fantastiske fødsels udtryk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

myr81 skriver:

FNIS ja, de ødelagde det jo totalt, med deres vee-snak så jeg ikke kunne sms til dig ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Sildefisk

FNIS ja, de ødelagde det jo totalt, med deres vee-snak så jeg ikke kunne sms til dig

Jeg kan huske at jeg hele dagen sad klistret med tlf på mig, selv Henrik var helt up to date med hvad der skete

Anmeld

19. maj 2011

Klumpe-dumpe

myr81 skriver:

Jeg kan huske at jeg hele dagen sad klistret med tlf på mig, selv Henrik var helt up to date med hvad der skete

Nuuurh

Kan faktisk huske min "sidste sms" til dig.

Nåh nu siger de jeg har veer, og skal på FG, men jeg har slet ingen veer, men jeg må ikke skrive når jeg kommer derned

Anmeld

19. maj 2011

Sildefisk

Rose <3 skriver:

Nuuurh

Kan faktisk huske min "sidste sms" til dig.

Nåh nu siger de jeg har veer, og skal på FG, men jeg har slet ingen veer, men jeg må ikke skrive når jeg kommer derned

Anmeld

19. maj 2011

DK

Da jeg fødte Richard, gjorde det bare såååå ondt! Jeg åbnede mig fra 5-10 cm på 20 min og jeg SKREEEEG!! Og så var der lige verdens mindste pause hvor jeg får fremstammet til Mikkel:

Kom med en Bounty nu, jeg er super sulten!!

Så spiste jeg lige en halv bounty og så kom presseveerne rullende ind over hinanden og Richard blev presset ud! Men JDM morede sig ret meget over at i den eneste "skrige pause" var det eneste jeg sagde/bad om en bounty!

Anmeld

19. maj 2011

lilledittemor

Marita skriver:

Efter jeg endelig fik presset bassens store hoved ud kom der en hvilepause hvor der var totalt ro og vi alle lå og kiggede på det lille hoved inden næste ve. Da udbrød min mand: "skat, du har et hoved i begge ender!" og jeg, jordemoder og sygeplejerske brast i latter! Så kom endnu en presseve og sønnike var ude, men den har vi grint noget ad 

haha - ej den er lidt sød

Anmeld

19. maj 2011

Sabsy

Jeg brokkede mig ikke så meget, men havde mens veerne blev stærke, gået rundt og lurede i alle skabe, jeg hjalp dem med hele tre ting de ikke kunne finde..Jeg begyndte på et tidspunkt at synge: All By Myself :s Og da jeg var otte cm åben lå jeg og læste Kig Ind

Anmeld

19. maj 2011

lisesp83

Shibby skriver:

Jeg spørger jm:

"Er hovedet ude????

Jm svare:

Nej.

Jeg svare:

"pis!!"

Derefter bander jeg lidt over puden.

Kunne have kvalt mikkels far da jordmoderen siger 10-15 veer mere så er den ude. 10-15 meter spørger idioten  Klaphat man. Jeg er ikke engang 161 hvor fandme skulle de 10-15 meter så dukke op fra

"PIS" Griner. 

Anmeld

19. maj 2011

Barbamama

Caroline86 skriver:

Hej tøser

Sidder lige her og ser en gammel udseendelse af DUM og for så lige lyst til at videregive et udtryk til Jer og samtidig bede om Jeres

Fødende kvinde (det er jo ligegyldigt hvem hun er) ligger med udvidelsesveer og udbryder "av, det her gør altså mere ondt end at få taget sin mødom"

Ja, det håber jeg da virkelig også det gør!! HAHAHA...

Hvad har I sagt af sjove ting? (jeg kan huske vi har haft en lign tråd før, men kan ikke finde den)...

Jeg har desværre ikke rigtigt nogen, da jeg fik kejsersnit, og der er man vist ikke så morsom Meeeen, jeg fik da vrisset godt og grundigt af den kære læge (som vi kender privat) da han sagde "I havde bestilt en dreng, ik'!?" for det havde vi bestemt ikke

Den anden tråd er her: https://www.baby.dk/debat/48316pi1/foedsel/guldkorn-under-foedslen---.aspx

Jeg kan ikke huske jeg har sagt noget sjovt. Jeg sagde faktisk ikke rigtig noget under fødslen. Jeg kan bare huske at jeg aftalte at jeg ville have MacD mad efter det var overstået for jeg var SÅ sulten og jeg blev ved med at sige det til en jordmoderstuderende at jeg skulle have MacD bagefter!

Anmeld

19. maj 2011

merle2010

jeg var fuldt udvidet og fik presseveer.. så siger jeg til min jordmor, JEG SKAL VIRKELIG SKIDE NU, så siger hun NEJ DET SKAL DU IKKE; DU SKAL FØDE så var det ellers bare igang med at presse...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.