Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Chamomile

Mi skriver:

Det der med de store vinduer kender jeg godt. Jeg gør rent ved en familie som har kæmpe vinduespartier. Det ser pisse godt ud, men nøj det bliver hurtig voldsomt varmt.

Håber du finder noget ved jorden snart

Det ser nemlig rigtig godt ud, også derfor jeg faldt for lejligheden- men det er næsten ikke til at holde ud pga. varmen. Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mi

KaLee skriver:

Hvis bare jeg havde et værelse mindre (og tilsvarende mindre husleje) så ville mine boligforhold være tæt på perfekte!

Både for rengøringens skyld, men rent økonomisk har jeg ikke råd til at bo her meget længere... Men jeg er så glad for beliggenheden, området m.m. så jeg kæmper for at blive her. :-)

det ultimative ville være et lille rækkehus - men der er meget meget meget meget lang venteliste på disse... 

for at du finder en mindre bolig i området. Eller får gennemført en gedin besparelse på husleje...eller vinder i lotto.

Anmeld

18. maj 2011

Tip!

Jeg bor perfekt..

Rækkehus på knap 100 kvm, med have osv... tager 5 min at cykle til indkøb og institution.. det kunne ikke være bedre..

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Zafir skriver:

Og mht verdens navle ik? HVIS du tager danmark og sætter en passer PRÆCIS hvor jeg bor og tager bornholm med, så er PLEJERUP (altså derhvor jeg bor) Danmarks navle

Ja så vinder du, for det kan jeg ikke med orten. Du bor jo virkelig i danmarks navle. Har i ikke sådan et fint byslit med det så? Her er der en grav når man kører ind i byen.

Eller det vil sige at kommunen har lavet en lille forhøjning af jord, hvor der vist skal plantes blomster. Men det er samme mål som et gravsted ca, så ser lidt makabert ud. Jeg har truet med at banke et kors sammen og sætte op, men har ikke turdet

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Dictes mor skriver:

Langt ude, der er 1 km til nærmeste nabo. Her er fantastisk dejligt.

Hyggeligt  Men så kender du også det med at kører børnene frem og tilbage.

Anmeld

18. maj 2011

Frøken J.

Vil meget gerne have ændret vores boligforhold. Vi bor på 56 kvadratmeters 2 værelses i Århus C, og som jeg ser på det:

Fordele
- MEGA centralt! Det ligger tæt på ALT. Midtbyen, natur, indkøbsmuligheder, universitetet osv. 
- Sygt billigt. Vi giver vidst 3200 om måneden eller deromkring.
- Jeg føler mig meget hjemme her, og det tager kun en time at gøre hovedrent

Ulemper
- Der er ikke nok plads. Der står møbler op af ALLE vægge, og vi har brug for flere reoler, men har ikke plads.
- Vi skal have et ekstra rum til baby
- Der er bad i kælderen, som vi deler med opgangen, og der er altid noget galt. I dag måtte jeg tage et koldt bad.
- Der er meget lydt.

Så vi søger på livet løs efter noget større.. Med eget bad!  

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Bee skriver:

Jeg bor perfekt..

Rækkehus på knap 100 kvm, med have osv... tager 5 min at cykle til indkøb og institution.. det kunne ikke være bedre..

Fantastisk

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Secrets skriver:

Vil meget gerne have ændret vores boligforhold. Vi bor på 56 kvadratmeters 2 værelses i Århus C, og som jeg ser på det:

Fordele
- MEGA centralt! Det ligger tæt på ALT. Midtbyen, natur, indkøbsmuligheder, universitetet osv. 
- Sygt billigt. Vi giver vidst 3200 om måneden eller deromkring.
- Jeg føler mig meget hjemme her, og det tager kun en time at gøre hovedrent

Ulemper
- Der er ikke nok plads. Der står møbler op af ALLE vægge, og vi har brug for flere reoler, men har ikke plads.
- Vi skal have et ekstra rum til baby
- Der er bad i kælderen, som vi deler med opgangen, og der er altid noget galt. I dag måtte jeg tage et koldt bad.
- Der er meget lydt.

Så vi søger på livet løs efter noget større.. Med eget bad!  

Ville elske at kunne gøre rent på en time, er vild misundelig

Men er ikke misundelig på at du skal gå i bad i kælderen og dele det med naboerne. Det ville jeg da hurtig blive meget træt af. Hvordan fungere det så, får i tider ligesom vasketider?

Anmeld

18. maj 2011

Zafir

Mi skriver:

Ja så vinder du, for det kan jeg ikke med orten. Du bor jo virkelig i danmarks navle. Har i ikke sådan et fint byslit med det så? Her er der en grav når man kører ind i byen.

Eller det vil sige at kommunen har lavet en lille forhøjning af jord, hvor der vist skal plantes blomster. Men det er samme mål som et gravsted ca, så ser lidt makabert ud. Jeg har truet med at banke et kors sammen og sætte op, men har ikke turdet

Mmm. Det er slet ikke rigtig en By. Det er et lille område. Men man kunne godt forstille sig, at vi laver et skilt med en navle på. Hihi

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Zafir skriver:

Mmm. Det er slet ikke rigtig en By. Det er et lille område. Men man kunne godt forstille sig, at vi laver et skilt med en navle på. Hihi

I skal da have et skilt med en navle. Helt et foto at en rigtig vom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.