fantastiske fødsels udtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Den anden tråd er her: https://www.baby.dk/debat/48316pi1/foedsel/guldkorn-under-foedslen---.aspx

Jeg kan ikke huske jeg har sagt noget sjovt. Jeg sagde faktisk ikke rigtig noget under fødslen. Jeg kan bare huske at jeg aftalte at jeg ville have MacD mad efter det var overstået for jeg var SÅ sulten og jeg blev ved med at sige det til en jordmoderstuderende at jeg skulle have MacD bagefter!

Men søde, du har BEDSTE historie inden fødslen, det er virkelig det sjoveste jeg ever har læst, så måske du vil genfortælle den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Nessie

Jeg blev sat i gang, og kort efter at veerne var begyndt fik vi at vide, at det ville være bedst med kejsersnit, fordi hjertelyden dykkede.

Vi fik at vide at der ville gå en halv times tid, men pludselig gik det stærkt, for vi kunne lige presses ind før en anden operation, så det gik afsted mod operationsstuen, mens jeg hele vejen op blev ved med at sige, vi skal ringe til min mor, vi skal ringe til min mor, vi skal altså ringe til min mor.

På stuen kom en ung anæstesi læge ind og skulle lægge epidural, og da jeg har en skæv rygsøjle og var bange for at han ville stikke forkert, blev jeg ved med at sige "har de fortalt dig at jeg har skoliose? De har vel fortalt at jeg har skoliose, ikk?, Ved du godt at jeg har skoliose?" Staklen blev så nervøs at han ikke kunne lægge den, så overlægen blev tilkaldt.
Han kommer så ind af døren og siger " Du sidder alt for pænt, du skal bøje dig helt frem". Der blev lidt stille på stuen, og jeg kiggede ondt på ham. Sygeplejersken der målte mit blodtryk, flyttede sig lidt, og lægen siger så "Nååh, jeg kan se at du gør hvad du kan" Så var han tilgivet, og var faktisk rigitg rar

Anmeld

19. maj 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

Men søde, du har BEDSTE historie inden fødslen, det er virkelig det sjoveste jeg ever har læst, så måske du vil genfortælle den?

Ha ha ha tja det kunne jeg da godt.... Here goes:

Jeg var gravid og lå derhjemme på sofaen. Jeg skal så lige ud og tisse og da jeg skal rejse mig fra toilettet får jeg de mest SINDSSYGE mavesmerter og jeg kan hverken gøre det ene eller det andet. Jeg kalder på min kæreste som hjælper mig ind i sofaen og lægge. Jeg skriger af smerte og jeg græder og det gør bare SÅ ondt!!! Jeg beder min kæreste om at ringe til lægevagten og sige til dem at de skal komme og undersøge mig. Og jeg siger til min kæreste at han skal sige at de SKAL komme for jeg kan overhovedet ikke bevæge mig og jeg ligger bare og vrider mig af smerte. Han ringer og får at vide at vi skal komme derud. Jeg siger til kæresten at det kan jeg ikke for jeg kan slet ikke bevæge mig. Han ringer til lægevagten igen og de beder ham nu ringe 112, da de er bange for at det måske er min blindtarm eller galdesten. Kæresten ringer nu 112 og jeg bliver hentet af to meget søde Falckmænd og kørt på hospitalet i ambulance. Jeg græder hele vejen derud for jeg er bare SÅ bange for der er sket noget med vores lille baby.

Jeg kommer ind på skadestuen og der er en læge der kommer og trykker mig på maven. Hun er meget grundig og det gør meget ondt. Hun ser bekymret ud og spørger om jeg har aborteret før? Det har jeg ikke. Så spørger hun om jeg har blødt. Og det har jeg heller ikke. Så siger hun meget alvorligt at hun godt vil have mig over på gynækologisk afdeling og blive scannet. Hun går ud af stuen og nu bryder jeg FULDSTÆNDIG sammen for nu er jeg bare sikker på at jeg er ved at abortere. Min kæreste står ved siden af mig med store tårer i øjnene og prøver at forsikre mig om at vores baby er stærk og har det godt. Puha jeg var ked af det.

Nå men vi bliver hentet af en portør og bliver kørt over på gyn. afd. Vi skal vente lidt for de har gang i et kejsersnit, så jeg ligger på gangen og venter på at blive undersøgt. Mens jeg ligger der kan jeg bare mærke at jeg skal prutte helt vildt. Den læge havde jo også rodet helt vildt med min mave. Så siger kæresten at jeg bare skal prutte. Og det gør jeg så!!! Og jo mere jeg prutter jo mindre ondt har jeg i min mave.....  Så siger jeg til min kæreste: Ejjj hvor ville det være pinligt hvis det bare var det der var i vejen....

Jeg bliver så kørt ind til undersøgelse. Baby har det fint og lægen fortæller at jeg er slemt forstoppet og har meget luft i maven og det er derfor jeg har så ondt. Gå hjem og prut!  Spørg lige om jeg kunne have gravet mig ned???

