Bor du det sted du ønsker, eller ville du gerne ændre noget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Lou87

Har stemt ja..
MEN.. jeg har det fint hvor vi bor lige nu, for det er på den måde vi "kan" bo pt.. Og det er skam stort nok og lækkert nok under omstændighederne. Bor i rækkehus, med lille have til.. Og 4 vær.
Sååå.. det er lidt dyrt, men sådan er det jo.

Men grunden til mit ja er jo self at når der ER råd, så vil vi jo gerne i hus Og vil da gerne slippe for evig og altid og ha naboer lige op og ned af en, selvom jeg faktisk ellers er mest tryg ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

Ellim

Bor i en skøn lejlighed på 90 m2 - i hjertet af Nørrebro, masser af cafeer lige ude foran vinduet, god stemning og hyggelig gård..

Vil ALDRIG flytte fra denne lejlighed

Anmeld

18. maj 2011

Sildefisk

Eftersom vi har købt drømmehuset 155kwm og næsten 40 kwm garage med lækker have og træteresse i et super område, så klart NEJ

Anmeld

18. maj 2011

MorEllen

Lige nu bor vi i et hus på 120 kvadrarmeter i en mindre by...og vi bor her kun pga min mands arbejde... om et par år regner vi med at flytte til Norge, da jeg kommer derfra Da skal vi ha et trehus i to plan, og det skal ligge landlig til, men ikke alt for langt fra en større by.

Sådan ser mit drømmehus ud:

Anmeld

18. maj 2011

quindelist

Vi bor ligesom vi gerne vil, en dejlig lejlighed i København på 120m2 4 store værelser, nyt køkken og et bryggers -ELSKER simpelthen at have bryggers

Anmeld

18. maj 2011

Chamomile

Jeg har stemt JA. Selve området jeg bor i her i Næstved, er jeg glad for- der er gode busforbindelser og her er grønne områder. Jeg søger om en stue lejlighed med have, tæt på hvor jeg bor nu- og det er fordi jeg nu bor på 1 sal, og pga. mine sygdomme har svært ved trapperne. Desuden er lejligheden en ren trope, pga. store vinduer fra gulv og 2 meter op, om sommeren.

Anmeld

18. maj 2011

Zafir

Jeg bor præcis hvor jeg ønsker Hvis jeg vandt i lotto, ville jeg bare sætte håndværkere til drømme udbygningerne
Men placering og grundlæggende forhold er perfekt.

Odsherred - verdens navle

Anmeld

18. maj 2011

Mi

IsabellaCiinea skriver:

Vi, min kæreste og jeg, bor i en lejlighed på 64kvm.

Den er såmænd fin til os, men åhhh hvor vil jeg gerne ha et hus!!!

Ja det er jo ok til to, og evt også med et lille barn. Men husk nu at nyde tiden i lejligheden også. Jeg drømmer mig ofte tilbage til da vi boede i lejlighed og ikke skulle bekymre os om radiatorer, fyr, vinduer og have

Anmeld

18. maj 2011

Mi

-Sigrid- skriver:

Vi bor i en etværelses, og vi venter barn til december/januar.. Så vil egentlig gerne have noget nyt

Ja, det kan da godt blive lidt trængt med et barn i en etværelses. Så må vi i hvert fald håbe at han/hun ikke får kolik

Anmeld

18. maj 2011

-Sigrid-

Mi skriver:

Ja, det kan da godt blive lidt trængt med et barn i en etværelses. Så må vi i hvert fald håbe at han/hun ikke får kolik

Vi er godt igang med at finde noget nyt  

Vi vil gerne give barnet privatliv, og vil også gerne selv have et med min kæreste?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.