Er der noget jeg har misforstået?? Hannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Mi

smillaluna skriver:

Bare lige så vi får noget på det rene.... Autisme er ikke et resultat af omsorgssvigt. Autisme er en arvelig genetisk sygdom som skyldes en fejl i hjernen.

Ved man det med sikkerhed. Altså jeg ved godt at det ikke er sådan at alle med autisme, aspergers syndrom eller ADHD har været udsat for svigt, men så vidt jeg ved, kan man ikke endnu siger med sikkerhed at tidlig omsorgssvigt ikke kan foråsage sådanne lidelser. Jeg tænker at det ene jo ikke udelukker det andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Kongmulle skriver:

haha jeg tænkte præcis det samme. Dem med den gode status herinde,dem kan du ligeså godt opgive at diskutere noget med. De er fredet af baby.dk og skal nok få medhold,uanset hvad de skriver.

må jeg liiige høre hvad er "den gode status"? og hvem er de popolære... er der en liste eller hvad hehe... synes jeg hører tit "at de populære....."... men jeg aner sgu ikke hvem de er

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

Mor til prinsessen :-) skriver:

må jeg liiige høre hvad er "den gode status"? og hvem er de popolære... er der en liste eller hvad hehe... synes jeg hører tit "at de populære....."... men jeg aner sgu ikke hvem de er

Hopper lige med her   Jeg vil også vide hvem de populære er ???

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Muffi<3 skriver:

Tja vil da egentlig også vide hvem der er populære... 

Anmeld

20. maj 2011

Muffi<3 skriver:

ja det kunne da være rart at vide om vi var en af dem.... om vi kan komme med på listen haha........

Anmeld

20. maj 2011

MoarJ skriver:

Tja vil da egentlig også vide hvem der er populære... 

skal vi ikke bare lave vores egne gruppe så.... hehe......
Synes jeg har hørt tit om det igennem debatterne, men aner sgu ikke lige hvem det er :-)

Anmeld

20. maj 2011

Laulund87

Muffi<3 skriver:

Også her! Det kunne da være sjovt at se

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Mor til prinsessen :-) skriver:

skal vi ikke bare lave vores egne gruppe så.... hehe......
Synes jeg har hørt tit om det igennem debatterne, men aner sgu ikke lige hvem det er :-)

Jeg har også tit hørt det, men aner ikke hvem der skulle være de populærer... 

Anmeld

20. maj 2011

MoarJ skriver:

Jeg har også tit hørt det, men aner ikke hvem der skulle være de populærer... 

Mon de selv ved det

Anmeld

20. maj 2011

Faith

Mi skriver:

Ved man det med sikkerhed. Altså jeg ved godt at det ikke er sådan at alle med autisme, aspergers syndrom eller ADHD har været udsat for svigt, men så vidt jeg ved, kan man ikke endnu siger med sikkerhed at tidlig omsorgssvigt ikke kan foråsage sådanne lidelser. Jeg tænker at det ene jo ikke udelukker det andet.

Jeg har googlet autisme, og der står at man er ret sikker på at sygdommen skyldes fejl i hjernen og er en arvelig lidelse. Men der er vel ikke noget der er sikkert.

Der står bla. at autisme hos spædbørn ses ved at barnet ikke reagerer på stimuli, har svært ved at skabe øjenkontakt og viger fra fysisk kontakt. Det gjorde lille Jørn jo. Spørgsmålet er jo så bare om hans opførsel er et resultat af autisme eller omsorgssvigt, eller en blanding af begge dele. Ret tankevækkende egentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.