Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Mi

Fam. BS skriver:

Vi bor lige pt i lejlighed, men er igang med at gennemrenovere vores hus.. Glæder mig SÅ meget til vi får vores eget og vi ved at alt er i tip top i orden..

Er ved at gå agurk over vores lejlighed, især med udsigterne til at skulle flytte lige om lidt.. Men synes bare ikke jeg kan komme i bund med rengøringen.. Den er så piv utæt at jeg bare vil væk nuuuuuu...

Står i selv for alt renoveringen så? Vi renoverede også hele underetagen for tre år siden. Køkken, bad alt blev ændret, pudset blev banket af væggene og det tog næsten et år. Vi boede på 1 sal, men der var bare støv overalt og vi havde jo tvillinger på 4 år og så var jeg gravid. Det var altså ikke lige sjovt hele tiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Mi

TbCp skriver:

Jeg har stemt blankt fordi.... JA jeg elsker vores hus og jeg elsker at bo i byen!!!

Men... vi ville faktisk rigtig gerne finde en gård, lige uden for byen... for vores datters skyld, men også for vores egen...

Åh ja, drømmen om et nedlagt landbrug  Det gik vi også efter til at begynde med, men det var bare alt for dyrt

Anmeld

18. maj 2011

Mi

KittyGirl skriver:

vi bor i et stort hus, kælder, stueplan og 1.sal og det er temmelig stort..

mit største ønske er at få et, et plans hus og så en flad græsplæne!! og vi er begyndt at kigge lidt....

Vi bor også i to plan, og det har da sine fordele. Fx får man gode baller af det  

Anmeld

18. maj 2011

Mi

K&S skriver:

Jeg, manden og vores søn bor i en 3 værelses lejlighed på lige knap 100 kvm., vi mangler ikke plads, men NØJ, vi kunne godt tænke os et hus - det er bare liiiidt svært at få råd, når manden er elev og jeg er på barsel og derefter ledig

Håber at i kan få jeres ønske opfyldt snart  Hvorfor vil i gerne flytte i hus?

Anmeld

18. maj 2011

Troldepussen

Synes selv vi bor perfekt... Eller næsten... Udsigten er der ikke noget i vejen med... Men bor i et rækkehus på 92 km 2 men de er fordelt på 2 etager ikke så fedt.

Men kunne jeg bytte det ud med et 1plans hus ville jeg være glad, men det skulle være lige her, samme sted med samme fede udsigt.

Anmeld

18. maj 2011

Wimmie

Vi vil meget gerne flytte og har også huset til salg...markedet er dog ret sløvt

Vi har ellers sådan set et dejligt hus; det ligger bare for langt væk fra arbejde og familie, og så savner jeg faktisk lidt ikke at skulle vedligeholde særlig meget. Ikke at huset er besværligt, vi har bare fundet ud af at vi ikke er have-mennesker (har en ret stor have).

Planen er at flytte i en stor lejlighed i nogle år og så evt. købe hus engang når vi er klar (denne gang med nemmere have)

Anmeld

18. maj 2011

Mi

Eva. skriver:

Jeg har også boet på landet og sat hus i stand og jeg gik død på al den kørsel med børn....syntes også det var synd for dem så vil aldrig mere bo på landet.

Jeg er meget glad for at bo her hvor jeg gør nu, midt inde i en mindre by, tæt på skole og indkøb...jeg bor i en lille bungalow på 165m2, så det er en god størrelse, mangler bare at få lavet det sidste...har en bette have der er til at holde, så det dækker fint alle vores behov her i huset.. og så er det jo heller ikke skidt at jeg kun giver 5500kr i hvert fald de næste 9½ år i husleje..

Det var da helt vild billigt du bor. Har du forhandlet husleje for de næste 9½ år?

Nogle dage, især i weekenderne, ligger jeg også og kører ind til byen flere gange om dagen. Det ville bare være så lækkert, at børnene selv kunne cykle til deres fritidsinteresser. Men til gengæld så stopper skolebussen lige udenfor vores hus, så det er da helt vild nemt at sende dem i skole og få dem hjem igen.

Anmeld

18. maj 2011

Dictes mor

Vi er næsten lige flyttet på landet, og det er alt, hvad jeg havde drømt om

Anmeld

18. maj 2011

Mi

BB78 skriver:

Vi bor i en 2 vær. lejelejlighed, så uanset hvad skal vi have fat i min. en 3-vær, så vores datter kan få sit eget værelse  Vi venter dog lige et halvt års tid med at sige ja til nogle andre i området. Vores badeværelse skal renoveres til august, så vi får sparet lidt penge på den konto, hvis vi venter 

Indtil videre kan vi sagtens være her, men synes pladsen bliver mere og mere trang 

Især når børnene begynder at lege mere larmende og vildt, så er det altså guld værd med noget plads og en have. Håber i finder noget godt

Anmeld

18. maj 2011

Mi

anmaj skriver:

jeg har svaret at ja jeg gerne vil ændre på min boligsituation, men det er først langt ude i fremtiden.

vi bor i en dejlig lejebolig og det er nogle fantastiske mennesker der er omkring os, men vi vil gerne ud og have vores eget hus, når pengene er der...

Gode naboer er jo guld værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.