Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

BellaCiinea

Mi skriver:

Ja det er jo ok til to, og evt også med et lille barn. Men husk nu at nyde tiden i lejligheden også. Jeg drømmer mig ofte tilbage til da vi boede i lejlighed og ikke skulle bekymre os om radiatorer, fyr, vinduer og have

Åhh jeg glæder mig til at få en have, hvor jeg kan ha mig en urtehave og en livlig have med masser af blomster osv =) og hvor vi kan sidde ude og grille og nyde sommeren =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Hvem?

Mi skriver:

Ja så skal jeg ikke klage, for vi har kun to længer

Men det lyder da romantisk med sådan en firlænget gård. Har du så også stokroser og en stork?

Og for at gøre det lidt mere gammeldags så er stuehuset bindingsværk - roserne har jeg  skam, men storken har jeg ik set endnu, selvom der er kommet to børn efter vi flyttede herned

Anmeld

19. maj 2011

Mum33

KittyGirl skriver:

vi bor i et stort hus, kælder, stueplan og 1.sal og det er temmelig stort..

mit største ønske er at få et, et plans hus og så en flad græsplæne!! og vi er begyndt at kigge lidt....

Vi har også tre etaget og skrå have. Ønsker mig også til tider at alt bare var fladt. Alle de skråninger og trapper.

Anmeld

19. maj 2011

Mi

SanneBoe skriver:

Og for at gøre det lidt mere gammeldags så er stuehuset bindingsværk - roserne har jeg  skam, men storken har jeg ik set endnu, selvom der er kommet to børn efter vi flyttede herned

Hehe, så har den nok været der om natten.

Som min lillesøster på 28 år siger til mine forældre: Jeg VED godt hvordan man laver børn, men JEG kom med storken

Det lyder idyllisk

Anmeld

19. maj 2011

Ka+Ma=Be

Mi skriver:

Jeg har været i gang med at vaske gulv og støvsuge idag  Det er skruen uden ende. Vi bor i et stort hus på knap 190 kvm, på en stor grund og der er meget der skal vedligeholdes. Vi har selv sat hele huset i stand og jeg orker ikke mere vedligeholdelsesarbejde. Vi bor dejligt, i en lille landsby, men vores børn går i skole i den nærliggende større by, hvor de fleste af deres venner også bor. Så vi kører meget, og det vil kun blive mere, jo ældre børnene bliver.

I mine drømme bygger vi et nyt vedligholdelses venlig hus på en mindre grund inde i det nye kvarter ved skolen. Så er vi tæt på det hele, men vi har ikke råd, min mand har ikke lyst og jeg er jo også glad for den by vi bor i.

Måske ville jeg hellere at vi var sådan nogle overskudsmennesker som altid var igang med at hygge og ordne i vores hjem. Men det er vi ikke, og sådan er det jo bare.

Hvordan bor du? Ønsker du at ændre dine boligforhold og hvad er fordelene og ulemperne ved den måde du bor på?

Marianne

www.stjerneleg.dk

Jeg ELSKER at bo i Valby og jeg ELSKER vores lejlighed og gårdmiljø Det eneste problem er, at vi kun har 2 værelser. Så vi skal flytte indenfor de næste par år. Hvad der lige skal ske, er vi ikke helt sikre på.

Vi vil gerne have hus og have, men ved at vi ikke har råd til det i København Men samtidig vil jeg også gerne snart vide hvor jeg skal bo, når vores barn skal i skole og sådan

Så jaaa... Der er lidt at tænke over hehe

Anmeld

19. maj 2011

Sofia

På nuværende tidspunkt ja, jeg ELSKER Århus C og latinerkvarteret. Men på sigt vil jeg ikke bo her, jeg drømmer om en patriciavilla i den by hvor jeg finder arbejde.. Hvor end det bliver..

Anmeld

20. maj 2011

qp

Jeg ville gerne kunne tage mit fiiiiiiiiiiiine rækkehus under armen og slæbe det med mig ind på midt østerbro i Kbh

Jeg ville ALDRIG kunne bo så godt som jeg gør nu i København - jeg elsker København men min søns trivsel/ miljø betyder mere for mig så derfor flyttede jeg til en lille jysk by.... Og jeg savner bare Kbh SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH meget at jeg kunne tude over det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.