Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

Tip!

Eva. skriver:

Jeg har ikke selv valgt at bringe min søn til verden..VI valgte det..jeg har ikek selv valgt at stå alene med et barn, jeg har ikke valgt sygdom og problemer og alt der har været og jeg kan IKKE på su med tre børn spare op...har ikek haft muligheden og havde jeg så havde jeg stadig søgt...kan min søn få 3000kr mere, så kan det glæde lidt omend det ikke glæder en skid i forhold til hvad en synlig far i hans liv havde gjort..

Det ændre IKKE på min holdning til det at jeg ikke ville søge de penge.

I var to om at lave et barn, og at han forsvinder ud af din søns liv, det viser bare hvor voksen han er.

Jeg var også enig med min eks om at lave et barn, at han så ikke har set sin søn i to år nu, det er hans problem, ikke mit..! Jeg får alle de dejlige oplevelser, små stunder der er ubeskrivelige  

Jeg kunne for så vel godt undvære de børnepenge jeg får hver måned..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Carina1977

Bee skriver:

I var to om at lave et barn, og at han forsvinder ud af din søns liv, det viser bare hvor voksen han er.

Jeg var også enig med min eks om at lave et barn, at han så ikke har set sin søn i to år nu, det er hans problem, ikke mit..! Jeg får alle de dejlige oplevelser, små stunder der er ubeskrivelige  

At forsvinde ud af sit barns liv...det er da ikke at opføre sig voksent  Vil du lige uddybe, for kan være jeg har misforstået dig.

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Bee skriver:

For mig at se er der nu kun en der har et problem og det er de stakkels børn....jeg synes det er forfærdeligt at min søn og dit barn skal have en opvækst uden en far, det er et stort svigt og et stort savn...

Og jeg prøver skam ikke at ændre din mening, jeg prøver på at anskueliggøre noget for dig, men jeg kan høre at vores verdener og syn på selvsamme er milevidt fra hinanden. God aften og held og lykke fremover..

Anmeld

11. maj 2011

Tip!

Carina1977 skriver:

At forsvinde ud af sit barns liv...det er da ikke at opføre sig voksent  Vil du lige uddybe, for kan være jeg har misforstået dig.

som du ved, så er det min søns fars eget valg ikke at have noget med sin søn at gøre... Det er ikke særlig modent nej, men sådan er det blevet, og min søn er mit ansvar 110 %...

Anmeld

11. maj 2011

miinimeal

Eva. skriver:

Vent nu til du står med en konfirmation helt alene..

tjo men jeg er allerede begyndt at spare op,

men jeg vil ikke spørge alberts far om penge hvis han ikk selv er med til festen,

(:

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

tjo men jeg er allerede begyndt at spare op,

men jeg vil ikke spørge alberts far om penge hvis han ikk selv er med til festen,

(:

Og jeg ville ønske manden var med til festen...med til livet med hans søn..med til det hele...men han har valgt alt fra...

Anmeld

11. maj 2011

Tip!

Eva. skriver:

For mig at se er der nu kun en der har et problem og det er de stakkels børn....jeg synes det er forfærdeligt at min søn og dit barn skal have en opvækst uden en far, det er et stort svigt og et stort savn...

Og jeg prøver skam ikke at ændre din mening, jeg prøver på at anskueliggøre noget for dig, men jeg kan høre at vores verdener og syn på selvsamme er milevidt fra hinanden. God aften og held og lykke fremover..

Men hvis fædrene bare ikke har overskud og lysten til at være far, så skal de bare ikke tvinges til det.. Så er det da bedre at de ikke har en far i deres liv..

Savner er da endnu større, hvis at barnet har lært "far" at kende og de pludselig forsvinder ud af deres liv..

God fest

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Men hvis fædrene bare ikke har overskud og lysten til at være far, så skal de bare ikke tvinges til det.. Så er det da bedre at de ikke har en far i deres liv..

Savner er da endnu større, hvis at barnet har lært "far" at kende og de pludselig forsvinder ud af deres liv..

God fest

Man kan aldrig tvinge andre til at være forældre og det har aldrig været min drøm eller intention...men jeg kommerf aldrig til at tilgive ham at min søn skulle vokse op uden...det er så langt fra hvordan jeg er og hvad jeg tror på....og nej, jeg tror faktisk på det er bedre at have oplevet en far end aldrig at have...der er intet fyldt på vores børn, ingen relation til en far, ingen kærlighed, intet...

Nu kender jeg så heller ikke jeres historik, men vores søn var ikke bare en der lige blev lavet efter kort tid og med en ung umoden far...vi prøvede længe, vi fik ham ved hjælp af kunstig befrugtning og så laver manden sådan et stunt...

Og tak..

Anmeld

11. maj 2011

Carina1977

Bee skriver:

som du ved, så er det min søns fars eget valg ikke at have noget med sin søn at gøre... Det er ikke særlig modent nej, men sådan er det blevet, og min søn er mit ansvar 110 %...

Nåhh på den måde....så forstår jeg bedre

troede bare du mente at evas x, opførte sig voksent ved at cutte kontakten til sit barn....okey

Anmeld

11. maj 2011

Tip!

Carina1977 skriver:

Nåhh på den måde....så forstår jeg bedre

troede bare du mente at evas x, opførte sig voksent ved at cutte kontakten til sit barn....okey

Nej slet ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.