Er der noget jeg har misforstået?? Hannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

lisesp83

Lou87 skriver:

Ja det handler om barnet..
Tror du ikk også barnet hellere ville være ved sine biologiske forældre hvis nu det rent faktisk viste sig at de GODT KUNNE ???

Jeg synes som lisesp83 også skriver at der findes jo altså familiecentre og det er netop her sådan nogen som dea-louise og rasmus burde ha en mulighed for at komme hen og se om de godt kan tage forældrerollen til sig..

Man kan simpelthen ikk dømme det på forhånd!!
De har ikke set dem med det barn i armene, hvordan VED de så 100% at de ikke kan - det gir ingen mening... !!??

Præcis. Det er der jeg vil hen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

smokin

Lou87 skriver:

Ja det handler om barnet..
Tror du ikk også barnet hellere ville være ved sine biologiske forældre hvis nu det rent faktisk viste sig at de GODT KUNNE ???

Jeg synes som lisesp83 også skriver at der findes jo altså familiecentre og det er netop her sådan nogen som dea-louise og rasmus burde ha en mulighed for at komme hen og se om de godt kan tage forældrerollen til sig..

Man kan simpelthen ikk dømme det på forhånd!!
De har ikke set dem med det barn i armene, hvordan VED de så 100% at de ikke kan - det gir ingen mening... !!??

Man tvangsfjerner jo ikke bare et barn fordi man kan.... så nej det giver ikke mening. Der har været så mange ind over det, så jeg holder fast i at det absolut må være den rette beslutning. Jeg er enig i at andre bør få chancen hvis der er udsigt til at kunne håndtere et barn. Helt enig i at børn har det bedst hos deres forældre SÅFREMT de kan varetage dem... ellers er det fandeme ikke sjovt. Bare se brønderslev sagen... de ville nok gerne tvangsfjernes skal du se, men skete det? NEJ!

Anmeld

19. maj 2011

lisesp83

Zette skriver:

øøøh er det mig du hentyder til?

Den kan vi tage privat, hvis det er. ..

Anmeld

19. maj 2011

Findusinde

Lou87 skriver:

Populær eller ej - man har sku ret til sin mening alle sammen
Synes bare det er træls man ikk kan ha sin mening uden og blive modargumenteret af en eller anden anden end TS.. hehe

Hvor meget er der i en debat, hvis det er kun ts man debatere med?? Du siger selv at alle har ret til en mening...??

Anmeld

19. maj 2011

lisesp83

Zette skriver:

Man tvangsfjerner jo ikke bare et barn fordi man kan.... så nej det giver ikke mening. Der har været så mange ind over det, så jeg holder fast i at det absolut må være den rette beslutning. Jeg er enig i at andre bør få chancen hvis der er udsigt til at kunne håndtere et barn. Helt enig i at børn har det bedst hos deres forældre SÅFREMT de kan varetage dem... ellers er det fandeme ikke sjovt. Bare se brønderslev sagen... de ville nok gerne tvangsfjernes skal du se, men skete det? NEJ!

Wow, så du sammenligner simpelthen de 2 sager?

Anmeld

19. maj 2011

smokin

Lou87 skriver:

Populær eller ej - man har sku ret til sin mening alle sammen
Synes bare det er træls man ikk kan ha sin mening uden og blive modargumenteret af en eller anden anden end TS.. hehe

Øh det er debatforum? Så det er efter din optik kun TS der må svare i en tråd.... ? what?

Anmeld

19. maj 2011

smokin

lisesp83 skriver:

Den kan vi tage privat, hvis det er. ..

Ja gerne! Du skriver bare.. jeg vil da gerne vide hvad du mener.

Anmeld

19. maj 2011

smokin

lisesp83 skriver:

Wow, så du sammenligner simpelthen de 2 sager?

Nej det gør jeg ikke... jeg tager et andet eksempel hvor børnene ikke havde det sjovt. Der er forskel. Hun skriver jo om at børn altid har det bedst hos deres forældre... 

Anmeld

19. maj 2011

lisesp83

Zette skriver:

Nej det gør jeg ikke... jeg tager et andet eksempel hvor børnene ikke havde det sjovt. Der er forskel. Hun skriver jo om at børn altid har det bedst hos deres forældre... 

Nåh ok, sådan læste jeg det ikke. Så misforstod jeg det

Anmeld

19. maj 2011

smokin

lisesp83 skriver:

Nåh ok, sådan læste jeg det ikke. Så misforstod jeg det

helt iorden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.