Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

MomInTheMaking

Stemte nej. Jeg er mere end tilfreds med hvor vi bor lige nu.. men på længere sigt vil vi da gerne have vores eget hus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mi

Lou87 skriver:

Har stemt ja..
MEN.. jeg har det fint hvor vi bor lige nu, for det er på den måde vi "kan" bo pt.. Og det er skam stort nok og lækkert nok under omstændighederne. Bor i rækkehus, med lille have til.. Og 4 vær.
Sååå.. det er lidt dyrt, men sådan er det jo.

Men grunden til mit ja er jo self at når der ER råd, så vil vi jo gerne i hus Og vil da gerne slippe for evig og altid og ha naboer lige op og ned af en, selvom jeg faktisk ellers er mest tryg ved det.

Det lyder ellers dejligt med sådan en lejlighed med have, især når der også følger en vicevært med

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Ellim skriver:

Bor i en skøn lejlighed på 90 m2 - i hjertet af Nørrebro, masser af cafeer lige ude foran vinduet, god stemning og hyggelig gård..

Vil ALDRIG flytte fra denne lejlighed

Ihhhh det er jo lige det omvendte af os, men det lyder ellers også dejligt. Har i så nogle gode legepladser i kan gå ned på?

Anmeld

18. maj 2011

Lise

Jeg har ikke været glad hele tiden, men er sgu blevet det

Vi bor i et lille hus på 99 kvm i det sydlige Hvidovre. Mht. størrelsen er det lige bette nok, men vi er godt igang med at udvide med 32 kvm, så vi får de to ekstra rum vi går og mangler i vores liv. Vores grund er ikke stor, men vi har en dejlig lille have hvor man fra terrassen kan se det hele, inkl. legehjørne med gynger, sandkasse, tårn og rutchebane.

Vi har fundet en god løsning på at vi gerne ville bo i/ved København, men egentlig også gerne give vores børn en opvækst i et kvarter hvor man kan lege på vejen mv. Vi bor tæt på Valbyparken, og således tæt på Kbh, hvilket betyder meget for os. Men vi bor i en roligt villakvarter, med masser af børnefamilier, og en god folkeskole 300 meter herfra. Vi bor ganske tæt på vandet, og for at vi ikke skal drømme os helt væk i forstadsidyl, kan vi konstant høre motorvejen (der går til Amager og videre til Sverige), og anstrenger vi os, kan vi også se Avedøreværket  

Anmeld

18. maj 2011

Mi

myr81 skriver:

Eftersom vi har købt drømmehuset 155kwm og næsten 40 kwm garage med lækker have og træteresse i et super område, så klart NEJ

Det var da dejligt at i har fundet drømmehuset

Anmeld

18. maj 2011

slettet_7530

Vi bor i et lille lejet rækkehus på 140 kvm  vi kan og vi gider ingenting selv, så derfor bor vi til leje, kunne jeg skifte min ene nabo ud havde jeg gjort det.

Anmeld

18. maj 2011

Aves.

Mi skriver:

Det var da helt vild billigt du bor. Har du forhandlet husleje for de næste 9½ år?

Nogle dage, især i weekenderne, ligger jeg også og kører ind til byen flere gange om dagen. Det ville bare være så lækkert, at børnene selv kunne cykle til deres fritidsinteresser. Men til gengæld så stopper skolebussen lige udenfor vores hus, så det er da helt vild nemt at sende dem i skole og få dem hjem igen.

Ja, det gjorde bussen også der hvor vi boede, men den kører jo ikke så tit, eller det gjorde den ikke ved os..

Ja, det er jo min far jeg lejer af så der er afdragsfrit og fast leje for 9½ år, det er nu ok..

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Ellen-mor skriver:

Lige nu bor vi i et hus på 120 kvadrarmeter i en mindre by...og vi bor her kun pga min mands arbejde... om et par år regner vi med at flytte til Norge, da jeg kommer derfra Da skal vi ha et trehus i to plan, og det skal ligge landlig til, men ikke alt for langt fra en større by.

Sådan ser mit drømmehus ud:

Nej hvor ser det bare såååååå smukt ud. Den vil jeg også have

Anmeld

18. maj 2011

Mi

quindelist skriver:

Vi bor ligesom vi gerne vil, en dejlig lejlighed i København på 120m2 4 store værelser, nyt køkken og et bryggers -ELSKER simpelthen at have bryggers

He he he. En af vores nabomænd var en dag igang med at fortælle mig hvor fantastisk et bryggers var. "Det er det bedste rum i hele huset", sagde han. Så er man jo blevet voksen, når bryggerset er det bedste rum i hele huset  

Vi har også et ok bryggers, og ja, det er virkelig guld værd med børn.

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Chamomile skriver:

Jeg har stemt JA. Selve området jeg bor i her i Næstved, er jeg glad for- der er gode busforbindelser og her er grønne områder. Jeg søger om en stue lejlighed med have, tæt på hvor jeg bor nu- og det er fordi jeg nu bor på 1 sal, og pga. mine sygdomme har svært ved trapperne. Desuden er lejligheden en ren trope, pga. store vinduer fra gulv og 2 meter op, om sommeren.

Det der med de store vinduer kender jeg godt. Jeg gør rent ved en familie som har kæmpe vinduespartier. Det ser pisse godt ud, men nøj det bliver hurtig voldsomt varmt.

Håber du finder noget ved jorden snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.