Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Mi

Dictes mor skriver:

Vi er næsten lige flyttet på landet, og det er alt, hvad jeg havde drømt om

Hvor langt ude på landet bor i så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mi

Mom In The Making skriver:

Stemte nej. Jeg er mere end tilfreds med hvor vi bor lige nu.. men på længere sigt vil vi da gerne have vores eget hus.

Man har jo lov at drømme

Anmeld

18. maj 2011

eElak

Hvis bare jeg havde et værelse mindre (og tilsvarende mindre husleje) så ville mine boligforhold være tæt på perfekte!

Både for rengøringens skyld, men rent økonomisk har jeg ikke råd til at bo her meget længere... Men jeg er så glad for beliggenheden, området m.m. så jeg kæmper for at blive her. :-)

det ultimative ville være et lille rækkehus - men der er meget meget meget meget lang venteliste på disse... 

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Lise skriver:

Jeg har ikke været glad hele tiden, men er sgu blevet det

Vi bor i et lille hus på 99 kvm i det sydlige Hvidovre. Mht. størrelsen er det lige bette nok, men vi er godt igang med at udvide med 32 kvm, så vi får de to ekstra rum vi går og mangler i vores liv. Vores grund er ikke stor, men vi har en dejlig lille have hvor man fra terrassen kan se det hele, inkl. legehjørne med gynger, sandkasse, tårn og rutchebane.

Vi har fundet en god løsning på at vi gerne ville bo i/ved København, men egentlig også gerne give vores børn en opvækst i et kvarter hvor man kan lege på vejen mv. Vi bor tæt på Valbyparken, og således tæt på Kbh, hvilket betyder meget for os. Men vi bor i en roligt villakvarter, med masser af børnefamilier, og en god folkeskole 300 meter herfra. Vi bor ganske tæt på vandet, og for at vi ikke skal drømme os helt væk i forstadsidyl, kan vi konstant høre motorvejen (der går til Amager og videre til Sverige), og anstrenger vi os, kan vi også se Avedøreværket  

Det lyder ellers dejligt! Jeg tænker også at de der 120-130 kvm ville være helt perfekt Det der med at børnene kan lege trygt på vejen savner jeg også helt vild. Vi bor på en alm vej.

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Albertesmor skriver:

Vi bor i et lille lejet rækkehus på 140 kvm  vi kan og vi gider ingenting selv, så derfor bor vi til leje, kunne jeg skifte min ene nabo ud havde jeg gjort det.

Jeg ville altså også give meget for at få en vicevært  Min far er ellers vicevært, men han mener altså ikke at vores hus hører under ham

Anmeld

18. maj 2011

Zafir

Zafir skriver:

Altså som huset er nu er det helt fint. Vi har lavet rigtig meget herhjemme...
Men hvis jeg havde vundet i lotto, så havde vi bygget de 2 bygninger sammen med stråtag og første salen ført over på tilbygningen, med et ekstra værelse der. Derudover ønsker vi os et 'badeværelse-wellness-værelse' (hvis man altså var millionær hehe) med en teresse i førstesals højde ovenpå med udgang fra soveværelset... også et ekstra børneværelse, så de kunne få et værelse i ens størrelse...
OG - så kunne jeg godt drømme om et udendørs stort halvtag med stråtag, bygget på huset, hvor jeg kunne have udekøkken og ude-værksted/hobbyrum.
OGSÅ lige en fordknox rævesikker hønse/kaningård

Så der er drømme nok. Men jeg kan SAGTENS leve med det jeg har

Og mht verdens navle ik? HVIS du tager danmark og sætter en passer PRÆCIS hvor jeg bor og tager bornholm med, så er PLEJERUP (altså derhvor jeg bor) Danmarks navle

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Eva. skriver:

Ja, det gjorde bussen også der hvor vi boede, men den kører jo ikke så tit, eller det gjorde den ikke ved os..

Ja, det er jo min far jeg lejer af så der er afdragsfrit og fast leje for 9½ år, det er nu ok..

Lækkert.

Her går bussen også kun om morgenen og så tre gange om eftermiddagen. Men fra næste år har der været talt om at vi skal have en aftenbus også, men det vil jeg nu se før jeg tror det.

Anmeld

18. maj 2011

Dictes mor

Mi skriver:

Hvor langt ude på landet bor i så?

Langt ude, der er 1 km til nærmeste nabo. Her er fantastisk dejligt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2011

Mi

132319 skriver:

Både ja og nej

Jeg er super glad for området. Tæt på skov og strand, et godt miljø med gode skoler, 40 minutter fra Rådhuspladsen i Kbh (med offentligt ) osv.

Jeg bor i en 3 værelses lejlighed alene med to børn på 3½ og 8 måneder. Jeg er skrevet op til rækkehus men ventetiden er internt 8-10 år så det har lange udsigter at komme ned til jorden. Jeg venter dog tålmodigt da jeg ikke vil fra området, her er så skønt! Der bor en del +75årige i rækkehusene så man kan jo håbe at der kommer et stort ryk når de skal på plejehjem

Jeg bliver aldrig husejer, jeg elsker at være uafhængig, især i disse tider

Ih, kan godt forstå at du gerne vil ned til jorden. Håber de åbner en flot nyt plejehjem i området og at alle de ældre iler derover

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Zafir skriver:

Altså som huset er nu er det helt fint. Vi har lavet rigtig meget herhjemme...
Men hvis jeg havde vundet i lotto, så havde vi bygget de 2 bygninger sammen med stråtag og første salen ført over på tilbygningen, med et ekstra værelse der. Derudover ønsker vi os et 'badeværelse-wellness-værelse' (hvis man altså var millionær hehe) med en teresse i førstesals højde ovenpå med udgang fra soveværelset... også et ekstra børneværelse, så de kunne få et værelse i ens størrelse...
OG - så kunne jeg godt drømme om et udendørs stort halvtag med stråtag, bygget på huset, hvor jeg kunne have udekøkken og ude-værksted/hobbyrum.
OGSÅ lige en fordknox rævesikker hønse/kaningård

Så der er drømme nok. Men jeg kan SAGTENS leve med det jeg har

Wiiiiii jeg vil også have et wellnes badeværelse. Min mand og jeg har tit joket med at vi skulle lave sådan et i kælderen. Så skulle hele kælderen være sådan et tyrkisk bad agtigt sted....men vi venter også lige til lottogevinsten tikker ind

Vores børneværelser ligger ud over garagen og det er bare dejligt. Når vi har gæster så kan børnene lege lige så vildt og larmende de vil, og vi bliver slet ikke generet af det i stuen.

Og så vil jeg have et vildmarksbad!!!!!!!!!!!!!!! Det VIL jeg altså VIL VIL VIL VIL VIL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.