Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Mi

Zafir skriver:

Jeg bor præcis hvor jeg ønsker Hvis jeg vandt i lotto, ville jeg bare sætte håndværkere til drømme udbygningerne
Men placering og grundlæggende forhold er perfekt.

Odsherred - verdens navle

Nej nej Zafir. Orten er verden navle  Hvad skal du have i dine udbygninger, siden de er så vigtige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mi

-Sigrid- skriver:

Vi er godt igang med at finde noget nyt  

Vi vil gerne give barnet privatliv, og vil også gerne selv have et med min kæreste?

He he ellers vil hun jo bare blive enebarn, og det går jo ikke

Anmeld

18. maj 2011

132319

Både ja og nej

Jeg er super glad for området. Tæt på skov og strand, et godt miljø med gode skoler, 40 minutter fra Rådhuspladsen i Kbh (med offentligt ) osv.

Jeg bor i en 3 værelses lejlighed alene med to børn på 3½ og 8 måneder. Jeg er skrevet op til rækkehus men ventetiden er internt 8-10 år så det har lange udsigter at komme ned til jorden. Jeg venter dog tålmodigt da jeg ikke vil fra området, her er så skønt! Der bor en del +75årige i rækkehusene så man kan jo håbe at der kommer et stort ryk når de skal på plejehjem

Jeg bliver aldrig husejer, jeg elsker at være uafhængig, især i disse tider

Anmeld

18. maj 2011

FamilenStorm

Mi skriver:

Står i selv for alt renoveringen så? Vi renoverede også hele underetagen for tre år siden. Køkken, bad alt blev ændret, pudset blev banket af væggene og det tog næsten et år. Vi boede på 1 sal, men der var bare støv overalt og vi havde jo tvillinger på 4 år og så var jeg gravid. Det var altså ikke lige sjovt hele tiden.

Jeps det gør vi.. Min man er selvstændig tømmer, så han er en knag med et søm og en hammer ;-)

Det er den helt store tur, hvor det faktisk kun er yder væggende der har fået lov at stå.. Ellers er der blevet flyttet rundt på rumne, så vi får det lige som vi vil have det :-) Det er en ordenlig omgang og tager tid da det hele jo bliver lavet i fritiden..

Vi overtog det den 20.januar i år og regner med at flytte ind senest 15. August og jeg glæææder mig ::-)

Puha, må da have været et mindre mareridt, at bo i det og så med 2 børn.. Puha..

Anmeld

18. maj 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

He he ellers vil hun jo bare blive enebarn, og det går jo ikke

HAHA! Skal nok have købt hus inden vi får et større sted

Tror også det er en hun, men vi ved det ikke endnu

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Troldepussen skriver:

Synes selv vi bor perfekt... Eller næsten... Udsigten er der ikke noget i vejen med... Men bor i et rækkehus på 92 km 2 men de er fordelt på 2 etager ikke så fedt.

Men kunne jeg bytte det ud med et 1plans hus ville jeg være glad, men det skulle være lige her, samme sted med samme fede udsigt.

Ja, man kan jo ikke få det hele. Udsigten bliver vel heller ikke ringere på 1. sal. Hvad har i udsigt over?

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Wimmie skriver:

Vi vil meget gerne flytte og har også huset til salg...markedet er dog ret sløvt

Vi har ellers sådan set et dejligt hus; det ligger bare for langt væk fra arbejde og familie, og så savner jeg faktisk lidt ikke at skulle vedligeholde særlig meget. Ikke at huset er besværligt, vi har bare fundet ud af at vi ikke er have-mennesker (har en ret stor have).

Planen er at flytte i en stor lejlighed i nogle år og så evt. købe hus engang når vi er klar (denne gang med nemmere have)

Nej, det er jo ikke lige nemt at sælge lige nu, men håber at der snart kommer den perfekte køber.

Lyder da også godt at bo i lejlighed indtil det perfekte hus kommer på markedet.

Anmeld

18. maj 2011

Lou87

Mi skriver:

Det lyder ellers dejligt med sådan en lejlighed med have, især når der også følger en vicevært med

Haha den ordner de sku ikk

Anmeld

18. maj 2011

Zafir

Mi skriver:

Nej nej Zafir. Orten er verden navle  Hvad skal du have i dine udbygninger, siden de er så vigtige?

Altså som huset er nu er det helt fint. Vi har lavet rigtig meget herhjemme...
Men hvis jeg havde vundet i lotto, så havde vi bygget de 2 bygninger sammen med stråtag og første salen ført over på tilbygningen, med et ekstra værelse der. Derudover ønsker vi os et 'badeværelse-wellness-værelse' (hvis man altså var millionær hehe) med en teresse i førstesals højde ovenpå med udgang fra soveværelset... også et ekstra børneværelse, så de kunne få et værelse i ens størrelse...
OG - så kunne jeg godt drømme om et udendørs stort halvtag med stråtag, bygget på huset, hvor jeg kunne have udekøkken og ude-værksted/hobbyrum.
OGSÅ lige en fordknox rævesikker hønse/kaningård

Så der er drømme nok. Men jeg kan SAGTENS leve med det jeg har

Anmeld

18. maj 2011

Wimmie

Mi skriver:

Nej, det er jo ikke lige nemt at sælge lige nu, men håber at der snart kommer den perfekte køber.

Lyder da også godt at bo i lejlighed indtil det perfekte hus kommer på markedet.

Ja, vi håber også på at der kommer lidt mere gang i det her i løbet af sommeren. Vi har heldigvis "kun" haft det til salg siden slutningen af februar, så det er jo ikke så længe endnu.

Men hvis nogen står og mangler et stort fint hus på Fyn - nær Assens, så sig endelig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.