Er der noget jeg har misforstået?? Hannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

saxa

Mor til prinsessen :-) skriver:

Er glad for at høre at hun kæmper.... men lidt mærkeligt at kommunen ikke vil lade hende være i fred

Ja hun kæmper en brag kamp.. Men forstår heller ikke helt de bliver ved.. 2 vundne sager, men de vil stadig fjerne hende.. Mystisk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

saxa

MoarJ skriver:

Jaa det er jeg da.... Tiden er flyver afsted... 

Det er da skønno.. Går det ellers godt med dig?

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

saxi skriver:

Det er da skønno.. Går det ellers godt med dig?

Rigtig dejligt...  tøsen mosler rundt derinde bagved... Dog kæmper jeg dagligt med opkast... Døgnkvalme... Badre... 

Anmeld

20. maj 2011

saxa

MoarJ skriver:

Rigtig dejligt...  tøsen mosler rundt derinde bagved... Dog kæmper jeg dagligt med opkast... Døgnkvalme... Badre... 

Det er jeg glad for at høre Altså lige udover døgnkvalmen

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

saxi skriver:

Det er jeg glad for at høre Altså lige udover døgnkvalmen

Ah så er der lige køretur i bil, føj det er slem ved mig... Bliver så dårlig.. Er fuldtidssygemeldt, jeg ligger alligevel i sengen eller på sofaen hver dag, og står først op omkring eftermiddag.. Der har jeg det sådan okey, og kan være oppe uden at skal tonse rundt... 

Anmeld

21. maj 2011

Laulund87

TaHoMo<3 skriver:

Jamen du er da velkommen i de populæres klub

Sådan!

Anmeld

21. maj 2011

Dinna88

Mi skriver:

Jeg fandt den på sputnik, og har også lige lavet et indlæg med link til udsendelserne, for dem bør alle se. De viser nemlig bare så godt hvor lidt der skal til før børn tager lisvarig skade

Præcis! Har ikke lige fået læst tråden!

Anmeld

21. maj 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Bare lige så vi får noget på det rene.... Autisme er ikke et resultat af omsorgssvigt. Autisme er en arvelig genetisk sygdom som skyldes en fejl i hjernen.

Urgh, I saaayyy nooothiiinnng, don't be mad 

Anmeld

21. maj 2011

lisesp83

TaHoMo<3 skriver:

Du skal ikke føle dig provokeret , den har jo været oppe og vende 1000 gange før , nok derfor vi reagerer som vi gør , men intet ondt i det   kun for sjov

Jeg tænker bare, at nu hvor der er en del, der syns der er forskel på "fisk" herinde, så er der nok noget om det.

God weekend, forhåbentlig med

Anmeld

21. maj 2011

Gaia

saxi skriver:

Hannah har vundet BEGGE sager der har været kørt imod hende. Men kommunen vil nu have endnu en sag op at køre, for at fjerne datteren.. Men Hannah giver IKKE op og tager kampen op endnu engang. Min kusine er gode venner med hende og vi har lige snakket om hende idag.. Desuden er hende og Max jo for alvor ikke sammen mere..

Kommunen må da snart holde op og lade dem være. Hvis de har tabt sagen to gange, så virker det jo lidt spøjst at de endnu engang går efter hende. Gad vide hvad retten ser som kommunen åbenbart ik kan se???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.