Anmeld

19. maj 2011

Caroline86

michella80 skriver:

Jeg var gravid og lå derhjemme på sofaen. Jeg skal så lige ud og tisse og da jeg skal rejse mig fra toilettet får jeg de mest SINDSSYGE mavesmerter og jeg kan hverken gøre det ene eller det andet. Jeg kalder på min kæreste som hjælper mig ind i sofaen og lægge. Jeg skriger af smerte og jeg græder og det gør bare SÅ ondt!!! Jeg beder min kæreste om at ringe til lægevagten og sige til dem at de skal komme og undersøge mig. Og jeg siger til min kæreste at han skal sige at de SKAL komme for jeg kan overhovedet ikke bevæge mig og jeg ligger bare og vrider mig af smerte. Han ringer og får at vide at vi skal komme derud. Jeg siger til kæresten at det kan jeg ikke for jeg kan slet ikke bevæge mig. Han ringer til lægevagten igen og de beder ham nu ringe 112, da de er bange for at det måske er min blindtarm eller galdesten. Kæresten ringer nu 112 og jeg bliver hentet af to meget søde Falckmænd og kørt på hospitalet i ambulance. Jeg græder hele vejen derud for jeg er bare SÅ bange for der er sket noget med vores lille baby.

Jeg kommer ind på skadestuen og der er en læge der kommer og trykker mig på maven. Hun er meget grundig og det gør meget ondt. Hun ser bekymret ud og spørger om jeg har aborteret før? Det har jeg ikke. Så spørger hun om jeg har blødt. Og det har jeg heller ikke. Så siger hun meget alvorligt at hun godt vil have mig over på gynækologisk afdeling og blive scannet. Hun går ud af stuen og nu bryder jeg FULDSTÆNDIG sammen for nu er jeg bare sikker på at jeg er ved at abortere. Min kæreste står ved siden af mig med store tårer i øjnene og prøver at forsikre mig om at vores baby er stærk og har det godt. Puha jeg var ked af det.

Nå men vi bliver hentet af en portør og bliver kørt over på gyn. afd. Vi skal vente lidt for de har gang i et kejsersnit, så jeg ligger på gangen og venter på at blive undersøgt. Mens jeg ligger der kan jeg bare mærke at jeg skal prutte helt vildt. Den læge havde jo også rodet helt vildt med min mave. Så siger kæresten at jeg bare skal prutte. Og det gør jeg så!!! Og jo mere jeg prutter jo mindre ondt har jeg i min mave.....  Så siger jeg til min kæreste: Ejjj hvor ville det være pinligt hvis det bare var det der var i vejen....

Jeg bliver så kørt ind til undersøgelse. Baby har det fint og lægen fortæller at jeg er slemt forstoppet og har meget luft i maven og det er derfor jeg har så ondt. Gå hjem og prut!  Spørg lige om jeg kunne have gravet mig ned???

jeg er fuldstændigt ødelagt af grin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

19. maj 2011

Barbamama

Caroline86 skriver:

jeg er fuldstændigt ødelagt af grin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja du er ikke den eneste der har fået et godt grin over den historie. Navlestrengen nød godt af min graviditet og går egentlig bare og venter på jeg vil underholde dem igen!

Anmeld

19. maj 2011

Dictes mor

mortilflere skriver:

De drejede Alberte , faktisk proppede de hende ind igen og drejede hende 

Jeg skreg til bonden dette gør vi aldrig mere på en ko!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi har nu ikke køer . det har hans forældre og jeg er gammel fodremester på en kvæg gård hvor vi tit gjorde det , men for satan det gør nas LOL

Det er nok noget af det sjoveste, jeg nogensinde har læst!!!

Anmeld

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ja du er ikke den eneste der har fået et godt grin over den historie. Navlestrengen nød godt af min graviditet og går egentlig bare og venter på jeg vil underholde dem igen!

åh for satan (undskyld mit franske) men nu dryppede jeg igen i bowserne af grin over din prutte-historie.

Anmeld

19. maj 2011

Carina1977

Hmm jeg sagde ingen sjove ting, faktisk sagde jeg intet overhovedet. Da jeg lå med veer gik jeg helt ind i mig selv. Det var åbenbart sådan jeg bedst kunne tackle veerne.....så jeg nikkede kun til dem, når de sagde noget. Selv da jeg skulle presse, lød der ikke et kvæk fra mig.

Da jeg så havde født og skulle have syet 3 sting, udbrød jeg: av for S...... da. Hvorpå jordemoderen udbrød: og først nu giver du udtryk for at det gør ondt

Anmeld

19. maj 2011

Barbamama

Rose <3 skriver:

åh for satan (undskyld mit franske) men nu dryppede jeg igen i bowserne af grin over din prutte-historie.

Ha ha ha ha

Anmeld

19. maj 2011

Shibby

michella80 skriver:

aghr hvor nederen-på dne goe måde..hahahahaha!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.