Er der noget jeg har misforstået?? Hannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.062 visninger
159 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Mira0911

Havde hun ikke vundet sagen over kommunen og at datteren ikke skulle fjernes? 

Nu så jeg lige hvad næste afsnit kom til at handle om... Jeg høre Hannah sige til kæresten at det er sidste aften med datteren??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

maryjane

Hmm, tror det kan være fordi man måske har hørt om hun har vundet inden at det er blevet vist på TV. Bare et gæt.

Håber det gav mening.

Anmeld

18. maj 2011

Vivian87

Hun vandt den sidste sag, men de har sat det igang igen fordi de mener hun ikke er blevet bedre

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

maryjane skriver:

Hmm, tror det kan være fordi man måske har hørt om hun har vundet inden at det er blevet vist på TV. Bare et gæt.

Håber det gav mening.

Har nemlig kun hørt at hun har vundet sagen... 

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Vivian87 skriver:

Hun vandt den sidste sag, men de har sat det igang igen fordi de mener hun ikke er blevet bedre

Okey, sikke noget øv... 

Anmeld

18. maj 2011

bagger26

Hun har vundet sagen... De siger det MÅSKE er sidste aften med datteren... De er jo bagud i afsnittende..

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

bagger26 skriver:

Hun har vundet sagen... De siger det MÅSKE er sidste aften med datteren... De er jo bagud i afsnittende..

Hmm... De afsnit der køre nu, er da de nye? Og sidst jeg så noget med hende og kommunen der vandt hun.. 

Lidt rod i afsnittene måske... 

Anmeld

18. maj 2011

Lou87

Har også hørt at afsnittene er noget bagud og hun vidst har vundet de sager der sku være pt..

.. MEN SUK .. er der ikk nogen der har nyt om Dea Louise og Rasmus ???? Hvor er det dog hårdt og se dem sidde der og græde og sige .. 4 timer med den største smerte i stemmen jeg længe har hørt!  Fatter simpelthen ikke at som dea louise selv siger, HVORFOR lader kommunen dem ikk  blive enten på sygehuset eller derhjemme med hende feks 1 måned med opsyn!?!?
De virker ikk kompentente nok til det i know - men de har jo ikk engang fået lov og prøve..

Anmeld

18. maj 2011

bagger26

MoarJ skriver:

Hmm... De afsnit der køre nu, er da de nye? Og sidst jeg så noget med hende og kommunen der vandt hun.. 

Lidt rod i afsnittene måske... 

Det tror jeg..

Anmeld

19. maj 2011

smokin

Lou87 skriver:

Har også hørt at afsnittene er noget bagud og hun vidst har vundet de sager der sku være pt..

.. MEN SUK .. er der ikk nogen der har nyt om Dea Louise og Rasmus ???? Hvor er det dog hårdt og se dem sidde der og græde og sige .. 4 timer med den største smerte i stemmen jeg længe har hørt!  Fatter simpelthen ikke at som dea louise selv siger, HVORFOR lader kommunen dem ikk  blive enten på sygehuset eller derhjemme med hende feks 1 måned med opsyn!?!?
De virker ikk kompentente nok til det i know - men de har jo ikk engang fået lov og prøve..

Ikke engang fået lov at prøve? Det er altså ikke en eller anden prøveklud man bare kan aflevere hvis det ikke fungerer... det er barn ffs! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.