Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Vil du gerne ændre dine boligforhold

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

6.317 visninger
116 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Mi

Jeg har været i gang med at vaske gulv og støvsuge idag  Det er skruen uden ende. Vi bor i et stort hus på knap 190 kvm, på en stor grund og der er meget der skal vedligeholdes. Vi har selv sat hele huset i stand og jeg orker ikke mere vedligeholdelsesarbejde. Vi bor dejligt, i en lille landsby, men vores børn går i skole i den nærliggende større by, hvor de fleste af deres venner også bor. Så vi kører meget, og det vil kun blive mere, jo ældre børnene bliver.

I mine drømme bygger vi et nyt vedligholdelses venlig hus på en mindre grund inde i det nye kvarter ved skolen. Så er vi tæt på det hele, men vi har ikke råd, min mand har ikke lyst og jeg er jo også glad for den by vi bor i.

Måske ville jeg hellere at vi var sådan nogle overskudsmennesker som altid var igang med at hygge og ordne i vores hjem. Men det er vi ikke, og sådan er det jo bare.

Hvordan bor du? Ønsker du at ændre dine boligforhold og hvad er fordelene og ulemperne ved den måde du bor på?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

BellaCiinea

Vi, min kæreste og jeg, bor i en lejlighed på 64kvm.

Den er såmænd fin til os, men åhhh hvor vil jeg gerne ha et hus!!!

Anmeld

18. maj 2011

-Sigrid-

Vi bor i en etværelses, og vi venter barn til december/januar.. Så vil egentlig gerne have noget nyt

Anmeld

18. maj 2011

FamilenStorm

Vi bor lige pt i lejlighed, men er igang med at gennemrenovere vores hus.. Glæder mig SÅ meget til vi får vores eget og vi ved at alt er i tip top i orden..

Er ved at gå agurk over vores lejlighed, især med udsigterne til at skulle flytte lige om lidt.. Men synes bare ikke jeg kan komme i bund med rengøringen.. Den er så piv utæt at jeg bare vil væk nuuuuuu...

Anmeld

18. maj 2011

TbCp

Jeg har stemt blankt fordi.... JA jeg elsker vores hus og jeg elsker at bo i byen!!!

Men... vi ville faktisk rigtig gerne finde en gård, lige uden for byen... for vores datters skyld, men også for vores egen...

Anmeld

18. maj 2011

Ryberg

vi bor i et stort hus, kælder, stueplan og 1.sal og det er temmelig stort..

mit største ønske er at få et, et plans hus og så en flad græsplæne!! og vi er begyndt at kigge lidt....

Anmeld

18. maj 2011

K&S

Jeg, manden og vores søn bor i en 3 værelses lejlighed på lige knap 100 kvm., vi mangler ikke plads, men NØJ, vi kunne godt tænke os et hus - det er bare liiiidt svært at få råd, når manden er elev og jeg er på barsel og derefter ledig

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Jeg har været i gang med at vaske gulv og støvsuge idag  Det er skruen uden ende. Vi bor i et stort hus på knap 190 kvm, på en stor grund og der er meget der skal vedligeholdes. Vi har selv sat hele huset i stand og jeg orker ikke mere vedligeholdelsesarbejde. Vi bor dejligt, i en lille landsby, men vores børn går i skole i den nærliggende større by, hvor de fleste af deres venner også bor. Så vi kører meget, og det vil kun blive mere, jo ældre børnene bliver.

I mine drømme bygger vi et nyt vedligholdelses venlig hus på en mindre grund inde i det nye kvarter ved skolen. Så er vi tæt på det hele, men vi har ikke råd, min mand har ikke lyst og jeg er jo også glad for den by vi bor i.

Måske ville jeg hellere at vi var sådan nogle overskudsmennesker som altid var igang med at hygge og ordne i vores hjem. Men det er vi ikke, og sådan er det jo bare.

Hvordan bor du? Ønsker du at ændre dine boligforhold og hvad er fordelene og ulemperne ved den måde du bor på?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg har også boet på landet og sat hus i stand og jeg gik død på al den kørsel med børn....syntes også det var synd for dem så vil aldrig mere bo på landet.

Jeg er meget glad for at bo her hvor jeg gør nu, midt inde i en mindre by, tæt på skole og indkøb...jeg bor i en lille bungalow på 165m2, så det er en god størrelse, mangler bare at få lavet det sidste...har en bette have der er til at holde, så det dækker fint alle vores behov her i huset.. og så er det jo heller ikke skidt at jeg kun giver 5500kr i hvert fald de næste 9½ år i husleje..

Anmeld

18. maj 2011

Clisolka

Vi bor i en 2 vær. lejelejlighed, så uanset hvad skal vi have fat i min. en 3-vær, så vores datter kan få sit eget værelse  Vi venter dog lige et halvt års tid med at sige ja til nogle andre i området. Vores badeværelse skal renoveres til august, så vi får sparet lidt penge på den konto, hvis vi venter 

Indtil videre kan vi sagtens være her, men synes pladsen bliver mere og mere trang 

Anmeld

18. maj 2011

anmaj

jeg har svaret at ja jeg gerne vil ændre på min boligsituation, men det er først langt ude i fremtiden.

vi bor i en dejlig lejebolig og det er nogle fantastiske mennesker der er omkring os, men vi vil gerne ud og have vores eget hus, når pengene er der...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.