Er der noget jeg har misforstået?? Hannah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Mi

Mor til prinsessen :-) skriver:

må jeg liiige høre hvad er "den gode status"? og hvem er de popolære... er der en liste eller hvad hehe... synes jeg hører tit "at de populære....."... men jeg aner sgu ikke hvem de er

Jeg vil også vide det. Det ville da være brandærgelig hvis man nu var en af de populærer og man så ikke vidste det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Lady Marion <3

Hej jeg hedder Tanja   Jeg vil gerne være populær

Anmeld

20. maj 2011

Mi

smillaluna skriver:

Jeg har googlet autisme, og der står at man er ret sikker på at sygdommen skyldes fejl i hjernen og er en arvelig lidelse. Men der er vel ikke noget der er sikkert.

Der står bla. at autisme hos spædbørn ses ved at barnet ikke reagerer på stimuli, har svært ved at skabe øjenkontakt og viger fra fysisk kontakt. Det gjorde lille Jørn jo. Spørgsmålet er jo så bare om hans opførsel er et resultat af autisme eller omsorgssvigt, eller en blanding af begge dele. Ret tankevækkende egentlig.

Ja, man kan nok også se hos nogle at en diagnotisk tilstand som autisme kan forværres eller forbedres gennem miljø. Har man fx et barn med ADHD, som samtidig lever i en kaotisk og ustrukturet familie, så får barnet jo først problemer

Anmeld

20. maj 2011

Mi

En af de populære :o) skriver:

Hahahahahahaha Fantastisk. Du er hermed optaget

Anmeld

20. maj 2011

Laulund87

Haha og så har du ændret dit brugernavn

Jeg vil også være populær!

Anmeld

20. maj 2011

wamse

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Anmeld

20. maj 2011

Faith

Mi skriver:

Ja, man kan nok også se hos nogle at en diagnotisk tilstand som autisme kan forværres eller forbedres gennem miljø. Har man fx et barn med ADHD, som samtidig lever i en kaotisk og ustrukturet familie, så får barnet jo først problemer

Lige præcis! Vores genbo har en autistisk søn, og de siger at han har behov for ekstrem struktur i sin hverdag, ellers falder hans verden sammen. Så hvis forældre til en autist ikke formår at skabe disse strukturerede rammer, ja så er det da klart at barnet bliver skadet.

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

Laulund87 skriver:

Haha og så har du ændret dit brugernavn

Jeg vil også være populær!

Jamen du er da velkommen i de populæres klub

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

Mi skriver:

Hahahahahahaha Fantastisk. Du er hermed optaget

Yes   takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.