Føler jeg er krævende...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2011

N&J

Eva. skriver:

har lige afleveret nogle papirer som min x skal udfylde omkring beklædningsbidrag til Jeppes fødselsdag...og jeg ved bare han bliver og erf sur over jeg vil have de penge...har det virkelig ikke rart med det, men synes da det er det mindste...fortæl mig lige det er ok at søge de penge...

Altså i sidste ende har du et anvar overfor din søn IKKE hans far, så lad ham blive sur alt det han vil, det er ikke dit problem, nu var det jo for jeres vedkomme en fælles beslutning om at I skulle have et barn. Så drop din dårlig samvittighed og lad ham sejle i sin egen sø igen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2011

Aves.

N&J skriver:

Altså i sidste ende har du et anvar overfor din søn IKKE hans far, så lad ham blive sur alt det han vil, det er ikke dit problem, nu var det jo for jeres vedkomme en fælles beslutning om at I skulle have et barn. Så drop din dårlig samvittighed og lad ham sejle i sin egen sø igen.. 

Tusind tak...og ja, du har jo ret...men jeg må sige han skuffer mig..virkelig meget.. Men den må jeg jo æde..

Anmeld

11. maj 2011

2721

Nej, det syntes jeg ikke du er, det er jo jeres begges søn.

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Puslingen skriver:

Nej, det syntes jeg ikke du er, det er jo jeres begges søn.

Ja, selvom han da helt sikkert helst var fri...

Anmeld

11. maj 2011

Tip!

Eva. skriver:

Det her jo bare beklædningstilskud fordi det ikke kan hedde konfirmationsbidrag når nu han ikke skal konfirmeres....jeg har end ikke råd til at holde noget for ham, men det gør jeg for det skal han bare have, så må jeg banke af på det senere...og han skal sørme have en gave på lige fod som hans venner og hans brødre vil få når det er deres tur.

Havde jeg siddet med mand og god økonomi, så tror jeg nu stadig jeg havde søgt dem...så var de bare røget ind på hans opsparing...

Derfor havde jeg stadig ikke valgt at søge det...

Jeg er single mor, også på su, og jeg kan godt spare op af dem.

Jeg har selv valgt at bringe min søn her til verden, og han er mit ansvar fuld ud... Jeg har 10 år til at spare op til den fest han nu vil holde, det giver en god sjat med et par 100 om måneden i den sidste ende..

Anmeld

11. maj 2011

2721

Eva. skriver:

Ja, selvom han da helt sikkert helst var fri...

Kan man slippe, syntes de fleste jo nok det er rarest. Men det er nu en gang også hans ansvar og håber da at han ønsker sin søn skal være glad og have en dejlig fødselsdag. Det er jo trods alt ham det handler om og KUN ham

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Bee skriver:

Derfor havde jeg stadig ikke valgt at søge det...

Jeg er single mor, også på su, og jeg kan godt spare op af dem.

Jeg har selv valgt at bringe min søn her til verden, og han er mit ansvar fuld ud... Jeg har 10 år til at spare op til den fest han nu vil holde, det giver en god sjat med et par 100 om måneden i den sidste ende..

Jeg har ikke selv valgt at bringe min søn til verden..VI valgte det..jeg har ikek selv valgt at stå alene med et barn, jeg har ikke valgt sygdom og problemer og alt der har været og jeg kan IKKE på su med tre børn spare op...har ikek haft muligheden og havde jeg så havde jeg stadig søgt...kan min søn få 3000kr mere, så kan det glæde lidt omend det ikke glæder en skid i forhold til hvad en synlig far i hans liv havde gjort..

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

Puslingen skriver:

Kan man slippe, syntes de fleste jo nok det er rarest. Men det er nu en gang også hans ansvar og håber da at han ønsker sin søn skal være glad og have en dejlig fødselsdag. Det er jo trods alt ham det handler om og KUN ham

Han var helst fri for sin søn, det håber jeg alligevel er de færreste fædre der er..

Anmeld

11. maj 2011

N&J

Eva. skriver:

Tusind tak...og ja, du har jo ret...men jeg må sige han skuffer mig..virkelig meget.. Men den må jeg jo æde..

Han har jo allerede opgivet det bedste der skete for jer i jeres liv sammen, så helt klog er han jo ikke, ret sørgeligt faktisk, men kan godt forstå du er skuffet.. det ville jeg også være 

Anmeld

11. maj 2011

Aves.

N&J skriver:

Han har jo allerede opgivet det bedste der skete for jer i jeres liv sammen, så helt klog er han jo ikke, ret sørgeligt faktisk, men kan godt forstå du er skuffet.. det ville jeg også være 

Ja, det er jo netop det....og ja, det var så ikke det jeg regnede med dengang...men ok, jeg var vidst også en smule ung..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.