Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Hvem?

Selve stedet er perfekt, bor på Lars-Tyndskids-mark og det er herligt, vi har en firelænget nedlagt landejendom, men den er gammel og vi er i gang med at renovere, phu ha et arbejde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mi

SanneBoe skriver:

Selve stedet er perfekt, bor på Lars-Tyndskids-mark og det er herligt, vi har en firelænget nedlagt landejendom, men den er gammel og vi er i gang med at renovere, phu ha et arbejde

Ja så skal jeg ikke klage, for vi har kun to længer

Men det lyder da romantisk med sådan en firlænget gård. Har du så også stokroser og en stork?

Anmeld

18. maj 2011

Tip!

Mi skriver:

Fantastisk

Ja..  

Anmeld

18. maj 2011

Frøken J.

Mi skriver:

Ville elske at kunne gøre rent på en time, er vild misundelig

Men er ikke misundelig på at du skal gå i bad i kælderen og dele det med naboerne. Det ville jeg da hurtig blive meget træt af. Hvordan fungere det så, får i tider ligesom vasketider?

Det forstår jeg godt, det er vildt dejligt!

Jamen faktisk vil jeg sige, at det heller ikke er værre. Den eneste grund til det gør mig noget er, at jeg hader trapper (det er så hårdt ) og at der tit er noget galt med bruseren. Men derudover er det slet ikke så slemt. Det er et flot stort bruserum, og self. kun så man er derinde én af gangen. Men man reserverer ikke tid, man går bare derned og håber der er ledigt. Jeg har kun én gang i al den tid jeg har boet her oplevet der var nogen i bad, da jeg skulle bruge bruseren. Og det smarte er, at selvom vi bor på øverste etage og bruseren er i kælderen, kan man høre på vandrørene på vores WC når nogen er i bad, så vi går sjældent forgæves  

Jeg har så også den fordel at jeg er eftermiddags/aftenbader, imens resten af opgangen tilsyneladende bader om morgenen

Anmeld

18. maj 2011

TbCp

Mi skriver:

Åh ja, drømmen om et nedlagt landbrug  Det gik vi også efter til at begynde med, men det var bare alt for dyrt

Ja

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Secrets skriver:

Det forstår jeg godt, det er vildt dejligt!

Jamen faktisk vil jeg sige, at det heller ikke er værre. Den eneste grund til det gør mig noget er, at jeg hader trapper (det er så hårdt ) og at der tit er noget galt med bruseren. Men derudover er det slet ikke så slemt. Det er et flot stort bruserum, og self. kun så man er derinde én af gangen. Men man reserverer ikke tid, man går bare derned og håber der er ledigt. Jeg har kun én gang i al den tid jeg har boet her oplevet der var nogen i bad, da jeg skulle bruge bruseren. Og det smarte er, at selvom vi bor på øverste etage og bruseren er i kælderen, kan man høre på vandrørene på vores WC når nogen er i bad, så vi går sjældent forgæves  

Jeg har så også den fordel at jeg er eftermiddags/aftenbader, imens resten af opgangen tilsyneladende bader om morgenen

Ja det er jo ikke så slemt, når man ikke skal stå i kø med sit håndklæde og toilettaske under armen. Men jeg ville nu nødigt undvære mit badeværelse. Jeg lå lige i karbadet en halv time i dag

Anmeld

18. maj 2011

Fenja09

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke lige ved om jeg skal stemme JA eller NEJ

Vi bor sådan set fint - 7 km fra centrum i et dejligt naturskønt område. Vi har hus på 200 kvm med for og baghave og vi sidder billigt i forhold til mange andre - eller sådan set de fleste, så det vil jeg ikke klage over.

Men vil da meget gerne have mit eget en dag og enten bo helt ude på landet eller bo et sted hvor det er nemmere at komme til off. transport - jeg har intet kørekort....endnu

/Fenja

Anmeld

18. maj 2011

Frøken J.

Mi skriver:

Ja det er jo ikke så slemt, når man ikke skal stå i kø med sit håndklæde og toilettaske under armen. Men jeg ville nu nødigt undvære mit badeværelse. Jeg lå lige i karbadet en halv time i dag

Åårh, det må altså være dejligt!

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Fenja09 skriver:

Jeg har ikke stemt, da jeg ikke lige ved om jeg skal stemme JA eller NEJ

Vi bor sådan set fint - 7 km fra centrum i et dejligt naturskønt område. Vi har hus på 200 kvm med for og baghave og vi sidder billigt i forhold til mange andre - eller sådan set de fleste, så det vil jeg ikke klage over.

Men vil da meget gerne have mit eget en dag og enten bo helt ude på landet eller bo et sted hvor det er nemmere at komme til off. transport - jeg har intet kørekort....endnu

/Fenja

Det var da også et stort hus at leje  Fulgte der ikke en rengøringsdame med

Anmeld

18. maj 2011

LuciaLiann

Vi bor i en 3 vær lejlighed på 90 kvm... her bor vi sammen med vores hund, men vi vil rigtig gerne have et sted med have til.. netop pga vores hund

men udover det så klager jeg absolut ikke.. vi har en dejlig lejlighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.