Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2011

Aves.

mortilflere skriver:

Gider du da lige slappe af ...............

Jeg syntes at du hver gang en vil være dig behjælplig med noget så fare du frem med bål og brænd ....

Jeg troede du ikke var klar over du kunne få det dækket ....

Hvis bonden snakkede i den tone til mig ville jeg spørge om han manglede et hygiejne bind eller sex...

Forsat god aften til dig LOL

Jeg synes du skal tale pænt. det plan vil jeg ikke ned på, så over and out fra mig af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2011

mortilflere

Eva. skriver:

Jeg synes du skal tale pænt. det plan vil jeg ikke ned på, så over and out fra mig af.

Jeg svarede bare i det plan jeg blev svaret på .....

Og husk når du pejer finger af mig , så er der 4 der pejer på dig selv

Anmeld

12. maj 2011

quar20

Hmm..!!

Jeg boede hos min far dengang jeg sku kon. og de aftalte indbyrdes om at hjælpe og dække op osv - for at vise at de den ene dag i mit liv god tkunne enes - jeg var super lykkelig over det..!!

Min personlige mening efter at have læst alle svar på alle sider : Ja så syntes jeg faktisk det er for krævende af dig at søge pengene selvom du allerede har søgt..!! Men det er MIN holdning..!!

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

quar20 skriver:

Hmm..!!

Jeg boede hos min far dengang jeg sku kon. og de aftalte indbyrdes om at hjælpe og dække op osv - for at vise at de den ene dag i mit liv god tkunne enes - jeg var super lykkelig over det..!!

Min personlige mening efter at have læst alle svar på alle sider : Ja så syntes jeg faktisk det er for krævende af dig at søge pengene selvom du allerede har søgt..!! Men det er MIN holdning..!!

I forhold til at jeg som din far valgte at bede om en halv fest, så synes jeg da det 3000 er meget lidt..

Anmeld

12. maj 2011

Aves.

mortilflere skriver:

Jeg svarede bare i det plan jeg blev svaret på .....

Og husk når du pejer finger af mig , så er der 4 der pejer på dig selv

Jamen, det var helt sikkert det svar jeg regnede med at få igen... god aften

Anmeld

13. maj 2011

quar20

Eva. skriver:

I forhold til at jeg som din far valgte at bede om en halv fest, så synes jeg da det 3000 er meget lidt..

Han bad bestemt ikke om hjælp - de fandt ud af at de hver i sær godt kunne tænke sig at give mig en go dag - også besluttede de sig for at hjælpe hinanden økonomisk..!!  Så han BAD ikke om hjælpen..

Min far kunne ALDRIG finde på at bede om økonomisk hjælp fra min mor

Anmeld

13. maj 2011

betski

Eva. skriver:

har lige afleveret nogle papirer som min x skal udfylde omkring beklædningsbidrag til Jeppes fødselsdag...og jeg ved bare han bliver og erf sur over jeg vil have de penge...har det virkelig ikke rart med det, men synes da det er det mindste...fortæl mig lige det er ok at søge de penge...

Kan se du har fået en masse svar på dit spørgsmål, men det skal da ikke holde mig fra at komme med min mening

Jeg kan på ingen måde se, at man er krævende ved at søge noget som man ved lov har ret til. Hvorfor skulle man så gøre det muligt at søge de penge. Jeg snakkede med min datters storesøsters mor igår og hun stod lidt i samme dilemma som dig, men jeg er hel afklarte med, at SELVFØLGELIG skal hun (og du) da søge om de penge. Jeg kan vitterlig ikke se, hvor I ikke skulle søge det. Pengene går jo til barnet - længere er den vist ikke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.