Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Nalle

Vi bor i en 4 værelses lejlighed på 113 kvm, her bliver vi boende til vi får hus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Fenja09

Mi skriver:

Det var da også et stort hus at leje  Fulgte der ikke en rengøringsdame med

Det er en tjenestebolig, da min kæreste er i Forsvaret, men nej desværre har vi ikke rengøringsdame - men har vinduespudser

Anmeld

18. maj 2011

Ellim

Mi skriver:

Ihhhh det er jo lige det omvendte af os, men det lyder ellers også dejligt. Har i så nogle gode legepladser i kan gå ned på?

Jeg er stadig kun igang med PB - syntes det trækker ud.. Men det er en anden sag

Men ja - her er en del legepladsen, dog også nogle jeg nok ville vælge fra.. Men der er tit i div parker - hvor der er pænt hyggeligt og fredeligt.. Heldigvis bor vi i den "pæne" ende af Nørrebro..

Dog kan nogle bliver lidt skræmt nå man bare nævner Nørrebro.. Kan godt forstå det - med det billede man får gennem medierne..

Men kan være at jeg ændre mening omk drømme byen/boligen når vi bliver forældre, men lige nu kan jeg ikke forstille mig at skulle flytte hefra..

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Ellim skriver:

Jeg er stadig kun igang med PB - syntes det trækker ud.. Men det er en anden sag

Men ja - her er en del legepladsen, dog også nogle jeg nok ville vælge fra.. Men der er tit i div parker - hvor der er pænt hyggeligt og fredeligt.. Heldigvis bor vi i den "pæne" ende af Nørrebro..

Dog kan nogle bliver lidt skræmt nå man bare nævner Nørrebro.. Kan godt forstå det - med det billede man får gennem medierne..

Men kan være at jeg ændre mening omk drømme byen/boligen når vi bliver forældre, men lige nu kan jeg ikke forstille mig at skulle flytte hefra..

Ja det er jo forskelligt hvad man ligger vægt på, på forskellige stadier af sit liv. Da vi flyttede væk fra byen føltes det helt rigtig. Der tænkte vi jo ikke på hvordan vi ville komme til at køre mange km på landevejen hver dag med børnene.

Håber pb snart lykkedes

Anmeld

18. maj 2011

Hertzum77

Vi bor i et dejligt hus i Silkeborg. Det er en super vej, der ender blindt lige ved vores hus, så der kommer ikke mange biler her. Skønt, så kan ungerne lege og cykle på vejen

Vi har lavet meget på huset efter vi købte det, men mangler stadig en del. Men det begynder efterhånden at ligne det som vi ønsker os

Eneste ulempe og også fordel er størrelsen, det er 205 kvm fordelt på 2 etager. Det er super dejligt med pladsen, men puha hvor er det træls at holde rent og alle de vinduer...

Anmeld

18. maj 2011

Mi

LuciaLiann skriver:

Vi bor i en 3 vær lejlighed på 90 kvm... her bor vi sammen med vores hund, men vi vil rigtig gerne have et sted med have til.. netop pga vores hund

men udover det så klager jeg absolut ikke.. vi har en dejlig lejlighed

Vi har også hund, og må sige at haven er uundværlig. Hunden render ind og ud hele dagen

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Nalle skriver:

Vi bor i en 4 værelses lejlighed på 113 kvm, her bliver vi boende til vi får hus

Held og lykke med husjagten så

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Vi bor i et dejligt hus i Silkeborg. Det er en super vej, der ender blindt live ved vores hus, så der kommer ikke mange biler her. Skønt, så kan ungerne lege og cykle på vejen

Vi har lavet meget på huset efter vi købte det, men mangler stadig en del. Men det begynder efterhånden at ligne det som vi ønsker os

Eneste ulempe og også fordel er størrelsen, det er 205 kvm fordelt på 2 etager. Det er super dejligt med pladsen, men puha hvor er det træls at holde rent og alle de vinduer...

Lyder som en drøm at bo for enden af en blind vej  Og det er bare så flot ved Silkeborg

Vores vinduer har også flere sprosser i, så de tager en evighed at vaske  Og at holde hele huset ren på én gang har jeg opgivet for længst

Anmeld

18. maj 2011

Hertzum77

Mi skriver:

Lyder som en drøm at bo for enden af en blind vej  Og det er bare så flot ved Silkeborg

Vores vinduer har også flere sprosser i, så de tager en evighed at vaske  Og at holde hele huset ren på én gang har jeg opgivet for længst

Ja det er bare skønt og vores genbo lige overfor vores hus, har 3 piger på alder med vores 2, det er bare så dejligt

Silkeborg er et rigtig skønt sted, jeg er ikke oprindeligt herfra, det er manden, men har ikke fortudt vi flyttede hertil.

Jeg kan vist hører jeg ikke skal beklage mig over mine vinduer, jeg har ikke sprosser i mine

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Hertzum77 skriver:

Ja det er bare skønt og vores genbo lige overfor vores hus, har 3 piger på alder med vores 2, det er bare så dejligt

Silkeborg er et rigtig skønt sted, jeg er ikke oprindeligt herfra, det er manden, men har ikke fortudt vi flyttede hertil.

Jeg kan vist hører jeg ikke skal beklage mig over mine vinduer, jeg har ikke sprosser i mine

OG mine vinduer skal også have olie hvert år. I mine år med masser af overskud (inden børn ) Mente jeg helt sikkert at vi skulle have mahogoni vinduer. Flot ser det ud, men alu havde sikkert også været fint.

Vi har heldigvis også børn i byen som mine piger kan lege med, og en legeplads. Men det er først i år, de er syv, at de er store nok til selv at bevæge sig rundt i byen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.