Er der noget jeg har misforstået?? Hannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Swerg

Lou87 skriver:

Har også hørt at afsnittene er noget bagud og hun vidst har vundet de sager der sku være pt..

.. MEN SUK .. er der ikk nogen der har nyt om Dea Louise og Rasmus ???? Hvor er det dog hårdt og se dem sidde der og græde og sige .. 4 timer med den største smerte i stemmen jeg længe har hørt!  Fatter simpelthen ikke at som dea louise selv siger, HVORFOR lader kommunen dem ikk  blive enten på sygehuset eller derhjemme med hende feks 1 måned med opsyn!?!?
De virker ikk kompentente nok til det i know - men de har jo ikk engang fået lov og prøve..

Kunne ikke være mere enig ..

Det er så hjerteskærende ... !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Meliora

Zette skriver:

Helt enig og jeg brækker mig over folk der mener man skal give chancer mht. børn.... de bliver ødelagte af det! Det er fandeme ikke sjovt.

Og ja undskyld mit franske... jeg er bare så træt af at læse om den sag. Barnet blev fjernet og jeg er HELT sikker på de havde en rigtig god grund. Man tvangsfjerner altså ikke bare børn. For nogle tager det flere år - og gæt så lige selv hvor smadret de børn er.... 

HØRT!

Anmeld

20. maj 2011

N&J

Kongmulle skriver:

haha jeg tænkte præcis det samme. Dem med den gode status herinde,dem kan du ligeså godt opgive at diskutere noget med. De er fredet af baby.dk og skal nok få medhold,uanset hvad de skriver.

Altså det forstår jeg altså ikke - hvem har den gode status herinde, kunne måske forstå hvis du og andre havde refereret til moderaterne, men ellers syntes jeg ingensteder den kommentar hører sig hjemme.

Tråden ligger altså i Debat kategorien og vi debatere allesammen, hvis man ikke vil have andre skal svare på ens svar så må man da skrive det eller helt lade være med at skrive.. 

Anmeld

20. maj 2011

Carina:-)

Zette skriver:

Helt enig og jeg brækker mig over folk der mener man skal give chancer mht. børn.... de bliver ødelagte af det! Det er fandeme ikke sjovt.

Og ja undskyld mit franske... jeg er bare så træt af at læse om den sag. Barnet blev fjernet og jeg er HELT sikker på de havde en rigtig god grund. Man tvangsfjerner altså ikke bare børn. For nogle tager det flere år - og gæt så lige selv hvor smadret de børn er.... 

Enig!

Og sjovt så mange der "ved" at de ikke har fået en chance?

Der er vel ingen herinde der har været bisidder ved nogen af møderne?

Anmeld

20. maj 2011

Sitrani

Selvfølgelig er det hjerteskærende, at sidde og se, at et barn ikke kan være hos sine biologiske forældre....

Men personligt, efter hvad jeg har set, synes jeg heller ikke, at de er egnede som forældre.. Og jeg tror ikke kommunen ville fjerne barnet, hvis ikke der lå mere bag, end lige det vi ser.....

Normalt plejer kommunen at give ret lang snor, synes jeg - det har man da set mange gange før, at børn først bliver fjernet når det faktisk næsten er for sent, så når de allerede fjerner Rosa efter fødslen, så er det fordi der er noget helt galt.....

Kommunen vil jo også helst have, at børn er hos deres egne forældre, men barnets tarv kommer først, og hvis det betyder at barnet skal fjernes, så er det det der sker......

Anmeld

20. maj 2011

Mi

Dinna88 skriver:

Alle der mener at man skal kaste om sig med chancer til forældrene, bør se er du mors lille dreng. Og derefter se Er du mors lille dreng - 10 år senere. Jørn er for fanden ødelagt for LIVET. Hvorfor? Fordi han blev brugt som forsøgs"dyr" - fordi han ikke blev fjernet.

Rigtig flot, at tænke på forældrene frem for barnet - i nogle tilfælde er det rigtige at gøre, at fjerne barnet.

Den udsendelse er bare så hjerteskærende

Men jeg har ikke set den hvor han er blevet 10 år ældre. Jeg kan næsten gætte hvilke konsekvenser det har haft for ham  Men vil da lige søge på nettet og se om ikke jeg kan finde den

Anmeld

20. maj 2011

Dinna88

Mi skriver:

Den udsendelse er bare så hjerteskærende

Men jeg har ikke set den hvor han er blevet 10 år ældre. Jeg kan næsten gætte hvilke konsekvenser det har haft for ham  Men vil da lige søge på nettet og se om ikke jeg kan finde den

ja 

Du kan finde den på nettet, jeg så den der første gang! Han er autist. Og så har han en lillebror der først blev fjernet efter 14 måneder, jeg kan ikke huske hvad der er med ham. Men de er begge ved hende plejemoderen, mener jeg. 

Jeg synes den dokumentar siger alt.

Anmeld

20. maj 2011

Mi

Dinna88 skriver:

ja 

Du kan finde den på nettet, jeg så den der første gang! Han er autist. Og så har han en lillebror der først blev fjernet efter 14 måneder, jeg kan ikke huske hvad der er med ham. Men de er begge ved hende plejemoderen, mener jeg. 

Jeg fandt den på sputnik, og har også lige lavet et indlæg med link til udsendelserne, for dem bør alle se. De viser nemlig bare så godt hvor lidt der skal til før børn tager lisvarig skade

Anmeld

20. maj 2011

Faith

Dinna88 skriver:

ja 

Bare lige så vi får noget på det rene.... Autisme er ikke et resultat af omsorgssvigt. Autisme er en arvelig genetisk sygdom som skyldes en fejl i hjernen.

Anmeld

20. maj 2011

Wimmie

haha jeg tænkte præcis det samme. Dem med den gode status herinde,dem kan du ligeså godt opgive at diskutere noget med. De er fredet af baby.dk og skal nok få medhold,uanset hvad de skriver.

Haha! Sikke da noget underligt noget at skrive... der er nok nogen der er forurettet over ikke at "få deres vilje"

Nej, helt seriøst; tror I virkelig selv på at nogen er 'fredet' herinde? Altså at de kan få lov til at sige og gøre som de lyster uden konsekvens? Det virker lidt paranoidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.