fantastiske fødsels udtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

2babygirls

HAHAHAHA....
Jeg sad der på føde-"potten" kl 22:00 søndag den 10.10.10 og tænkte det her når vi ikke på denne skønne dato, og jeg er sulten.. mon hun snart er ude..
Født kl 22:11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Barbamama

Shibby skriver:

aghr hvor nederen-på dne goe måde..hahahahaha!!!

Ja HELDIGVIS var det ikke noget alvorligt, men jeg var godt nok bange imens jeg troede der var noget galt med vores lille guldklump

Anmeld

19. maj 2011

Shibby

michella80 skriver:

Ja HELDIGVIS var det ikke noget alvorligt, men jeg var godt nok bange imens jeg troede der var noget galt med vores lille guldklump

Forståeligt forståeligt..Men omg jeg var blevet  hvis jeg var blevet bedt om at gå hjem og hyggeskide pga luft i maven  

Anmeld

19. maj 2011

Barbamama

Shibby skriver:

Forståeligt forståeligt..Men omg jeg var blevet  hvis jeg var blevet bedt om at gå hjem og hyggeskide pga luft i maven  

Ha ha ha ja! Men hun var heldigivs rigtig flink hende lægen. For jeg blev simpelthen så flov over at være blevet hentet i ambulance fordi jeg skulle PRUTTE!!! Men som lægen sagde, så KUNNE der have været noget galt og hellere blive tjekket en gang for meget når man er gravid. Og så er jeg glad for at hun også sagde at forstoppelse kan være meget smertefuldt. He he... Det tror jeg på!

Anmeld

24. maj 2011

FrkLarsen

Marita skriver:

Efter jeg endelig fik presset bassens store hoved ud kom der en hvilepause hvor der var totalt ro og vi alle lå og kiggede på det lille hoved inden næste ve. Da udbrød min mand: "skat, du har et hoved i begge ender!" og jeg, jordemoder og sygeplejerske brast i latter! Så kom endnu en presseve og sønnike var ude, men den har vi grint noget ad 

AHHHHHHH HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Jeg havde været SÅ flad af grin hvis jeg havde været dig!!

Neeeej hvor er det humor!

THUMBS UP!!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.