Er der noget jeg har misforstået?? Hannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Mira0911

Man kan godt glemme at diskutere med de populære på baby.dk fordi de er beskyttet og får flere folk på deres side!!! 

Det har jeg dog aldrig oplevet!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Man kan godt glemme at diskutere med de populære på baby.dk fordi de er beskyttet og får flere folk på deres side!!! 

Ej nu bliver det for barnligt og pinligt

Skulle tro det var mafiaen du skrev om

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Ej nu bliver det for barnligt og pinligt

Skulle tro det var mafiaen du skrev om

Det er så ikke mig der mener dette! Det er skrevet tidligere i tråden af en bruger.. 

Jeg fortæller blot at jeg aldrig har oplevet at de populære er beskyttet herinde og får folk på deres side! 

At diskussion med de populære kan man godt glemme... 

Har aldrig set eller oplevet det herinde... 

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

MoarJ skriver:

Det er så ikke mig der mener dette! Det er skrevet tidligere i tråden af en bruger.. 

Jeg fortæller blot at jeg aldrig har oplevet at de populære er beskyttet herinde og får folk på deres side! 

At diskussion med de populære kan man godt glemme... 

Har aldrig set eller oplevet det herinde... 

Man kan godt glemme at diskutere med de populære på baby.dk fordi de er beskyttet og får flere folk på deres side!!  Det var hva du skrev ..     Jeg syntes det er så plat og pinligt at så mange skriver om de populære på baby.dk   get a life   (IKKE MYNTET PÅ DIG)

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Man kan godt glemme at diskutere med de populære på baby.dk fordi de er beskyttet og får flere folk på deres side!!  Det var hva du skrev ..     Jeg syntes det er så plat og pinligt at så mange skriver om de populære på baby.dk   get a life   (IKKE MYNTET PÅ DIG)

Så enig... Var vidst liiiiiige lidt hurtig til at læse dit første svar... 

Anmeld

20. maj 2011

rikke-aka-rapanden

Zette skriver:

eller køber maling til 1000 kr. når de ikke har råd til at købe alt det andet barnet skal have. 

Og ja - gratispakkerne... tankevækkende at de mener det er det der skal til for at man er gode forældre.

Nu bor de til leje, så jeg vil gætte på de har købt maling over vedligeholds kontoen... Så det kan jeg da slet ikke se noget galt i, det er jo ikke en udgift de selv har haft...

Anmeld

20. maj 2011

Clisolka

rikke-aka-rapanden skriver:

Nu bor de til leje, så jeg vil gætte på de har købt maling over vedligeholds kontoen... Så det kan jeg da slet ikke se noget galt i, det er jo ikke en udgift de selv har haft...

Tror det kommer an på hvor man bor til leje  Jeg bor da til leje og skal selv dække maling 

Anmeld

20. maj 2011

lisesp83

Muffi<3 skriver:

Jeg HAR et liv.

Og ja, der er sku forskel på folk herinde, om du vil høre tale om det eller ej. Det er min mening, og den har JEG ret til. Hvad har det at gøre med intet liv?

Anmeld

20. maj 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Det har jeg da godt nok heller aldrig oplevet

Anmeld

20. maj 2011

Lillefe

smillaluna skriver:

Bare lige så vi får noget på det rene.... Autisme er ikke et resultat af omsorgssvigt. Autisme er en arvelig genetisk sygdom som skyldes en fejl i hjernen.

Nemlig  ved jeg for har vi desværre i min side af familien.. dog kun mildere grad..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.