Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Hertzum77

Mi skriver:

OG mine vinduer skal også have olie hvert år. I mine år med masser af overskud (inden børn ) Mente jeg helt sikkert at vi skulle have mahogoni vinduer. Flot ser det ud, men alu havde sikkert også været fint.

Vi har heldigvis også børn i byen som mine piger kan lege med, og en legeplads. Men det er først i år, de er syv, at de er store nok til selv at bevæge sig rundt i byen.

Ja det er utroligt hvad man havde tid til inden der var børn

Vi har lavet et kæmpe hegn rundt om haven sidste sommer/efterår. Det skal vi male, øv det tager lang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mi

Hertzum77 skriver:

Ja det er utroligt hvad man havde tid til inden der var børn

Vi har lavet et kæmpe hegn rundt om haven sidste sommer/efterår. Det skal vi male, øv det tager lang tid

Øv øv, det var nok lidt for optimistisk  Min mand plejer at sige, fx når vi snakker om at vinduerne skal males, og at det tager tid: "Det tager jo egentlig kun en lørdag at gøre" JA, men der er jo bare hundredevis at ting som skal laves og som kun lige tager en lørdag at gøre. Og der er kun 52 lørdage hvert år

Anmeld

18. maj 2011

Kofoed.

Nu er vi lige flyttet i en kæmpe lejlighed og den har masser af mulighed for at blive drømme boligen, meeen det er jo kun en lejlighed.

Jeg vil eje, jeg vil ha mit eget, noget jeg bestemmer over, noget jeg for noget ud af at renovere og så skal det kun være på et plan.

Jeg overlever indtil videre, men jeg VIL om 5-8 år have mit eget, både for mig, kæresten og ungerne.

Anmeld

19. maj 2011

Ellim

Mi skriver:

Ja det er jo forskelligt hvad man ligger vægt på, på forskellige stadier af sit liv. Da vi flyttede væk fra byen føltes det helt rigtig. Der tænkte vi jo ikke på hvordan vi ville komme til at køre mange km på landevejen hver dag med børnene.

Håber pb snart lykkedes

Lige præcis - det tror jeg du har helt ret i

Og tak - håber også snart der sker noget..

Anmeld

19. maj 2011

Troldepussen

Mi skriver:

Ja, man kan jo ikke få det hele. Udsigten bliver vel heller ikke ringere på 1. sal. Hvad har i udsigt over?

En stor smuk sø, skal lige hente billederne på min anden computer, så kan i se det.

Nej udsigten bliver nok ikke dårligere fra 1. salen, men sagen er den at der ikke vender noget vindue ud mod søen fra første sal, så vores "udsigt" fra 1 sal er ind i naboens soveværelse

Anmeld

19. maj 2011

Gaia

ja ville gerne ændre mine boligforhold...Og gør det også idag. Vi får vores nye hus!! Glæder mig helt vildt. Så skal der flyttes de næste dage.

Anmeld

19. maj 2011

Troldepussen

Mi skriver:

Ja, man kan jo ikke få det hele. Udsigten bliver vel heller ikke ringere på 1. sal. Hvad har i udsigt over?

Som lovet kommer der nu et billede af ud sigten, både sommer og vinter, og et af selve huset(hvor den ene halvdel er vores). Vi bor til leje.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. maj 2011

Troldemommi

Vi bor i en 2 værelser i Odense, vi flyttede herover for at studere begge to, men nu hvor han er færdig og jeg snart kun mangler 7 semester hvor jeg skal skrive BA men først er der lige en barsel jeg skal føde til september så kunne godt tænke os noget større :-)

Jeg lider meget af hjemve, Midtjylland er bare der jeg hører til BASTA så vi søger lejlighed i Silkeborg pga den gode beliggenhed, og nej hvor jeg glæder mig, men også lidt vemodigt at flytte væk fra de søde mennesker.

Fyn er fin, men jylland er bare bedre :-)

Monica

Anmeld

19. maj 2011

Frk-Lotusblomst

Tjah lige nu bor jeg hvor jeg vil. Lækkert lille vparcelhus på 115 kvm, Total renoveret 2010 (inden vi flyttede ind var vi nødt til at rykke alt undtagen ydremure ned og bygge op fra ny. ) Haven er lækker og børnevenlig.

Eneste minus er dog at der kun er 1 ekstra værelse (udover soveværesel, som så indgang var 2 værelser). - Det er godt nok til pb nr. 1 men når nr. 2 engang skal komme så vil vi bygge til med ca 60 kvm. = 2 ekstra værelser.

Anmeld

19. maj 2011

Sitrani

Jeg har stemt blankt, da jeg ville mene "både og"..

Lige nu bor vi i en 90 kvm lejlighed, og den er super skøn, og rigtig flot.. Men ville da gerne bo i hus på et tidspunkt - men lige nu er vi her, og kan flytte engang i fremtiden, så vil ikke ændre min boligsituation lige pt.  Nu er jeg lige gravid, og vi kan sagtens have en lille her i lejlighed, men når han/hun bliver større, så skal vi have hus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.