fantastiske fødsels udtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.767 visninger
84 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Caroline86

Hej tøser

Sidder lige her og ser en gammel udseendelse af DUM og for så lige lyst til at videregive et udtryk til Jer og samtidig bede om Jeres

Fødende kvinde (det er jo ligegyldigt hvem hun er) ligger med udvidelsesveer og udbryder "av, det her gør altså mere ondt end at få taget sin mødom"

Ja, det håber jeg da virkelig også det gør!! HAHAHA...

Hvad har I sagt af sjove ting? (jeg kan huske vi har haft en lign tråd før, men kan ikke finde den)...

Jeg har desværre ikke rigtigt nogen, da jeg fik kejsersnit, og der er man vist ikke så morsom Meeeen, jeg fik da vrisset godt og grundigt af den kære læge (som vi kender privat) da han sagde "I havde bestilt en dreng, ik'!?" for det havde vi bestemt ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

mortilflere

De drejede Alberte , faktisk proppede de hende ind igen og drejede hende 

Jeg skreg til bonden dette gør vi aldrig mere på en ko!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har nu ikke køer . det har hans forældre og jeg er gammel fodremester på en kvæg gård hvor vi tit gjorde det , men for satan det gør nas LOL

Anmeld

19. maj 2011

Halbschön

Inden fødslen havde min mor advaret min kæreste om at han sikkert ik en masse skæld ud og grimme ord for jeg var en meget hidsig ung dame.. Under hele fødslen sagde jeg ikke et kvæk.. Lige da jeg presser hovedet og den ene arm ud får jeg fremstammet "av det gør sq egentlig lidt nas det her".. 3jm og 3 læger kiggede bare på mig og smilede, "ja det kan du nu godt ha ret i";-)

Anmeld

19. maj 2011

isimaven

da jeg fødte min første kom jeg pludselig i tanke om at jeg havde en jordemodertid den dag og udbrød "ej jeg skulle da have været til jordemoder i dag og jeg har ikke meldt afbud"!

da svarede jordemoderen der var med til fødslen at hun nok ville få besked

Anmeld

19. maj 2011

Caroline86

R&N skriver:

Inden fødslen havde min mor advaret min kæreste om at han sikkert ik en masse skæld ud og grimme ord for jeg var en meget hidsig ung dame.. Under hele fødslen sagde jeg ikke et kvæk.. Lige da jeg presser hovedet og den ene arm ud får jeg fremstammet "av det gør sq egentlig lidt nas det her".. 3jm og 3 læger kiggede bare på mig og smilede, "ja det kan du nu godt ha ret i";-)

HAHAHAHA... totalt hardcore!!!

Anmeld

19. maj 2011

Mira0911

Husker ikke sådan om jeg fik fyret noget af... 

HELE min familie sagde "Dorthe du har et hidsig temperament" Så du kommer til bande og skrige under fødslen... 

Jeg sagde intet under fødslen, indtil en ældre jordemoder kom for at sætte cup på Julie, efter hun fik sat cuppen på, begyndte hun at trække julie ud, selvom jeg ikke havde en ve... 

Det jeg fik sagt til den ældre dame var noget i stil af "Hvad har du gang i kvinde, det gør jo herre nas når du ikke arbejder sammen med mine veer"

Anmeld

19. maj 2011

Halbschön

Caroline86 skriver:

HAHAHAHA... totalt hardcore!!!

Haha ja jeg følte mig også ret sej bagefter ;-) at føde en klump på 4600g, hovedomfang på 40cm og en arm der ville med ud sammen med hovedet;-) behøver jeg sige at jeg følte at det hele flækkede?;-)

Anmeld

19. maj 2011

Caroline86

R&N skriver:

Haha ja jeg følte mig også ret sej bagefter ;-) at føde en klump på 4600g, hovedomfang på 40cm og en arm der ville med ud sammen med hovedet;-) behøver jeg sige at jeg følte at det hele flækkede?;-)

AVS

"det gør skisme da lige en anelse nuller naller i tissekonen, det der" hahahaha

griner stadig.. godt jeg er alene hjemme.. hihihi

Anmeld

19. maj 2011

Nalle

Min kommentar til min mor under min første fødsel var: MOR, hvordan har du kunne gøre det her 6 gange?! hehe.

Under anden fødsel sagde jeg ingenting, det hele gik så hurtigt

Anmeld

19. maj 2011

Tip!

Jeg kan huske at jeg sagde under fødslen at jeg syns det var for dårlig at jeg hverken havde sat hår eller lagt makeup...  

Jeg var da vist liiiidt dopet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.