Jeg blev sat i gang, og kort efter at veerne var begyndt fik vi at vide, at det ville være bedst med kejsersnit, fordi hjertelyden dykkede.
Vi fik at vide at der ville gå en halv times tid, men pludselig gik det stærkt, for vi kunne lige presses ind før en anden operation, så det gik afsted mod operationsstuen, mens jeg hele vejen op blev ved med at sige, vi skal ringe til min mor, vi skal ringe til min mor, vi skal altså ringe til min mor.
På stuen kom en ung anæstesi læge ind og skulle lægge epidural, og da jeg har en skæv rygsøjle og var bange for at han ville stikke forkert, blev jeg ved med at sige "har de fortalt dig at jeg har skoliose? De har vel fortalt at jeg har skoliose, ikk?, Ved du godt at jeg har skoliose?" Staklen blev så nervøs at han ikke kunne lægge den, så overlægen blev tilkaldt.
Han kommer så ind af døren og siger " Du sidder alt for pænt, du skal bøje dig helt frem". Der blev lidt stille på stuen, og jeg kiggede ondt på ham. Sygeplejersken der målte mit blodtryk, flyttede sig lidt, og lægen siger så "Nååh, jeg kan se at du gør hvad du kan"
Så var han tilgivet, og var faktisk rigitg rar
Anmeld