Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

june1987

vi vil gerne flytte på en gård om 5 års tid når vi begge er udannet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

K&S

Mi skriver:

Håber at i kan få jeres ønske opfyldt snart  Hvorfor vil i gerne flytte i hus?

Have, have, have  vi savner begge 2 en lille have, hvor vi kan hygge med grill og sandkasse til Anton

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

K&S skriver:

Have, have, have  vi savner begge 2 en lille have, hvor vi kan hygge med grill og sandkasse til Anton

Sjovt, det er det jeg HADER ved at bo i hus...den dumme have...

Anmeld

19. maj 2011

K&S

Eva. skriver:

Sjovt, det er det jeg HADER ved at bo i hus...den dumme have...

Have som i KUN græs, ingen bede for jeg har bestemt ikke grønne fingre og jeg GIDER IKKE brug tid på det

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

K&S skriver:

Have som i KUN græs, ingen bede for jeg har bestemt ikke grønne fingre og jeg GIDER IKKE brug tid på det

Jeps og HADE som i HADE have som kun er græs..

Anmeld

19. maj 2011

K&S

Eva. skriver:

Jeps og HADE som i HADE have som kun er græs..

Anmeld

19. maj 2011

millesofie

jeg ville gerne rykke vores hus med have ind til den by hvor begge unger skal gå i skole, så har svaret ja.. men det er jo ikke muligt

men jeg elsker vores hus og vores store have selvom at der er meget arbejde

hus 200kvm have 3000kvm så vi har nok at se til men ja indrømmet, græsset er til langt engang i mellem

Anmeld

19. maj 2011

Bryndis

Jeg bor i mit drømmehus på 250 kvm sammen med min kæreste, vores to børn og hund. Og jeg elsker det her hus. Vi købte det for et år siden.
Meeen beliggenheden kunne godt være bedre. Jeg er flyttet 120 km væk fra min familie og venner og det er i en lille by hvor der kommer til at være meget kæren når ungerne skal afleveres i dp, børnehave og når skole årene kommer. Og det er ikke nemt og få arbejde her ude så det ender nok med at jeg skal ligge og køre 45 km hver dag for at komme på arbejde og hjem. Og det hader jeg bare.
Og jeg kunne også rigtig godt tænke mig nogle nye naboer

Men når jeg er så vild med det her hus så må det andet bare følge med

Anmeld

19. maj 2011

Noahmor

Har svaret nej.

Vi byggede nyt hus i slutningen af 2009, så har fået det ligesom vi vil have det.

Haven er pt. mest græs og så en nedgravet trampolin, så der skal heller ikke passes noget. 

Det eneste jeg mangler er en høj hæk til at få lidt privatliv og så at alle bliver færdige med at bygge herude, så vi slipper for byggelarm og støv. 

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Har stemt ja. Ikke fordi jeg er utilfreds, eller vil skifte lejligheden ud for et godt ord. Men med bebs på vej og en hund i hjemmet, kræver det lidt mere plads end en 2 værelses på 4 sal. 

Så mere plads og længere nede - med mindre der er elevator. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.