Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shibby skriver: aghr hvor nederen-på dne goe måde..hahahahaha!!!
aghr hvor nederen-på dne goe måde..hahahahaha!!!
Ja HELDIGVIS var det ikke noget alvorligt, men jeg var godt nok bange imens jeg troede der var noget galt med vores lille guldklump
michella80 skriver: Ja HELDIGVIS var det ikke noget alvorligt, men jeg var godt nok bange imens jeg troede der var noget galt med vores lille guldklump
Forståeligt forståeligt..Men omg jeg var blevet hvis jeg var blevet bedt om at gå hjem og hyggeskide pga luft i maven
Shibby skriver: Forståeligt forståeligt..Men omg jeg var blevet hvis jeg var blevet bedt om at gå hjem og hyggeskide pga luft i maven
Ha ha ha ja! Men hun var heldigivs rigtig flink hende lægen. For jeg blev simpelthen så flov over at være blevet hentet i ambulance fordi jeg skulle PRUTTE!!! Men som lægen sagde, så KUNNE der have været noget galt og hellere blive tjekket en gang for meget når man er gravid. Og så er jeg glad for at hun også sagde at forstoppelse kan være meget smertefuldt. He he... Det tror jeg på!
Marita skriver: Efter jeg endelig fik presset bassens store hoved ud kom der en hvilepause hvor der var totalt ro og vi alle lå og kiggede på det lille hoved inden næste ve. Da udbrød min mand: "skat, du har et hoved i begge ender!" og jeg, jordemoder og sygeplejerske brast i latter! Så kom endnu en presseve og sønnike var ude, men den har vi grint noget ad
Efter jeg endelig fik presset bassens store hoved ud kom der en hvilepause hvor der var totalt ro og vi alle lå og kiggede på det lille hoved inden næste ve. Da udbrød min mand: "skat, du har et hoved i begge ender!" og jeg, jordemoder og sygeplejerske brast i latter! Så kom endnu en presseve og sønnike var ude, men den har vi grint noget ad
AHHHHHHH HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
Jeg havde været SÅ flad af grin hvis jeg havde været dig!!
Neeeej hvor er det humor!
THUMBS UP!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128