Rose <3 skriver:
Selvom jeg ende med AKS, fik jeg hvis fortalt et par historier 
Da jeg havde fået første stikpille, sagde JM og den studeren, at jeg aboslut IKKE ville kunne få veer på den, da alt var slukke og lukket dernede og jeg kun var i uge 34...
3 timer efter lægger jeg på svangergangen, beder spl. kalde jm, som komme ildende op....
Da hun skal tage tid på mine veer, siger jeg; jeg har FANDME IKKE veer, det har I selv sagt jeg ikke kunne med kun 1 pille.
Da hun så beslutter jeg skal ned på FG, siger hun først: Med de veer, ringer jeg efter en portør: Mig igen: Jeg har FANDME IKKE veer, det har I selv sagt jeg ikke kunne med kun 1 pille.
Da vi så (efter jeg ikke ville køres ned på FG, men gå) siger JM og min mor, at vi skal tage elevatoren (fra 11 ned til 3 sal) med de veer, råber jeg endnu engang. Jeg har fandme IKKE veer, det sagde I selv, jeg ikke kunne med kun 1 pille... (og vi gik faktisk ned, og jeg stod lææææge og ventede på dem på 3 sal
Da jeg så kommer på opr, siger lægen, nu får du en sprøjte til, at stoppe veerne med, skriger jeg meget SURT til hende: Jeg har fandme IKKE veer, for det sagde I selv jeg ikke kunne på kun 1 pille.
-Og på det tidspunkt var jeg så 7cm åbnet, så mon ikke jeg havde veer, og mon ikke man kan få veer på KUN 1 pille, selvom alt er slukket og lukket dernede 
Jeg gik også med to min imellem mine veer og travede frem og tilbage i stuen. Min søster som var hos mig, blev ved med at sige, at jeg skulle ringe til fg (jeg skulle føde hjemme og det ville tage jm en time at nå frem). Men det ville jeg ikke: "Det her er ikke rigtige veer! Det skal blive meget værre! Blev jeg ved med at sige