Er der noget jeg har misforstået?? Hannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

MaleneG

Hmm sørgeligt, og dybt pinligt at voksne mennesker sidder og ter sig som små teenager tøser 

" Hvem er populær?"  jeg vil gerne være med i den klub mv.. fy hvor burde i skamme jer. 

Det er da klart er nogle ind imellem føler sig trampet på, når i lige pludselig rotter jer sammen. 

Jeg ved ikke hvem der er mere "populær" eller skulle vi nok nærmere sige mere skrivende på siden end andre, men at i sidder og skriver så nedladende kommentarer, overfor en kvinde som højst sandsynlig bare er dybt fusteret over en lidt heftig debat, det forstår jeg simpelthen ikke. 

Undskyld til TS. for denne kommentar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

lisesp83

Wow.. Jeg ser jeres "lad-os-være-populære-klub", som yderst provokerende.

Sorry to say..

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

lisesp83 skriver:

Wow.. Jeg ser jeres "lad-os-være-populære-klub", som yderst provokerende.

Sorry to say..

Du skal ikke føle dig provokeret , den har jo været oppe og vende 1000 gange før , nok derfor vi reagerer som vi gør , men intet ondt i det   kun for sjov

Anmeld

20. maj 2011

saxa

Gaia skriver:

Hvad blev der af Hannah og den nye sag, nogle der ved det? Sjovt som en tråd kan ændre indhold...men jo også berigende at se hvor tråde kan før hen

Hannah har vundet BEGGE sager der har været kørt imod hende. Men kommunen vil nu have endnu en sag op at køre, for at fjerne datteren.. Men Hannah giver IKKE op og tager kampen op endnu engang. Min kusine er gode venner med hende og vi har lige snakket om hende idag.. Desuden er hende og Max jo for alvor ikke sammen mere..

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

saxi skriver:

Hannah har vundet BEGGE sager der har været kørt imod hende. Men kommunen vil nu have endnu en sag op at køre, for at fjerne datteren.. Men Hannah giver IKKE op og tager kampen op endnu engang. Min kusine er gode venner med hende og vi har lige snakket om hende idag.. Desuden er hende og Max jo for alvor ikke sammen mere..

Synes det er super flot af Hannah at hun kæmper så som hun gør... Det jeg har set på tv, der synes jeg at hun klare det så godt... 

Anmeld

20. maj 2011

saxa

MoarJ skriver:

Synes det er super flot af Hannah at hun kæmper så som hun gør... Det jeg har set på tv, der synes jeg at hun klare det så godt... 

¨Ja hun kæmper ihvertfald alt hvad hun kan for at beholde Cecilaya

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

saxi skriver:

¨Ja hun kæmper ihvertfald alt hvad hun kan for at beholde Cecilaya

Ja synes det sq det er flot hun kæmper så meget som hun gør.. 

Anmeld

20. maj 2011

saxa

MoarJ skriver:

Ja synes det sq det er flot hun kæmper så meget som hun gør.. 

Ja sys jeg også det er.. Guuud er du allerede i uge 23?? Tiden går da sindssygt stærk!!

Anmeld

20. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

saxi skriver:

Er glad for at høre at hun kæmper.... men lidt mærkeligt at kommunen ikke vil lade hende være i fred

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

saxi skriver:

Ja sys jeg også det er.. Guuud er du allerede i uge 23?? Tiden går da sindssygt stærk!!

Jaa det er jeg da.... Tiden er flyver afsted... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.