Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.775 visninger
106 svar
0 synes godt om
11. maj 2011

Aves.

har lige afleveret nogle papirer som min x skal udfylde omkring beklædningsbidrag til Jeppes fødselsdag...og jeg ved bare han bliver og erf sur over jeg vil have de penge...har det virkelig ikke rart med det, men synes da det er det mindste...fortæl mig lige det er ok at søge de penge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

pipsen

Er da mere uartigt, at han ikke bare af sig selv køber halvdelen af tøjet til hans dreng, eller af sig selv deler udgiften med dig.. I er jo to forældre :-)

Anmeld

11. maj 2011

Tkcuf

Well- hvis han nu bare hjalp lidt til af sig selv, ville du jo ikke behøve bruge tid på at søge om de penge. Så det er vel ham der er krævende?

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

pipsen skriver:

Er da mere uartigt, at han ikke bare af sig selv køber halvdelen af tøjet til hans dreng, eller af sig selv deler udgiften med dig.. I er jo to forældre :-)

Nej, ikke for ham...han har valgt sit barn fra for mange år siden..han har ikke givet gaver, har ikke været der, har kun brokket sig til mig over penge han skulle betale...så ja, bare et stort svigt...men er glad for du ikke synes jeg er urimelig..

Anmeld

11. maj 2011

Mamalou

Det er okay at søge de penge! 

Min kæreste og jeg køber også tøj til min kærestes datter. Hun har sin egen garderobe her, vi købte flyverdragt i vinters og har også investeret i en overgangsjakke til hende. 

Nu ved jeg ikke hvordan samarbejdet mellem jer er, men man kan komme ind i en dum spiral, hvor det snart er lige meget hvad man beder om, så kan det gøres til et problem... Og uden der ses på barnets behov. Din eks mand burde vide, at det ikke er gratis at sætte børn til verden - og at børnebidraget ikke rækker til en rygende fis.

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Tkcuf skriver:

Well- hvis han nu bare hjalp lidt til af sig selv, ville du jo ikke behøve bruge tid på at søge om de penge. Så det er vel ham der er krævende?

Han er slet ikke interesseret i at være i Jeppes liv...har han ikke været i mange mange år...

Anmeld

11. maj 2011

Oliver,Troia&Wictor

Betaler han ikk børnepenge til dig hver mdr.?

Anmeld

11. maj 2011

Holbæktrunten

Eva. skriver:

har lige afleveret nogle papirer som min x skal udfylde omkring beklædningsbidrag til Jeppes fødselsdag...og jeg ved bare han bliver og erf sur over jeg vil have de penge...har det virkelig ikke rart med det, men synes da det er det mindste...fortæl mig lige det er ok at søge de penge...

Eva, det ved du jo godt du ikke er når du tænker efter :0) han skal bare have lov at hoste op med alle de gysser du kan søge, færdig bum!

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Mamalou skriver:

Det er okay at søge de penge! 

Min kæreste og jeg køber også tøj til min kærestes datter. Hun har sin egen garderobe her, vi købte flyverdragt i vinters og har også investeret i en overgangsjakke til hende. 

Nu ved jeg ikke hvordan samarbejdet mellem jer er, men man kan komme ind i en dum spiral, hvor det snart er lige meget hvad man beder om, så kan det gøres til et problem... Og uden der ses på barnets behov. Din eks mand burde vide, at det ikke er gratis at sætte børn til verden - og at børnebidraget ikke rækker til en rygende fis.

Han er slet ikke en del af min søns liv..han har selv valgt fra...hvis han da bare havde været der, så havde jeg gladeligt sagt nej til hver en krone..

Anmeld

11. maj 2011

Ina33

Eva. skriver:

Beklædningsbidrag, hvad søren er det?

Jeg kan godt forstå du føler det krævende, det ville jeg også have gjort. Jeg har droppet at søge mere. Nu hedder det sig 1000 kr. pr. mdr., selvom beløbet vel efterhånden burde hedde 1200....

Man vælger jo sine kampe, og økonomien har jeg opgivet, selvom jeg jo i princippet har ret til det.

Reglerne er jo som de er, og det er jo ikke dig der laver reglerne, så selvfølgelig er det ok at søge det du har ret til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.