Er der noget jeg har misforstået?? Hannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

wamse

Zette skriver:

jeg mener stadigvæk at der er en grund til at barnet er blevet taget. Og ja det er da vanvittigt synd at få taget sit barn fra sig.. men det sker altså ikke uden grund. Og igen, det handler altså om barnet og ikke om forældrene. 

Er helt enig med dig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Lou87

lisesp83 skriver:

Præcis. Det er der jeg vil hen.

Ja præcis!
Det er det samme som og sige, nej du kan ikk arbejde som bager, fordi du ligner ikk en der egner sig til det

Anmeld

19. maj 2011

Lou87

Man tvangsfjerner jo ikke bare et barn fordi man kan.... så nej det giver ikke mening. Der har været så mange ind over det, så jeg holder fast i at det absolut må være den rette beslutning. Jeg er enig i at andre bør få chancen hvis der er udsigt til at kunne håndtere et barn. Helt enig i at børn har det bedst hos deres forældre SÅFREMT de kan varetage dem... ellers er det fandeme ikke sjovt. Bare se brønderslev sagen... de ville nok gerne tvangsfjernes skal du se, men skete det? NEJ!

Det simpelthen den mest latterlige måde og sammenligne nogle sager på - det er bare SÅ langt fra hinanden altså..

Jeg kommer ikk videre med min sag her - jeg har min mening og du din, jeg synes bare ikke man kan dømme udfra noget man ikke har "set" i virklighedens verden...

Der er FLERE gange kommunerne tager fejl vil jeg så bare sige..
Så det er sjovt du VED dette her 100 % er det bedste

Over and Out

Anmeld

19. maj 2011

Lou87

Findusinde skriver:

Hvor meget er der i en debat, hvis det er kun ts man debatere med?? Du siger selv at alle har ret til en mening...??

Hvor er det sjovt som folk har et behov herinde for at debatere så meget Haha.. Ej men undskyld mig..

Det du kommer med der er bare for mig en smart-i-en-fart-replik

Anmeld

19. maj 2011

Lou87

Zette skriver:

Øh det er debatforum? Så det er efter din optik kun TS der må svare i en tråd.... ? what?

Nej det er det bestemt ikke..
Men jeg "spørg" jo ikke jer andre om en mening til mit svar på TS spørgsmål Så mener bare det egentlig er urelevant og begynde og diskutere / debatere ude på et sidespor.
Hvis du forstår ??

Men nogen har nok også bare mere behov for at debatere end andre i think

Anmeld

19. maj 2011

smokin

Lou87 skriver:

Nej det er det bestemt ikke..
Men jeg "spørg" jo ikke jer andre om en mening til mit svar på TS spørgsmål Så mener bare det egentlig er urelevant og begynde og diskutere / debatere ude på et sidespor.
Hvis du forstår ??

Men nogen har nok også bare mere behov for at debatere end andre i think

jeg forstår hvad du mener, men igen det er et åbent forum Og du skrev jo også i en tråd der omhandlede noget helt andet.... såååååeh....

Anmeld

19. maj 2011

Lou87

Zette skriver:

jeg forstår hvad du mener, men igen det er et åbent forum Og du skrev jo også i en tråd der omhandlede noget helt andet.... såååååeh....

Skrev også bare det var "sjovt" som folk havde behov for det..
Jeg ville ikk sidde på et åbent forum som du skriver, hvis ikke jeg kunne tåle det.. Men ja, som skrevet nogen går mere op i og debattere end andre.. Jeg går sjældent ind og kommentere andre end TS som der reelt kommer med spørgsmålet..
Med mindre det er en decideret "åben" debat som feks hvilken barber metode man bruger eller sådan..

Ved ikk om jeg kan forklare mig godt nok
Men ja det var blot et spørgsmål for at høre om nogen vidste noget, så lidt et sidespor der blev til ekstra sidespor..
Så den er bare droppet nu

Anmeld

19. maj 2011

smokin

Lou87 skriver:

Skrev også bare det var "sjovt" som folk havde behov for det..
Jeg ville ikk sidde på et åbent forum som du skriver, hvis ikke jeg kunne tåle det.. Men ja, som skrevet nogen går mere op i og debattere end andre.. Jeg går sjældent ind og kommentere andre end TS som der reelt kommer med spørgsmålet..
Med mindre det er en decideret "åben" debat som feks hvilken barber metode man bruger eller sådan..

Ved ikk om jeg kan forklare mig godt nok
Men ja det var blot et spørgsmål for at høre om nogen vidste noget, så lidt et sidespor der blev til ekstra sidespor..
Så den er bare droppet nu

Ja jeg forstår godt hvad du mener, men man skal jo huske at feje for egen dør først ikke.

Bare lad os droppe det.

Ha en god weekend! 

Anmeld

19. maj 2011

nvm

Mama2980 skriver:

Ja det er et barn,  og et barns første prioritet er at være ved sine forældre (hvis de kan varetage dets behov) .. En ting er at Dea og Rasmus ikke virker alderssvarende og har et beskidt hjem, men der fra og så til at sige at de ikke er egnede som forældre er ikke okay - slet ikke når de ikke har fået en chance for at vise om de kan klare det ! Evt. kunne de jo få noget hjælp i hjemmet.

Anmeld

19. maj 2011

Ranarupta

Jeg vil blot lige komme med et indskud...

Der er INGEN kommuner, der fjerner børn, "bare" fordi de lige er i humør til det! 
Jeg har arbejdet i et af landets Børn og Ungesekretariater (sjovt nok Furesø) for 3 år siden.
De er så hårdt presset økonomisk - og det gælder alle B&U-sekretariaterne i landet og det er en ret bekostelig affære at tvangsfjerne børn, for senere at anbringe dem.
De skal konstant stå til ansvar for deres vurderinger, fjernelser og undersøgelser overfor sekretariatslederen, som igen står til ansvar højere oppe osv osv.

Jeg stoler fuldt og fast på den beslutning, der er taget i forbindelse med Dea Louise og Rasmus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.