fantastiske fødsels udtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Caroline86

Nalle skriver:

Min kommentar til min mor under min første fødsel var: MOR, hvordan har du kunne gøre det her 6 gange?! hehe.

Under anden fødsel sagde jeg ingenting, det hele gik så hurtigt

ja, man kan undre sig over at nogen gør det frivilligt mere end én gang meeen... de fleste af os ender jo alligevel med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977

Det var ikke mig der sagde underlige ting under fødslen. Det var kæresten

Jeg har presseveer, og da hovedet skal til at komme ud og jeg presser på livet løs, kigger han på mig og siger "du ligner en smølf i hovedet"

Anmeld

19. maj 2011

Enayia

Ahh sikke en hyggelig tråd

Ja det lidt pinligt. Men da jeg skulle føde blev jeg ked af det/sur og sagde der sad en lort i "enden" som var nødt til at blive fjernet så jeg kunne føde

Anmeld

19. maj 2011

Enayia

Jeanne skriver:

Det var ikke mig der sagde underlige ting under fødslen. Det var kæresten

Jeg har presseveer, og da hovedet skal til at komme ud og jeg presser på livet løs, kigger han på mig og siger "du ligner en smølf i hovedet"

Ahh en smølf Den har jeg ikke hørt for. Jeg blev drillet med jeg ville ligne en bæver haha

Anmeld

19. maj 2011

Halbschön

Caroline86 skriver:

AVS

"det gør skisme da lige en anelse nuller naller i tissekonen, det der" hahahaha

griner stadig.. godt jeg er alene hjemme.. hihihi

Hehe.. Kæresten spurgte mig hvor ondt det gjorde et par dage efter "det gjorde ikke bare nuller naller.. Det gjorde niller naller nuller..".. Den bruger vk stadig herhjemme hvis en af os slår os ;-)Kæresten kom med den fede kommentar et par efter fødslen.. Hans veninde skrev til ham og spurgte hvordan jeg havde det efter fødslen.. Så skrev han "Renée har det fint, men jeg er godt nok træt".. Haha, hvad med mig?

Anmeld

19. maj 2011

D-Micka

Jeg havde haft veer i 24 timer da de finder ud af jeg skal ha' akut kejsersnit.. Hvor jeg udbryder: Nu har jeg ligget her i 24 timer og åbnet mig 10 cm. og så vælger i at lave et kejsersnit.. Det er bare så dårlig service det her ..  

Anmeld

19. maj 2011

otlitrom

D-Micka skriver:

Jeg havde haft veer i 24 timer da de finder ud af jeg skal ha' akut kejsersnit.. Hvor jeg udbryder: Nu har jeg ligget her i 24 timer og åbnet mig 10 cm. og så vælger i at lave et kejsersnit.. Det er bare så dårlig service det her ..  

Fed kommentar!

Anmeld

19. maj 2011

Caroline86

D-Micka skriver:

HAHAHA...

ja, det er fandme da for dårligt, altså

Anmeld

19. maj 2011

D-Micka

Caroline86 skriver:

HAHAHA...

ja, det er fandme da for dårligt, altså

Ja det er da så heheh

Anmeld

19. maj 2011

hekran

Efter jeg endelig fik presset bassens store hoved ud kom der en hvilepause hvor der var totalt ro og vi alle lå og kiggede på det lille hoved inden næste ve. Da udbrød min mand: "skat, du har et hoved i begge ender!" og jeg, jordemoder og sygeplejerske brast i latter! Så kom endnu en presseve og sønnike var ude, men den har vi grint noget ad 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.