på fødegangen som skreg. Så det prøvede jeg også. Til det sagde lægen bare lige så tørt: "Det hjælper altså ikke at skrige!", og så holdte jeg ellers mund resten af fødslen

Anmeld

19. maj 2011

Shibby

Under det første forløb skulle jeg have lagt en epi blokade. Narkoselægen skal til at ligge den mens jeg får en ve. Jeg siger jeg får en ve!! Han svare at jeg BARE skal ligge i ro! ER DET MIG ELLER DIG DER LIGGER HER?? SÅ VENT!!!  Mænd! Kunne have skudt ham..Lige indtil jeg fik noget vidunderligt smertestillene..

Kan huske jeg kiggede på sygeplejesken og sagde;

Det her virker ikke på m....Heeeeey....... (så var jeg i drømmeland) Omg det var fedt..Svævede rundt og var ligeglad med den dødsfødsel der lå lige om hjørnet. Jeg fløj helt seriøst i en vidunderlig verden med masser af farver. Alle farverne fra lokaet,alle ansigter osv flød sammen i forskellige farver og væk var jeg!

Jeg kiggede op på Mikkels far og sagde:

Jeg vil være narkoselæge når jeg bliver stor.

Mikkels far spørger hvorfor.

For så har jeg adgang til det her hele tiden..ahhhh

Bedste kommentare i mine fødselshistorier ever

Anmeld

19. maj 2011

Mi

Rose <3 skriver:

Selvom jeg ende med AKS, fik jeg hvis fortalt et par historier

Da jeg havde fået første stikpille, sagde JM og den studeren, at jeg aboslut IKKE ville kunne få veer på den, da alt var slukke og lukket dernede og jeg kun var i uge 34...

3 timer efter lægger jeg på svangergangen, beder spl. kalde jm, som komme ildende op....

Da hun skal tage tid på mine veer, siger jeg; jeg har FANDME IKKE veer, det har I selv sagt jeg ikke kunne med kun 1 pille.

Da hun så beslutter jeg skal ned på FG, siger hun først: Med de veer, ringer jeg efter en portør: Mig igen: Jeg har FANDME IKKE veer, det har I selv sagt jeg ikke kunne med kun 1 pille.

Da vi så (efter jeg ikke ville køres ned på FG, men gå) siger JM og min mor, at vi skal tage elevatoren (fra 11 ned til 3 sal) med de veer, råber jeg endnu engang. Jeg har fandme IKKE veer, det sagde I selv, jeg ikke kunne med kun 1 pille... (og vi gik faktisk ned, og jeg stod lææææge og ventede på dem på 3 sal

Da jeg så kommer på opr, siger lægen, nu får du en sprøjte til, at stoppe veerne med, skriger jeg meget SURT til hende: Jeg har fandme IKKE veer, for det sagde I selv jeg ikke kunne på kun 1 pille.

-Og på det tidspunkt var jeg så 7cm åbnet, så mon ikke jeg havde veer, og mon ikke man kan få veer på KUN 1 pille, selvom alt er slukket og lukket dernede

Hahahahahaha total fornægtelse

Jeg gik også med to min imellem mine veer og travede frem og tilbage i stuen. Min søster som var hos mig, blev ved med at sige, at jeg skulle ringe til fg (jeg skulle føde hjemme og det ville tage jm en time at nå frem). Men det ville jeg ikke: "Det her er ikke rigtige veer! Det skal blive meget værre! Blev jeg ved med at sige

Anmeld

19. maj 2011

Sildefisk

Rose <3 skriver:

Selvom jeg ende med AKS, fik jeg hvis fortalt et par historier

Da jeg havde fået første stikpille, sagde JM og den studeren, at jeg aboslut IKKE ville kunne få veer på den, da alt var slukke og lukket dernede og jeg kun var i uge 34...

3 timer efter lægger jeg på svangergangen, beder spl. kalde jm, som komme ildende op....

Da hun skal tage tid på mine veer, siger jeg; jeg har FANDME IKKE veer, det har I selv sagt jeg ikke kunne med kun 1 pille.

Da hun så beslutter jeg skal ned på FG, siger hun først: Med de veer, ringer jeg efter en portør: Mig igen: Jeg har FANDME IKKE veer, det har I selv sagt jeg ikke kunne med kun 1 pille.

Da vi så (efter jeg ikke ville køres ned på FG, men gå) siger JM og min mor, at vi skal tage elevatoren (fra 11 ned til 3 sal) med de veer, råber jeg endnu engang. Jeg har fandme IKKE veer, det sagde I selv, jeg ikke kunne med kun 1 pille... (og vi gik faktisk ned, og jeg stod lææææge og ventede på dem på 3 sal

Da jeg så kommer på opr, siger lægen, nu får du en sprøjte til, at stoppe veerne med, skriger jeg meget SURT til hende: Jeg har fandme IKKE veer, for det sagde I selv jeg ikke kunne på kun 1 pille.

-Og på det tidspunkt var jeg så 7cm åbnet, så mon ikke jeg havde veer, og mon ikke man kan få veer på KUN 1 pille, selvom alt er slukket og lukket dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.